5 Mart 2013 Salı

Annemin Sikişmeleri!



Annemin Sikişmeleri! (Ali 26 Y., İstanbul / Türkiye)

Bundan 10-15 sene öncesi Anadolunun uzak bir köyünde yaşıyorduk. Tam olarak kaç yaşındaydım hatırlamıyorum. Benden başka 2 kardeşim daha var, ama onlar benden çok daha küçüktüler. Köyde gelirimiz sınırlı olduğu için babam para kazanmak için sürekli büyük şehirlere inşaatlarda çalışmaya giderdi. Amcamlarla evlerimiz birbirine yakındı. Babam yine çalışmaya gurbete gitmişti. Annemlerin yatakodası ayrıydı, ben ve kardeşlerim ise öteki odada yatardık. Babam gideli 3-4 gün falan geçmişti. Gece olmuş yatmaya gitmiştik. Bir ara bazı sesler duyup uyanmıştım. Kuşlık vakti, hava yeni yeni aydınlanıyordu. Neler oluyor, eve hırsız mı girdi diye kalktım bakmaya gittim. Sesler annemin odasından geliyordu. Kapıya yaklaşınca annemle amcamın seslerini duydum. Annem amcama, “Sessiz ol, çocukları uyandırma!” diyordu. Resmen şok oldum, annem öp öz amcamı yatakodasına almıştı...

Ben tabi daha da merak ettim ve kapının deliğinden baktım. Yataktalardı ama sevişmeye daha yeni başlamışlardı, amcamın üzeri giyinikti ve annemin üstünde gecelik vardı. Biraz öpüşüp fingirdeştikten sonra amcam soyunmaya başladı. Annem de geceliğini, sütyen ve külodunu çıkardı. Annemi çıplak olarak ilk defa görüyordum. Bembeyaz vücudu vardı. Amı hafif kıllıydı ve göğüslerinin ucu kahverengiydi, ama uçları dimdik olmuşlardı. Annem sırt üstü yattı amcamın soyunmasını bekliyordu. Amcam en son külodunu da çıkarınca yarrağı kalkmıştı. Amcamın yarrak baya kalın ve uzundu, diyebilirim ki 19-20 cm rahat vardı. Amcam annemin bacakarasına yanaşıp annemin dudaklarını öpüp yalamaya başladı. Sonra göğüslerine inip, annemin memelerini emzik gibi emiyor, ısırıyor, yalıyor öpüyordu. Amcam daha sonra aşağılara inip annemin amını yalarken ise annem inliyordu...

Amcam annemin amını baya uzunca yaladı. Annem, “Hadi erkeğim sok içime, şimdi çocuklar uyanacak, yakalanacağız!” diye yalvarıyordu. Amcam yarrağının başını tükürüpleyip annemin bacakarasına yanaştı, annemin amına soktu. Annem sanki acı çekiyor gibi sesler çıkarıyor, sanki almakta zorlanıyor gibiydi. Amcam pompalamaya başladığında annem sürekli, “Yavaş ol, amımı yırtacan!” diyordu. Anladığım kadarıyla babamın siki amcamın yarrağı kadar büyük değildi. 5-6 dakika sonra amcam artık annemin amına çok seri gidip gelmeye başlamış ve annem sadece zevkten Ohhluyor, “Kökle erkeğim, daha derinlere kökle!” diyordu. Amcam ise, Abimin siktiği amı sikmek kadar zevkli bir şey yok!” diyerek pompalamaya devam ediyordu. Daha sonra amcam annemin bacaklarını omuzladı ve sikmeye devam etti. Annemin bacakları tavana bakarken amcamın yarrağı herhalde daha derinlere giriyordu ki, her soktuğunda annem, “Yavaş ol hayvan herif!” diyordu. Ama amcamın bir sokması vardı ki, gidip gelirken taşşakları annemin götüne çarpıyor, ‘Şak! Şak! Şak!’ diye ses çıkarıyordu...

Amcam annemi yarım saate yakın sikti. Bir ara acayip hızlandı ve hırlamaya, böğürmeye başladı. Annem, “Sessiz ol, çocuklar uyanacak!” diye yalvarıyordu, ama amcam dinlemiyordu. Ve sonunda amcam birden sarsılarak hareketsiz kaldı. Galiba annemin amının içine boşaldı. Sonra annemin üzerine yığılıp kaldı. Annemi biraz öptükten sonra kalktı ve üzerini giyinmeye başladı. Ben o sırada sessizce gidip yattım, uyuyormuş gibi yaptım. Annem bizim odanın kapısını açıp, baktı biz uyuyoruz, kapıyı tekrar kapatıp amcamı gönderdi. Amcam gittikten sonra annem banyoya girdi. Daha sonra gelip bizi uyandırdı. Ben tabii yeni uyanıyormuşum gibi açtım gözlerimi. Annemin saçları ıslaktı, “Banyo mu yaptın?” dedim. “Evet, gece çok terlemişim!” diye cevap verdi, kahvaltı hazırlamaya gitti. Vayy be, annem gözlerimin içine bakarak yalan söylüyordu. Onun bu kadar fahişe olduğunu bilmiyordum. Zavallı babam bize ekmek parası kazanmak için gurbet ellere gidiyor, annem kocasının kardeşine kendini siktiriyordu...

Bu, annemle amcamın (benim tanık olduğum) ilk sikişmeleriydi ama ilk ve son değildi. Yakalanmmak için annemi uzaktan takip ediyordum, nezaman yengem ve çocukları evde olmasa, annem bir koşu amcamın evine gidiyor ve yarım saat bir saat sonra perişan bir halde dönüyordu. Ara sıra da amcam yine gece geç vakitlerde bize gelip, annemi babamın yatağında sikiyordu. Bazen de annem gecenin bir vakti, ahıra hayvanları sağmaya gidiyor, birkaç dakika sonra da amcam ahıra damlıyordu...

Bir seferinde babam gurbetten dönüyordu, şehir merkezine kadar gelmişti. Köye gelmeden evi arayıp anneme, “Büyük çocuğu al şehir merkezine gel, Takım elbise istiyordu, kendisi beğensin, alacam.” dedi. Annem, “Nasıl geleceğiz şehire?” diye sorunca, babam da, bizim köyün merkeze yolcu taşıyan minibüsleri vardı, onlardan birini hususi tutup gelmemizi istemişti. Annem de, “Tamam.” deyip minübüsçünün birine telefon etmişti. Aradan 20 dakika geçmeden minübüs kapıya geldi. Koca minübüs annemle beni şehire götürecekti. Bizim köyden merkeze uzaklık 2 saat sürüyor, yollar bozuk olduğundan. Neyse bindik yola çıktık. Öne oturmuştuk, annem şöförün yanında, ben cam kenarındaydım. Annemle şöför konuşup duruyorlardı, ben camdan dışarıyı seyrediyordum. Baya bir gittikten sonra fısıldaşarak konuşmaya başladılar, konuştuklarını duyamaz oldum. Bizim köyden şehire giden yol dağlık ve ormanlıktır. Hava sisli olduğu için sağımızı solumuzu pek göremiyorduk, onun için yavaş yavaş gidiyorduk...

Kartalkaya denilen mevkiye gelmiştik ki, annem şöföre, “Kenara çek, sıkıştım çişimi yapacam!” dedi. Şöför kenara çekti durdurdu minübüsü, annem indi ve ormana doğru gitti. Aradan 1 dakika geçmeden şöför bana, “Hazır durmuşken ben de işeyip geleyim!” diyerek indi ve o da ormana doğru gitti. Ben cahilim ya, güya kandırdılar beni. Yemedim tabii, kendi kendime, şunun şurasında az yolumuz kaldı, bu çiş molası da nerden çıktı şimdi diye şüphelendim, 2 dakika sonra ben de indim ve ormana doğru gittim. Sisten dolayı ve onlara görünmemek için yavaşça ilerliyordum. Onları görebileceğim kadar yakınlaştığımda, gördüğüm manzara karşısında şaşırmıştım. Şöför anneme sarılmış ayakta öpüşüyorlardı. Sessizce izlemeye başladım. Şöför annemin kazağını yukarı sıyırıp memelerini sütyeninden çıkardı ve memeuçlarını yalamaya başladı. Bir elini de eteğininin altına sokmuş, annemin bacaklarını, amını ve götünü okşuyordu. Annem, “Acele et, kocam bizi bekliyor, hem oğlum arabada tekbaşına korkar!” diye söyleniyordu...

Şöför ceketini çıkarıp yere serdi ve annemi ceketinin üzerine sırtüstü yatırdı. Annem hemen külodunu çıkardı ve şöför de kemerini çözüp pantolonunu çıkardı, yarrağını ıslatıp anneme kökledi ve annemin amını sikmeye başladı. Annem Ahh Ohh çekerek inliyordu. Şöför anneme, “Vay azgın orospu vay, yarım saat sonra kocana kavuşacaksın, ormanda benle sikişiyorsun!” deyip yarrağını annemin amına sert sert sokup sokup çıkarıyordu. Az sonra annem şöföre, “Yat aşağı!” diyerek şöförün üstüne çıktı, yarrağı amına yerleştirdi ve sanki bir atın üstündeki Jokey gibi hoplamaya başladı. Şöför anneme, “Yavaş ol orospu, yarrağımı kıracaksın!” diyor, annemin belinden tutup hoplama hızını yavaşlatmaya çalışıyordu. Şöför arada bir annemin göğüslerini emiyor ısırıyordu. Annem, “Fazla ısırma göğsümde morluk olmasın!” diye yalvarıyordu. Bir iki dakika sonra annemin çıkardığı seslerden boşaldığını anlamıştım. Şöför daha boşalmamıştı ve bu sefer annemi dörtayak domalttı, arkasına yanaşıp yarrağını arkadan annemin amına geçirdi ve iki kalçasını tutup hızlı hızlı pompalamaya başladı. Çok geçmeden de hırlayarak annemin amına boşaldı...

Şöför annemin amından çıkınca, onlar daha toparlanıp üzerlerine çeki düzen vermeden, ben hemen sessizce arabaya gittim ve beklemeye başladım. Az sonra birlikte geldiler ve bana, “Tek başına korktun mu?” diye sordular. Ben de, “Erkek adam korkar mı?” dedim. Şöför bana, “Aferin koçuma!” dedi ve yola devam ettik. Şehre varıp merkezde babamı bulduk. Babam, “Geçiktiniz?” dedi. Şöför de, “Hava çok sisliydi, ondan mecburen yavaş geldik.” dedi. Merkezde biraz oyalandıktan ve bana Takım elbise aldıktan sonra, aynı minübüse binip köye doğru yol aldık. Kartalkaya mevkiinden geçerken, şöförün dikiz aynasından anneme baktığını fark ettim. Anneme göz kırpmıştı, annem de hafif gülümsemişti.

Doğrusu annemin bu kadar azgın olduğunu hiç tahmin etmezdim. Ailemiz dağılmasın diye olanları babama anlatmadım. Ama annemin sikişmeleri bu kadarla bitmedi tabii, daha birçok kişiyle sikiştiğini biliyorum...

[Ali]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder