9 Mart 2013 Cumartesi

Karıma Mektup: Seni Sikmeyi Özledim Karıcığım!


Karıma Mektup: Seni Sikmeyi Özledim Karıcığım! (Mert 32 Y., Berlin / Almanya)

Sevgili karıcığım, seni soyup dudaklarından öpmeye başlıyorum, dudaklarını öpüyor emiyorum. Dillerimiz birbirine dolanıyor, dilini emmeye başlıyorum. Parmakların saçlarımın arasında dolaşıyor. Dilini emdikten sonra tekrar dudaklarına yapışıyorum. Sonra boynunu yalayarak kulak memelerine geliyor, onları emiyorum. Şimdi yavaşça kollarını öperek, avuç içini öpüyor, parmaklarını emiyorum. Ve yavaşça öperek memelerine doğru yaklaşıyorum. Şimdi memelerini okşuyor, avuçluyorum. Onları teker teker ağzıma alıp emiyorum. Sen hafiften inlemeye başlıyorsun. Dilimle iki meme aranı yalıyor, sonra tekrar memelerini ağzıma alıp emiyorum. Dimdik olmuş memeuçlarını dudaklarımla çekip çekip bırakıyor ve sonra emiyorum. Memeuçların adeta, ‘Yala, em bizi!’ diye yalvarıyorlar ve ben onları büyük bir arzuyla yalıyor, emiyorum. Şimdi yalayarak göbeğine iniyor, göbeğini yalıyor, göbeğinin çukuruna dilimi sokuyorum. Senin inlemelerin artıyor, “Erkeğim... erkeğim...” diye inliyorsun. Ben yalamaya devam ediyorum.

Sonra aşağıya doğru yalamaya devam ediyorum. Dilim o taptaze amının dudaklarına değince bütün bedenin titremeye başlıyor. Ben dilimi amının dudakları üstünde gezdirdikçe, “Ohhhhh... ohhhhh...” diye inliyorsun. Şimdi dilimle amının dudaklarını ayırıp, iç taraflarını yalıyor, dilimi sokup çıkarıyor, adeta dilimle seni sikiyorum. Dilim amının içinde dolaştıkça cildırıyorsun. Senin o güzel am kokunu derin derin içime çekiyor, akmaya başlayan ballı sularını emmeye başlıyorum. Ben böyle amını yalarken sen zevkten deliriyor, “Ohhh erkeğim, yala, yala, ohhh kocacığım!” diye inliyorsun. Ben büyük bir zevkle o senin tazecik amını yaladıktan sonra bızırını bulup onu yalıyor, emiyor, dişliyorum.

Şimdi seni yüzüstü çevirip, ensenden başlayarak, omuzlarını ve sırtını okşayarak, öperek, yalayarak aşağılara iniyorum. Bu arada ellerim kalçalarını okşuyor, avuçluyor. Yalayarak kalçalarına gelip, onları yalamaya, ısırmaya başlıyorum. “Ohhhh, ohhhh aşkımmmm!” diye inliyorsun. Ben şimdi kalçalarını yanlara ayırıp, aralarını yalamaya başlıyorum. Dilim Siyah İnci gibi duran göt deliğinin etrafında dolaşıyor ve seni delirtiyor. Yavaşça dilimi o daracık göt deliğine sokup, yalamaya başlıyorum. Dilimi çıkarınca parmağımı sokuyorum yavaşça. Parmağım o daracık göt deliğinde kayboluyor. Parmağımı sokup çıkardıkça daha da sesli inlemeye başlıyorsun. Ben dilimle parmağımı değiştirerek seni delirtiyorum. Sonra tekrar kalçalarına dönüyor onları yalıyorum ve yavaşça yalayarak baldırlarına, bacaklarına iniyorum. Ayakparmaklarını yalıyor, teker teker emiyorum. Yalayarak tekrar yukarılara çıkıyorum. Benim yarak bu arada taş gibi, onu kalçalarının arasına yerleştirdikten sonra tekrar enseni öpüyor ve kalçalarının arasında yarağımı kızak kayar gibi kaydırıyorum. Taş gibi yarağım gitgel yaparken götünün deliğine sürttükçe deliriyorsun. Biraz böyle gitgel yaptıktan sonra, seni tekrar sırtüstü çevirip, dudaklarına yumuluyor, seni öpmeye başlıyorum.

Yarağım amının dudaklarını fırçalıyor. Tekrar memelerini okşuyor, avuçluyor, morartırcasına emiyorum. Şimdi yukarı kayıp yarağımı memelerinin arasına yerleştiriyorum. Sen ellerinle memelerini sikime yapıştırıyorsun ve ben git gel yaparak memelerini sikmeye başlıyorum. Yarağımın kafası arasıra dudaklarına değiyor, sen dilinle yalıyorsun. Bu beni iyice azdırıyor, “Hadi karıcığım al ağzına, yala!” diyorum. Sen hemen yarağımı elinle kavrayıp okşamaya, sıvazlamaya başlıyorsun. Diğer elinle de taşaklarımı okşuyorsun. “Ohhhhhhh karıcığımmm, aşkımmmm!” diye inliyorum. Sen yarağımı yüzüne sürdükten sonra dudaklarına sürüyorsun. Dudaklarını aralıyorsun, dilini çıkarıp yarağımın kafasına değdirince, ben zevkten inlemeye devam ediyorum. Yalamaya başlıyorsun, önce kafasını, sonra baştan aşağı taşaklarıma kadar yalıyorsun. Taşaklarımı ağzına alıp emmeye başlayınca ben çıldırıyorumm, Ohhhhh karıcığım! Şimdi yarağımı ağzına alıp emmeye başlıyorsun. Ben ağzının içinde git gel yapıyor, saçlarından tutarak başını yarağıma bastırıyorum. Ohhhhh, dudaklarının arasında gidip gelmek öyle zevkli ki, ohhhhhh. Sen yalarken bana bakıp gülümsüyorsun. Öyle güzel yalıyorsun ki, çıldırıyorum, fakat ağzına boşalmak istemiyorum. Ağzından çıkarıp tekrar amını yalamaya başlıyorum.

Sen dayanamayıp, “Hadi erkeğim, hadi kocacığım, sok artık, sok, sik beni, sik beni!” diye inliyorsun. Ben bacaklarını iki yana açıp, yarağımı amının dudaklarına sürterek seni dahada azdırıyorum. Sen dayanamayıp yarağımı eline alıp amının içine sokuyorsun. Kafası içine girince, ben bir hamle yapıp birden hepsini sokunca, “Ahhhhhh, ohhhhh!” diye zevkten inliyorsun. Her sokup çıkardığımda, “Ahhhh, ohhhh, uffff!” diye inlemelerin artıyor. Ben çıkarıp çıkarıp yeniden köklüyorum. Bazen yarısını, bazen hepsini çıkarıp yeniden sokuyorum. Şimdi bacaklarını omuzuma aldım, öyle sikmeye devam ediyorum. Her soktuğumda, “Erkeğim, erkeğim!” diye inliyorsun. Taşaklarım şap şup diye götünün deliğine vuruyor. Seni bir hayli böyle siktikten sonra, amından çıkarıp yarağımın kafasını arka deliğine sürtüyorum. “Ohhh erkeğim, orayı da sik, o da senin!” diye inliyorsun. Kendi elinle yarağımı götünün deliğine bastırıyorsun. Amının suyuyla ıslanmış yarağımın kafasi götünün deliğine girince, derin bir “Ufffffff!” çekiyorsun. Ben bekleyip, biraz daha sokuyorum. Yüklenip hepsini soktuktan sonra biraz bekleyip, senin Siyah İnci gibi götünü sikmeye başlıyorum. Ohhhh, o kadar güzel, okadar dar ki götün.

Götünün deliği yarağıma alışınca sokup çıkarmam kolaylaşıyor. Ben hem götünü, hemde amını değişe değişe sikiyor, seni çıldırtıyorum. Şimdi seni önümde domaltıp, arkandan tekrar amına sokuyorum. Elimle saçlarını kavrayıp arkaya çekiyor ve seni büyük bir zevkle sikiyorum. Amının suları her soktuğumda dışarı sızıyor ve sen durmadan, “Ohhh, ohhh, ohhhh erkeğim, kocacığım!” diye inliyorsun. “Sok kocacığım hepsini, hepsini sok, sik beni, sik!” diye durmadan inliyorsun. Ben şimdi hızlı hızlı, sert sert sikiyorum amını. Sen derin bir, “Ohhhhhhhhhhh, ığğğğmmmm!” diye inleyerek boşalıyorsun. Ama ben sikmeye devam ediyorum.

Sonra kendimi yatakta arkaüstü bırakarak, seni üstüme çekip, yarağımın üstüne oturtuyor, amına sokuyorum. Sen oturup kalkmaya başlıyorsun, ben memelerini emiyor ve alttan amına pompalıyorum. Ohhhhhh, memelerin ağzımda, sikim amında, ohhhhh, çılgınca sikiyorum. Sen de zevkten hızlı hızlı oturup kalkıyor, sikimi tamamıyla içine alıyorsun. “Aşkımmm, karıcığımmm, birtanemmm, ohhh, ohhhh, ohhh, alll, alll, alll, hepsi senin aşkım, hepsi seninnn ohhhhh!”. Şimdi ikimiz de inliyoruz, iniltilerimiz birbirine karışıyor. Şimdi amından çıkarıp, götünün deliğine bastırıp üstüne oturuyorsun. Sikim götüne hemen tamamıyla giriyor ve sen oturup kalkmaya devam ediyorsun. Bir elinle de amını okşuyorsun. Ben memelerini emiyor, Siyah İncini sikiyorum, sen de amını okşuyor parmaklıyorsun. Ve ikimiz birden derin bir, “Ohhhhhhhh, ahhhhhhhhh!” çektikten sonra boşalıyoruz. Ben götünün içine fışkırtıyorum. Döllerim götünden dışarı sızıyor.

Kalkıp yarağımı eline alıyor, sıvazlıyor ve son damlasına kadar sağıyorsun. Yarağımın kafasını memelerine sürttükten sonra dudaklarımız birleşiyor ve mutlu olarak birbirimize sarılıp öpüşüyoruz. Sen başını göğsüme koyup öylece kalıyorsun, ben de senin saçlarını okşuyorum. Bir süre sonra kalkıp banyomuzu yapıp, zevkle birer çay içip, sohbet ettikten sonra mutlu olarak birbirimize sarılıp yatıyoruz. “İyi geceler, tatlı rüyalar aşkım, birtanecik tatlı karıcığım benim, seni çok seviyorum!”.

[Mert]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder