3 Mart 2013 Pazar

Teyzemin kızıydı ama artık partnerim 3




Teyzemin kızıydı ama artık partnerim 3

Mrb arkadaşlar , ben hasan 22 yaşındayım adanalıyım seneler önce başımdan geçen bir olayı siz değerli arkadaşlarla paylaşmak istiyorum ama şunu bilmenizde yarar var ben diğerleri gibi sahte hikayeler paylaşmıyorum gerçekten başımdan geçen bir hikayedir iyi okumanızı ve odaklanmanızı tavsiye ederim çok büyük zevk alıcaksınız bu işin sonunda :) )) … Evet değerli arkadaşlar , adana’nın ismi lazım olmayan bir köyünde yaşıyoruz yaşıyorduk demeliyim aslında belli bir süre sonrasında şehre taşınmıştık , fakat köyde yaşadığımız dönemlerde benim almanyadaki teyzem size gelicez size gelicez diye annemin başını ütülemişti ordan hatırlıyorum ki teyzemin benden 1 yaş kücük çok tatlı bir kızı vardı facebook’dan tanışmıştık o bacaklar hala aklımdan çıkmıyor ah bir gelse … Neyse ağzımın sulanan bölümlerini temizledikten sonra dönelim konumuza tekrar , kente taşındıktan sonra herşey değişmişti benim için düzenli bi hayatım olmaya başlamıştı , günlerden bir gün anneme telefon geldi ve arayan almanya’dan teyzemdi TÜRKİYEYE geliyoruz sizlerede uğramayı düşündük ama müsayitmisiniz neredesiniz adresinizi istiyoruz falan dediler telefonda , ben uzaktan duyuyordum ama o kızının müthiş parlak bacakları geldi aklıma geldiği gibide sikimde sertleşme hemen oluveriyordu. Kızı okadar tatlı sempatik sexsii sex makinesi bir kızdı ki görmeniz lazımmmm ismide göknil :) adıda müthiş sexsibiliteli , neyse annem telefonda tabiki bekleriz çok özledik sizleri hoş beş derken köyden şehire taşındığımızı söyledi neyse ısrarla annemin elinden telefonu alıp teyzeme mrb demek istedim çünki niyetim kızını sikip bırakmak değil kızını sikip evlenmekti bizde akraba evliligine pek tasvip edilmesede olursa karşı cıkan kişi sayısı azdır genelde. Zaten öz teyzemde değilmiş iş sikiş olduktan sonra öğrendim annemden daha oralara geleceğim , neyse teyzemler 2 gün sonra geleceklerini dile getirdiler , çok sevinmiştim teyze kızını real’de yani gerçekte dokunup görebilecektim , kentteki evimiz özellikle bahçeliydi annem bahçeden uzak durmayı pek sevmeyen bir kişi lik olduğu için özellikle öyle tercih ettik kentte . Neyse teyzemle rin geleceği gü ne kadar hazırlık yaptık herşeyi ayarladık börekler ayranlar şıralar falan böyle görseniz sanki çoook önemli biri geliyor dersiniz altı üstü teyzem eniştem ve biricik kızları Cansu :) içim titriyor hala ismini andığımda okadar zevk bırakmıştı bende ah cansu ahhh sizlere şuana kadar olayların oluşum giriş kısmını anlattım bunda bile okadar zevk aldım ki anlatamam birazdan Teyzemin kızını köyde siktim 2 adında yazımı paylaşıcam bekleyin hemen az sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder