23 Mart 2013 Cumartesi

Kocam Beni Koca Yarraklı Arkadaşıyla Sikti!




Kocam Beni Koca Yarraklı Arkadaşıyla Sikti! (Gamze 25 Y., İstanbul / Türkiye)

Herkese merhaba. Benim adım Gamze, kocamın adı ise Gürkan. Kocamla evleneli nerdeyse 2 sene oldu. Kocam beni hemen hemen hergece evire çevire sikiyordu. Ama bacaklarımı açıp amıma koyduğunda kocama bir şeyler oluyor, başka erkeklerin de beni becermesini istediğini söylüyor, beni uyuz ediyordu. Zamanla buna alışıp benim de hoşuma gitmeye başlamıştı, ama asla başka bir erkeğin yarrağını yiyeceğim, hatta kocanım arkadaşı Emre’nin beni becereceği aklıma gelmez, asla böyle birşeyin olabileceğini düşünemezdim.

Bir gece kocamla yatakta konuşurken bana birşey söylemek istediğini, ama benden çekindiği için anlatamadığını söyledi. Ben de, “Bana anlatmazsan kime anlatacan kocacım?” deyip onu rahatlatmıştım. Ama beni başka bir erkeğe, hatta arkadaşı Emreye siktirmek istediğini nereden bilebilirdim ki? Neyse, sözlerine başlamadan önce kalbinin hızla çarptığını duyabiliyordum, aslında ne söylemek istediğini tahmin edebiliyordum, çünkü bana herzaman söylemek istediğini gayet çekinmeden anlatırdı. Sözlerine başlarken beni okşuyor, azdırmaya çalışıyordu. Parmaklarını öyle güzel kullanıyordu ki, o anda söylediği herşeyi kabul edebilirdim. Aynen öyle de oldu. Beni arkadaşı Emreyle beraber sikmek istediğini söyleyip, unutulmaz dakikalar geçireceğimi, hatta istersem aynı anda biri önüme diğeri arkama girebileceklerini söylüyordu. Ben de o anın zevkiyle, “Tamam!” deyip boşalmaya çalışıyordum. Nede olsa fantazimiz yatakta kalacaktı. Neyse, benle beraber kocam da boşalıp, yatıp uyuduk.

Aradan 2 gün geçmişti ve kocam arayıp bu gece misafirimiz olduğunu, bir şeyler hazırlamamı söylüyor, üstüme de rahat bir şey giymemi istiyordu. Kocama kimin geleceğini sorduğumda arkadaşı Emre olduğunu söyledi. O anda kocama birşey demedim, ama telefonu kapatınca panik yapmaya başlamıştım. Yatakta onayladığımı gerçek anladıysa diye bir yandan hazırlık yapıyor, bir yandan da içim içimi yiyordu. Üstüme herzamankinden kalın giyinip, onları akşama karşıladım. Ellerinde içki vardı. Biraz oturup yemek yedikten sonra, kocamı yatak odasına çağırıp, Emreyi niye getirdiğini sordum. O da sadece içki içip takılacaklarını söyledi. Biraz da olsa rahatlamıştım. Odaya geçip içkilerimizi içerken gülüyor eğleniyorduk. Aslında Emreyi de severdim, birçok kez yanyana da gelmiştik. Ama asla aklımdan başka birşey geçmemişti Emre için.

Muhabbet koyulaştıkça saat te ilerliyor, gece yarısına geliyordu. Kocam Emreye saatin geç olduğunu, isterse bu akşam burada kalabileceğini söyledi. Emre de hiç ısrar ettirmeden kabul etti, nasıl olsa yarın hafta sonuydu. Emreye giyebileceği rahat bir şort çıkarmıştım, giyip içeri geldiğinde verdiğim şortun çokta rahat olmadığını anladım. Çünkü şort Emreye dar gelmiş, siki önünde kocaman duruyordu. Hatta biraz kalkık duruyor, resmen sikinin kafası belli oluyordu. Biraz içkinin etkisiyle olacak ki, gözüm hep Emrenin sikine takılıyor, Emrenin de beni sikecekmiş gibi bakışlarını fark ediyordum...

Kocam duşa gireceğini söyleyip, beni Emreyle bırakmıştı. Ben mutfağa giderken Emrenin popoma baktığını hissediyordum. Mutfaktan içeri girdiğimde Emrenin siki resmen odun gibi olmuştu, önünde kocaman birşeyle benimle konuşuyor, inceden de beni süzüyordu. Ne kadar istemem desem de, sonuçta ben de bir kadınım. Emrenin siki okadar güzel duruyordu ki, o başkasının yarrağını asla yemem, kocamdan başkasıyla asla yapamam diyen ben, Emrenin sikine oturmak istiyor, beni sabaha kadar becermesini arzuluyordum. Yerimden kalkıp yatak odasına geçtim, üstümü çıkarıp daha sexy birşeyler giymeyi kafama koymuştum. Zaten kocam da asla bana niye böyle giyindin demez, aksine hoşuna bile giderdi. Sütyenimi çıkarıp üstüne ince bir askılı giydim, altına da daracık şortumu giyip içine tangamı geçirdim. Aynaya baktığımda ben bile kendimi becermek istedim doğrusu...

Neyse içeri geçtiğimde Emre koltuğa uzanmış, sikini de kaldırmış, sanki beni bekliyordu. Canım kocam ise banyodan bir türlü çıkamıyor, sanki bizi başbaşa bırakmak istiyordu. Ben de yanındaki koltuğa uzandım, Emrenin o koca sikini izliyordum. Ama cesaretimi bir türlü toplayamıyor, Emreye yanaşamıyordum. Oysa Emrenin beni istediği açıkça belliydi. En sonunda kocam banyodan çıkıp yanımıza geldi. Emre çaktırmadan sikini düzeltmişti kocam görmesin diye, ama halen belli oluyordu.

Biraz daha oturduktan sonra ben uykum geldiğini söyleyip yatak odasına geçmiştim. Emrenin o koca yarrağı beni o kadar azdırmıştı ki, kendimi okşuyor, bir yandan da Emrenin beni siktiğini hayal ediyordum. Aradan tahmini 1 saat geçmişti ki, odaya birinin girdiğini duydum, uyuyormuş gibi yapıp yatmaya devam ettim. Aklıma kocamdan başkası gelmedi tabii. Ama yanılmıştım. Emrenin olduğunu fark edince kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor, bir türlü sakinleşemiyordum. Emre yavaşça yatağın içine girip arkama yaslandı. Elleriyle popomu okşadıktan sonra, o odun gibi yarrağını arkama değdirdiğinde, korkudan mı yoksa heyecandan mı bilmiyorum, kendimi bayılacak gibi hissettim. Emre hiç sesini çıkarmıyor, yavaş yavaş ellerini şortumun içine sokuyordu. Amcığım zevkten sırılsıklam olmuştu. Emre bunu fark etmiş olacak ki, hafiften güldüğünü anladım. Ama ben hiç çaktırmıyor, uyuyormuş gibi yapıyordum...

Emre bu arada işi ilerletmiş, şortumu aşağıya doğru çekiyordu. Tangamı da aşağıya indirdikten sonra, sikini amıma sürtmeye başlamıştı. O kadar heyecanlanmıştım ki, kocamı çoktan unutmuştum bile, bu adam nerede, ne yapıyor aklıma bile gelmiyordu. Emre sikinin kafasını arkadan amıma yavaşça sokmaya başlamıştı ki, ben daha fazla dayanamayıp boşaldım. Ama halen yan yatıyor, uyuyor gibi yapıyordum. Zaten bu anlattıklarım dakikalar içinde oluverdi. Neyse, ben boşaldım ama halen içimde yangınlar çıkıyor, beni deli gibi becermesini istiyordum. Emre yarrağını amıma sokarken beni zevkten öldürüyor, o daracık amımı yavaş yavaş genişletiyordu. Yarrağı öyle kalındı ki, içimi tamamen dolduruyordu...

Daha fazla dayanamayıp Emreyle konuşup bacaklarımın arasına geçmesini söyledim. Emre beni sırtüstü yatırıp bacaklarımı aralayıp amıma dalıverdi. Öyle güzel sikiyordu ki beni, zevkten inliyor, Emreyi içime bastırıyordum. Emre de taşşaklarını vura vura amıma yerleştiriyordu. Çok geçmeden Emreyle aynı anda boşaldık. İçime öyle bir akıtıyordu ki, çıldırmak üzereydim. Şimdiye kadar kocamla nezaman ilişkiye girsek 1 kereden fazla boşalamıyordum, ama bu sefer başkaydı, Emre hiç içimden çıkarmadan tekrar sikmeye başlamıştı. Girip çıktıkça dölleri amımdan yatağa akıyordu...

Birden kocamın bizi izlediğini fark ettim. O an aklıma, daha önce bana anlattıkları gelivermişti, Emreyle beni birlikte sikmek istediği. Kocamı da yanıma çağırıp yarrağını ağzıma aldım. Oysa ağzıma almam için kocam bana yalvarır, ben ise tiskindiğim için çok nadir ağzıma alır, onun gönlünü yapardım. Şimdi kendiliğimden ağzıma almak istiyordum. Emre de öyle güzel sikiyordu ki beni, bana domalmamı söyleyip arkama geçtiğinde yarrağını amıma sokuşunu asla unutamam. Kalçalarımdan tutup taşşaklarını vura vura amıma bastırıyordu o koca yarrağını. Kocam da yatağa yatmış, yarrağını yalatmanın zevkini yaşıyor, biryandan da Emrenin beni nasıl siktiğini sorup beni iyice azdırıyordu. Emre amımı öyle muazzam sikiyordu ki, dayanamayıp üçüncü kez boşalmıştım. Ben bile kendime inanamıyordum, canım hala yarrak yemek istiyordu...

Bir süre Emre arkamdan amıma çaktıktan sonra, yatağa sırt üstü yatıp beni kucağına almıştı. Emrenin sikine oturup kalktıkça kendimi kaybediyordum. Kocam da parmağıyla götümün deliğini okşayarak, götüme girmek istediğini söyledi. O anda kocam değil, kaç kişi götümü sikmek istese kabul ederdim. “Tamam gir!” deyince, kocam zaman kaybetmeden götüme sokmaya başlamıştı. Şimdi hem amımdan Emre sikiyor, hem arkamda kocam götümü sikiyordu. Kendimi zevkten bayılcak gibi hissediyordum, iki yarrağın arasında zevk çığlıkları atıyordum. Kocam dayanamayıp götüme boşalınca, Emre de daha fazla kendini tutamadı, amım götüm döl içinde, yarrak yemenin hazzıyla ben de boşaldım. Beni öyle güzel sikmişlerdi ki, 4 kere arka arkaya boşalacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Daha sonra üçümüz banyoya gidip duş aldık. Birer sigara içtikten sonra yatağa geçip uyuduk...

Sabah kalktığımda yürüyecek halim bile yoktu, ama o kadar mutluydum ki, herşeye razıydım. Şimdi haftada bir iki kez üçümüz deliler gibi sikişip, yatakta inanılmaz anlar yaşıyoruz. Hayatımdan çok memnunum. Hatta geçmişi hatırlayıp kendime kızıyorum bile, bunu neden daha önce yapmadık, ne kadar salakmışım diye. Bunu iki yarrak yeyince anladım.

Evli kadınlar, belki kocanız size böyle birşeyi teklif ettiği halde istemiyor olabilirsiniz, ama inanın bana, kocanız size mutluluğun kapılarını açıyor. Ben bile böyle birşey yapacağım aklımın ucundan geçmezdi. Emre şimdi normal ortamda arkadaşım, yatakta da kocam oluyor ve üçümüz çoooook mutluyuz arkadaşlar. Siz de bu fırsatı geri çevirmeyin, eminim içinizde kocası isteyenler vardır, bu fırsatı kaçırmayın, iki yarrağın tadına siz de bakın, bana teşekkür edeceksiniz!

Hepinize saygılarımla.

[Gamze]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder