23 Mart 2013 Cumartesi

Kapıcıyım Ama Amların Kapısını Açıyorum!


Kapıcıyım Ama Amların Kapısını Açıyorum! (Baran 18 Y., Elazığ / Türkiye)

Selam ben Baran, 18 yaşında, 1.73 boyunda, 63 kilodayım ve esmer tenliyim. Çok olmasa da yakışıklı sayılırım. Ben daha Lise 3’e gidiyorken babam bir kızın peşine takıldı ve bizi terk etti. Evin büyüğü ben olduğum için çalışmak zorundaydım. Birçok işte çalıştım, ama çalışma koşulları çok zordu. En sonunda bir arkadaşım sayesinde kapıcı oldum. Sabah saat 5 gibi kalkıyorum, kazanı yakıp, ortalığı toparlıyorum, sonra evime geri geliyorum. Aynı apartmanda bize yarım bir daire vermişler, orda da ücretsiz oturuyoruz. Öteki çalıştığım yerler yanında bu iş çok kolay geliyordu. Ben de elimden geldiğince işime önem veriyordum, apartmandaki herkese kibar davranıyordum ve apartmanı temiz tutuyordum. Ayrıca annem ve 3 kardeşim de elime bakıyordu, kendim için olmasa da onlar için çalışmaktan başka çarem yoktu...

Kısa sürede bütün apartman beni sevdi. Kapıda duruyor, elinde poşetle evine gidenleri gördüğümde hemen ellerinden poşeti alıp evine kadar götürüyordum. Yalakalığın daniskasını yapıyordum yani. Her akşam saat 9-10 arasında çöpleri toplayıp, çöp konteynerine atıyordum. İşte bu zamanlarda kadınlar genellikle uygunsuz birşekilde bana çöpleri veriyorlardı, kadınların hiç biri benden çekinmiyordu, üstlerinde ne varsa onunla beni karşılıyorlardı. Bu böyle devam etti. Apartmanda kime ne lazım olsa, beni telefonumdan arıyorlar ve sipariş veriyorlardı, ben de onlara getiriyordum. Tabii bol bol bahşiş alıyordum : ))

Apartmanda oturanların arasında bana çok iyi davranan bir karı koca vardı. Kadın (Serpil hanım) doktordu, kocası da başka bir yerde müdürdü. Gece saat 11 gibiydi, Serpil hanımı hastaneden acile çağırmışlar. Ben de kapıda öylesine bekliyordum. Serpil hanım beni görünce, “Baran ne yapıyorsun?” diye hatırımı sordu. Ben de, “Hiç hocam bekliyorum.” dedim. “İşin yoksa benimle hastaneye gelsene, arabamız serviste, yalnız gitmeyeyim.” dedi. “Tamam hocam!” dedim, birlikte hastaneye gittik. Herkes gibi doktor hanıma ben de ‘Hoca’ diye hitap ediyordum. Ben hastanedeki odasında oturdum, o da hastanın yanına gitti. Annem ve kardeşlerim dayımgillere gitmişlerdi, anahtar birden aklıma geldi, elimi cebime attım baktım, anahtarımı unutmuşum. Dışarısı da çok soğuktu, dışarıda da kalamazdım. Ne yaparım diye kara kara düşünmeye başlamıştım ki, o sırada Serpil hanım içeri geldi ve “Baran sen eve git, benim işim sabaha kadar bitmeyecek!” dedi...

“Hocam anahtarımı evde unuttum, evde de kimse yok.” dedim. Serpil hanım da, “Gerçekten mi?” dedi. “Evet hocam!” dedim. “Ee ne olacak şimdi?” dedi. “Hocam burada kalsam olur mu?” dedim. “Olur, niye olmasın. Benim odamda kal, ama nerde yatacaksın?” dedi. Ben de, “Sandalyede otururum hocam, birşey olmaz.” dedim. “Öyle olmaz, dur bir saniye...” dedi ve acili arayarak sedye istedi. Bana sedyeyi getirdiler, Serpil hanım hastanın başına gitti. Ben de sedyenin üstüne uzandım. Biraz geçince uykum geldi ve uyumuşum...

Nekadar uyudum hatırlamıyorum ama, sedye üstünde sırt üstü yatmış uyurken, rüyamda Lisedeki sevgilimi gördüm, rüyamda onunla sevişiyorduk. Sevgilimle ormanlık biryere gitmiştik. Yanımızda götürdüğümüz battaniyeyi yere serip, sevgilimi sırt üstü battaniyenin üstünde uzandırıp üstüne çıkmıştım. Dudaklarından öperek amını da elimle okşuyordum. Sonra memesini de emip, amını yalıyordum. Sonra da bacaklarını omzuma alıp başlıyordum amına basmaya. Külotum ıslanmaya başlayınca uyandım. Kemerimi açıp pantolonumu biraz indirdim. Sikim taş gibi olmuştu. 31 çekerek sikimi okşadım, döller fışkırıyordu. Boşalmam bitince masada kağıt havlu gibi birşey var mı diye kafamı çevirdiğimde Serpil hanımı görünce şok oldum. Ben uyurken içeri gelmiş ve oturmuş bana bakıyormuş. Ben sikimi temizlemeden pantolonumu çektim ve montumu aldığım gibi dışarı kaçtım. Serpil hanım arkamdan, “Baran, Baran gel buraya!” diye bağırmasına rağmen gittim...

Aradan geçen birkaç gün boyunca, Serpil hanımın gözüne görünmedim. Ben yine kapıda bekliyordum, Serpil hanım geldi, onu görünce ordan uzaklaşmaya başladım. Bana seslendi, “Baran gelsene bir saniye!” dedi. Başımı bükerek gittim, utanıyordum. “Buyur hocam?” dedim. “Birkaç gündür sipariş almaya gelmiyorsun, yukarı çıkalım da bir liste yapayım!” dedi. Birlikte apartmana girdik. Asansöre bindiğimizde, “Baran sen neden kaçıyorsun benden? Sanki hiç kalkık penis görmemişim gibi! Korkma, ben her gün görüyorum! Utanmana gerek yok!” dedi. Ben halen utangaçlıktan başımı kaldıramıyorum. Serpil hanımın kata geldiğimizde asansörün kapısı açıldı, Serpil hanım indi, ama ben asansörde kaldım. “Gelsene!” deyince gittim yanına...

Evinin kapısını açtı, “İçeri gel bakayım!” dedi. İkimiz de içeri girince kapıyı kapattı, “Geç otur!” dedi. Mantosunu ve çantasını bıraktıktan sonra yanıma geldi oturdu. Tepeden tırnağa beni biraz süzdükten sonra, “O gün niye kaçtın ki? Çok güzel penisin var, pantolonunu çıkart, şunu birdaha göreyim!” dedi. Ben durumu idrak ettim, ama inanmıyordum. “Anlamadım hocam?” dedim. O da, “Anladın anladın, çıkart hadi!” dedi. Ben pantolonu dizime kadar indirdim, ama hemen elimi külota götürmedim. Serpil hanım beni uyardı, “Onu da çıkart!” dedi. Ben de külotu indirmek zorunda kaldım. Heyecandan sikim büzülmüştü. Elini sikime atıp sıvazlamaya başladım. Sikim elinde büyümeye başladı. Biraz eliyle sıktı, dahada hızlandı. Tam sertleşti...

Ben artık iyice emin oldum ki koskoca doktor Serpil kendini bana siktirecek. Sikimin damarları öyle şişti ki, patlayacak diye korkmaya başladım. Serpil hanım, “Sen bununla ne kızlar sikmişsindir!” dedi. Sesimi çıkartmadım. Biraz daha okşadıktan sonra önümde diz çöküp ağzına aldı. Sikimin başını yalıyor, eliyle de taşaklarımı okşuyordu.

Ayağa kalktı ve “Yatakodasına gidelim!” dedi. Odaya girdik, kendisi hemen çırılçıplak soyundu, bana da, “Soyun!” dedi. Ben de hemen üstümü çıkarttım. Beni yatağa iterek sikimi aldı ağzına, öyle yalıyor ki, sanki elinden alacaklar. Ben de bacağından tutarak amını ağzıma aldım. Amının dudağını emerek bızırını hafif hafif ısırıyordum. Burnumu amının içine soktum. Aslında birkaç kere oruspuları sikmiştim ve okuldaki sevgililerimle sevişmiştim, ama böyle usta bir kadınla ilk olacaktı. Amının suyu ağzıma akıyordu. Serpil hanım, “Artık bu yaramaz şeyi amıma alma vakti geldi!” dedi. Beni sırt üstü yatırdı, sikim tavana bakıyordu. O da sikimin başını amına tuttu ve yavaşça oturmaya başladı. Her santimini hissederek amına alıyordu. “Ahh, ooff!” sesleriyle ilerliyordu. Kasıklarıma kadar geldi. Önce yavaşça oturup kalktı, sonra git gide hızlanıyordu. Yoruluncaya kadar oturup kalktı. Yorulunca üstümden indi, sırtüstü yattı ve dizlerini karnına çekti. Amı meydan gibi açıldı. Sikimi amına dayadım ve birden bastım. “Oofff, ahhhh, haydi aslanım parçala beni!” diye bağırıyordu. Ben de son hız basıyordum...

Tam o sırada telefonu çaldı. Telefonu aldı, baktığında kocası arıyordu. Bana, “Sikini çek, kocamla konuşacağım!” dedi. Ben de sikimi çektim. Rahat nefes alamadığı için kocasına sadece ‘evet hayır’ diyordu. Kocası eve geliyormuş, birşey isteyip istemediğini sormak istemiş. Serpil hanım kocasına birşey lazım olmadığını söyleyip telefonu kapattı, “Baran hemen üstünü giy ve çık, kocam geliyor!” dedi. Tabii kendisi 2 kere orgazm olduğu için sıkıntısı yoktu. Ben de kalkık sikim elimde gezecektim. Arkası bana dönüktü, sütyenini takıyordu. Hemen başını eğdim amı bana açıldı, sikim yolunu buldu, amına hızlı hızlı sokup çıkartmaya başladım. Ama makine bana yetişemezdi, konuşmaya bile fırsat bulamadı. Amına döllerimi akıtmadan durmadım, ama duvarlar Serpil hanımın sesiyle inliyordu. Bütün döllerimi amına boşalttıktan sonra biraz içinde kaldım ve hemen elbiselerimi giydim. Serpil hanım benden daha da hızlı üstünü giydi. Ben çıkınca kapıyı kapattı. Ben merdivenlerden 1-2 kat inmiştim ki, kocası asansörden indi.

Evde annem benim zor nefes aldığımı görünce, “Oğlum ne oldu?” diye sordu. “Yok anne birşey, merdivenlerden koşarak indim de, nefesim kesildi.” dedim. Odama giderek olanları düşünmeye başladım. Koskoca doktor kadın benim gibi bir kapıcı parçasına kendini siktirsin, olacak iş değildi, hem de evliydi. Kafam almıyordu...

Serpil hanım bir saat sonra beni arayarak, ne yaptığımı, evimde kimsenin olup olmadığını sordu. Annemle ve kardeşlerimin evde olduklarını söyledim. O da, “Eğer evin boş olsaydı bu akşam gelirdim ve kaldığımız yerden devam ederdik, daha doymadım!” dedi. “Dur hocam bir bakayım, annemi teyzemlere gönderebilirsem seni ararım.” dedim telefonu kapattım. Annemin yanına gittim, “Anne bu akşam teyzemlere gitsenize!” dedim. Annem de, “Oğlum daha geçen hafta gittik.” dedi. “Tamam anne birdaha gidin, arkadaşlarım çay içmeye gelecek!” dedim. Annem, “Sonra sen de gelecekmisin teyzene?” dedi. “Hayır anne, biliyorsun çöpleri atmam lazım.” dedim. Annem, “İyi tamam, gidelim ozaman.” dedi ve kardeşlerimi aldı teyzemlere gitti...

Hemen telefona sarıldım Serpil hanımı aradım, “Hocam gel, evde kimse yok!” dedim. Serpil hanım da, “Kapıyı açık bırak, kapıda beklemeyim!” dedi. Kapıyı aralık bıraktım. 5 dakika sonra kapıdan içeri girdi. Kocasına hastaneden acile çağırıyorlar demiş. Serpil hanımı odama götürdüm. Elbiselerini çıkartmak istedi, ama ben kucağıma aldığım gibi yatağıma bıraktım, ben de üstüne çıktım, dudaklarının tadına baktım. Elim de pantolonun üstünden amını okşuyordu. Diğer elimle de memelerini yoğuruyordum. Keyfime diyecek yoktu, taş gibi doktor hatun altımda inliyordu, daha ben ne isteyeyim. Gömleğinin düğmelerini teker teker açıp, dudağından boynuna, ordanda memelerine geçtim. Her iki memesini de sütyenden çıkarttım, memelerini yoğuruyor, uçlarını parmaklarımın arasında eziyordum. Bacağımı amının üstüne koyarak amına sürtüyordum. Memelerin ucunu ağzıma alıp emiyordum...

Gömleğini ve sütyenini çıkarttım. Memelerinin arasını sikmek istiyordum, pantolonumla külotumu birlikte çıkarttım, taşlaşmış sikimi memelerin arasına koydum, memelerini birbirine yanaştırdım. Sikim ağzına kadar gidiyor, o da sikimi yakalayınca yalıyordu. Memelerinden sonra göbeğine indim, pantolonunu külotuyla birlikte indirdim. Külotu su gibi olmuştu. Kasıklarını yaladım, ordan bacağına geçtim, yalayarak ayak parmağına kadar geldim, daha sonra tekrar kasıklarına çıktım, diğer bacağını da aynı şekilde yaladım. Sonra Serpil hanımı ters çevirdim, kalçasından omzuna kadar yaladım. Vücudunda yalamadık yer bırakmadım. Saçlarını kaldırıp ensesini dişleyerek yaladığımda daha da çok inliyor, “Ahhh, offf, sik hocanı, parçala amımı!” diyordu. Yarağımı götünün yanakları arasından kaydırarak amına sürtüyorum. Sesleri arttı ve sarsılmaya başladı. Aynı hareketi devam ettim orgazm edene kadar...

Titremeleri geçince onu ters çevirdim, direk amına yumuldum. Am dudaklarını emerken parmaklarımı da amına daldırmıştım. “Durma devam et, ahhhh, ooofff!” sesleri duvarda çınlıyordu. Üçüncü parmağımı da amına soktum, diğer elimin işaret parmağını da sıkıştırdım. Hızlı hızlı parmaklarımı çeviriyor, sok çıkart yapıyordum. Serpil hanım kudurmuş gibi, “Yarağını sok, yarağını soksana!” diye bağırıyordu. Bacaklarını omzuma kaldırdım, sikimi amına dayayıp olanca gücümle soktum. Ayağa kalkıyor gibi çömelmiş bir pozisyonda sikiyordum amını. Böyle saatlerce siksem yorulmazdım. Ve aynen öyle yaptım, 1 saate yakın siktim. Boşalacağımı anladığımda yavaşlıyordum, sonra tekrar hızlanıyordum...

Serpil hanım baktı benim boşalacağım yok, “Belimi kırdın Baran, kalk üstümden, pozisyon değiştirelim!” dedi. Ben üstünden kalktım, pozisyon değiştireceğiz diye beklerken, o elbiselerini aldı ve giyinmek istedi. “Hocam ne oluyor?” dediğimde, “Çok yoruldum, mahvettin beni, ben gidiyorum, yeter bukadar!” dedi. Bunu tutuğum gibi yatağa yüzü koyun yatırdım. Kaçışı olmayacağını anlayınca mecburen dizlerini karnına çekti, domaldı. Arkadan amına sikimi bastırdım ve depara kalktım. Ben boşalıncaya kadar da hızımdan inmedim. Boşalınca üstüne yığıldım...

Saat 2’yi geçmişti. “Ben artık gideyim!” diyerek kalktı. Ben yapıştım, “Nereye gidiyorsun hocam, daha erken!” diyerek, ayakta öpüşmeye başladık. Yarağım bacakların arasında sertleşiyordu. Elini sikime atarak, “Ne çabuk uyandı bu yine?” dedi. “Eee elindeki gerçek yaraktır hocam, şakacıktan değil!” dedim, bacaklarını belime sarıp kucağıma aldım. Sikim kendiliğinden amını buldu. Bunu duvara dayadım ve ayakta sikiyordum. Sonra sikim amında bunu götürdüm bizim yemek masasının üstüne koydum. Amı tam sikimin hizasına geliyordu, omuzundan tuttum öyle sikmeye başladım. Ordan yine sikimi amından çıkartmadan yatağa götürdüm, sırtüstü yatağa bıraktım ve klasik pozisyonda amını sikmeye devam ettim. En sonunda sarsılarak içine boşaldım. Saat 5’e geliyordu, nerdeyse gün ağarmıştı. Vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştık bile. İkimiz de yıkandık, temizlendik. Serpil hanım evine gitti, ben de kazanı yakmaya...

Kazanı yakıp eve geldim, saatimi 8:30’a ayarladım ve yattım. Saatin alarmı çalınca kalktım. Üstümü giydim, dışarı çıkarak etrafa bakıyordum. Genelde o saatlerde herkes işine gidiyordu. Serpil hanımın kocası da çıktı binadan, o da işe gidiyordu. Ben de hemen Serpil hanımın evine gittim, çaldım kapıyı. Serpil hanım kapıyı açtı, benim olduğunu görünce, “Ne için geldin? Ben şimdi işe gidiyorum, birşey yapamam!” dedi ve kapıyı kapatmak istedi. Ben de zorla içeri girdim, “Ne olur hocam bir kere!” dedim. “Sen şimdi bir kere dersin, 2 saat bırakmazsın!” dedi. “Çabuk yaparız hocam!” dedim ve kendime çekerek dudaklarına yapıştım. 2 dakika öpüştükten sonra, “Hadi ozaman, elini çabuk tut!” diyerek kendini sırt üstü yere halının üstüne bıraktı ve külotunu çıkardı. Yıldırım hızıyla soyundum ve Serpil hanımı sikmeye başladım. Yarım saat hiç hızımdan taviz vermeden bastım. Boşalacağım zaman amından çıkarıp yüzüne boşaldım. Tiksinir diye beklerken ağzına gidenleri yaladı yuttu bile...

Giderken bana cüzdanında nekadar nakit para varsa saymadan hepsini verdi. Almak istemedim, ama zorla elime tutuşturdu, “Al al, sen bunu hak ediyorsun! Bundan sonra sana her ay bir maaş da ben vereceğim!” dedi.

Serpil hanım beni başka bayan arkadaşlarına da önermiş. Eee benim de canıma minnet tabii. Ben görünürde kapıcıydım, ama gerçekte amların kapısını açıyordum : ))

[Baran]





1 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil