23 Mart 2013 Cumartesi

Kapalı Karımı Kızılcahamam Kaplıcalarında Masöre Siktirdim!




Kapalı Karımı Kızılcahamam Kaplıcalarında Masöre Siktirdim! (Selami 26 Y., Ankara / Türkiye)

Selam ben Selami, 26 yaşındayım. Karım Gülsüm 24 yaşında. Yaklaşık 1 yıldır evliyiz. Karım kapalı giyinen, fakat vücudu ve yüzü oldukça güzel bir hatun. Birbirimize deliler gibi aşığız. Bu olay nasıl yaşandı anlayabilmiş değilim, ama ikimiz de çok zevk aldık ve birbirimize daha sıkı bağlandık diyebilirim. Gerçi sevişmelerimizde hep tahrik edici konuşurduk, ama sıradan bir cinsel hayatımız vardı.

Haftasonu için kış olması sebebiyle Ankaradan kaplıcalarıyla ünlü Kızılcahamama gittik. Otele yerleşip, akşam yemeğinden sonra aileler için özel olan 2 kişilik sauna, hamam ve havuzun olduğu bölüme girdik. Benim üzerimde Boxer, karımda da de sütyen ve tanga vardı. Bir süre saunada kaldıktan sonra göbek taşına yatıp istirahat ettik. Bu arada bayan masör istedik, karıma masaj yapması için. Ama otelde bayan masör olmadığını söylediler. Karım da bana, “Aşkım ozaman sen masaj yap bana!” dedi. “Karıcığım çok yorgunum, nasıl olsa ben de yanındayım, masör gelsin, beline havlu sararsın, masajını yaptırırsın!” dedim. Israr edince karım kabul etti...

Biraz sonra, adının Deniz olduğunu öğrendiğimiz masör arkadaş geldi. 1.75 boyunda, geniş omuzlu, kaslı, biçimli vücudu ve kocaman elleri olan biriydi. Denizin üzerinde mavi bir şort vardı. Müsaade isteyip yüzükoyun yatan karımın omuzlarına, sırtına masaj yapmaya başladı. Ben de uzanmış dinleniyordum. Baktım karımın yüzü pembeleşmeye başladı. Bu arda Deniz de karımın bacaklarına masaj yapıyordu. 45 dakika sonra karımın masajı bitti ve Deniz biraz dinlenip bana da masaj yapacaktı. Deniz kendisine soğuk soda almaya gideceğini, bize de içip imeyeceğimizi sorarak yanımızdan ayrıldı...

Yalnız kalınca karıma, “Bebeğim ne oluyor, rengin değişti, yaprak gibi titriyorsun?” dedim. “Kocacığım ne yapayım, elimde değil, tahrik oldum, baksana amım sulandı!” dedi. Elimi bacak arasına attım ki, oyyy benim tatlı karımın amcığı kabarmış ve sulanmıştı. Deniz gelesiye kadar karımı hemen göbek taşının üzerinde domalttım, tangasını sıyırıp amına geçirdim. Karıcığım derin bir “Ohhhhh!” çekti, ama içine girmemle boşalmam bir oldu. Sikimi çekip, “Özür dilerim karıcığım doyuramadım seni!” dedim, ama çok mahçuptum. Karım da beni teselli etti, ama azdığı bir anda adam gibi sikilememenin huzursuzluğu oturmuştu yüzüne...

Kendime çok kızdım, o anda ağzımdan, “Ben boynuzlanmayı hak eden bir gavatım, karısını sikemeyen bir pezevengim!” sözleri çıkıverdi. Karım beni teselli etmeye uğraşıyor, ama bir türlü kızgınlığım geçmiyordu. “Karıcığım üzgünüm, haftasonumuzu mahvettim, ama senin mutsuzluğuna dayanamam, istersen masör çocuk yakışıklı, güçlü, kuvvetli, onla sikişebilirsin, zevk al, mutlu ol, kadınlığını yaşa istiyorum!” dedim. “Aşkım pişman oluruz, bir anlık şehvet için seni aldatmak istemiyorum!” dedi. “Bebeğim söz, senden soğumayacağım, daha çok seveceğim seni, hem ben de yanında olacağım, biliyorum ruhun kalbin herşeyin benim, zevk almak senin de hakkın, sen benimsin, bedeninin haz alması için şart bu!” ısrarlarımla karımı masörle sikişmeye ikna ettim. Karım, “Peki ama Deniz cesaret edip yapabilecek mi sence?” dedi. “O konuyu ben hallederim!” dedim...

Az sonra Deniz geldi. Sodaları alıp bir kenara koydum ve “Denizciğim, önce karımın havlunun altında kalan yerlerine de masaj yap, sonra bana masaj yaparsın!” dedim. “Olur abi!” dedi. Karım havlusunu çekince tangasıyla kaldı. Deniz karımın tangasının kenarından akan dölü görünce şaşırdı, bana garip garip bakmaya başladı. Hemen araya girip, “Denizciğim sen gittikten sonra karımı bu güzel ortamda sikmek istedim, ama hemen boşaldım, sen de istersen karımın zevk almasını isterim, Gülsümüm razı oldu, onu sikermisin?” dedim. Deniz karımın kalçasına bir şaplak vurup, “İstemez miyim abi, yengeyi ilk gördüğümde kapalı olduğu için yanaşmadım, yoksa burada kocalarının önünde çok karı siktik, çoğu müşterimiz özellikle karısını siktirmeye geliyor zaten!” dedi.

Deniz karıma da, “Yenge hadi önce bir duş al!” dedi. Karımı alıp duşun altına soktum, dudaklarını öpüp, “Rahat ol fıstığım, yanındayım hep!” deyip amını götünü bir güzel yıkadım. “Hazırmısın karıcığım orospuluğa, bak ben de senin boynuzlu pezevengengin olacağım!” dedim. Karım duştan çıkınca Deniz bana, “Abi bir ricam var, ilk defa kapalı birini sikeceğim, yenge günlük kıyafetlerini giyse de ellerimle tek tek soyarak siksem?” dedi. Karar vermiştik artık, mecburen olur dedik. Karım kabine girip hemen elbiselerini giyip geldi...

Muhteşemdi her haliyle, beyaz bir pantolon, beyaz badi, üzerinde dizlerine kadar inen mavi bir tunik ve beyaz başörtü. Deniz hemen yanaşıp Gülsümümün dudaklarına yapıştı, kalçalarını okşuyordu bir yandan. Karımın tuniğini, badisini, pantolonunu ve başörtüsünü çıkardı, dudaklarını boynunu öpüyordu. Karım yavaş yavaş gevşemeye başlamıştı. İkisi de ayakta çırılçıplak kaldı. Denizin sikini görünce karım da ben de donakaldık. Benimkinin iki katı, kalın, kocaman mor başlı bir yarak. Ayakta sevişmeye başladılar. Deniz karımın göğüslerini somrup amcığını okşuyordu. Karım birden, “Kocacığım artık dayanamıyorum, rahat davranabilirmiyim?” dedi. Ben de, “Tabii birtanem, artık Deniz senin sikicin, ikinci kocan, serbest ol, kasma kendini!” dedim.

Bu arada göbek taşının üzerinde 69 oldular. Deniz, “Yenge orospum olacaksın, bu güzel amcığı yara yara sikeceğim!” diyordu. Karım Gülsüm de inleyerek, “Sik erkeğim, kurban olurum bu koca sike ben!” diyordu. Deniz karımı sırtüstü yatırıp amcığını biraz daha emdi ve sikinin koca başını karımın amına sürtmeye başladı. Sikin başı azcık girdiğinde karım çığlık atıp girmesine izin vermedi, “Kocacığım çok korkuyorum!” dedi. Hemen yanına gidip karımın dudaklarına bir öpücük kondurdum, “Rahat ol bebeğim!” deyip elini sıkıca avucuma aldım. Yarak içine girmeye başladığında karıma, “Bir öpücük ver kocacığına!” dedim ve Denize işaret ettim. Deniz koca yarağını tükürükleyip başını hafifçe karımın amcığına soktu. Karımın eli avuçlarımdaydı, canı yanmaya başlayınca dudağımı öpmeye başladı. Deniz birden yüklenip yarağını yarısına kadar karımın amcığına geçirdi. O acıyla karım benim dudağımı ısırdı. Ben sürekli, “Birazdan rahatlayacaksın karıcığım!” diyordum.

Deniz sikini dibine kadar karımın amcığına geçirip içinde gidip geldikçe karım rahatlıyor ve gevşiyordu. Karımın elleri avuçlarımda zevk almaya başladıkça bana, “Boynuzlu oldun, pezevengim, canım kocam, sevgilim!” diye inlemeye başladı. Ben de, “Orospum zevk ifadsei çok yakışıyor yüzüne!” dedim. Deniz de, “Gel pezevenk yakından bak, nasıl sikiyorum karını izle iyice!” diye hakaret ediyordu bana. Denizin bacaklarının arasından, karımın amına her giriş çıkışını görebiliyordum. Karım Denize, “Daha hızlı erkeğim, sik beni, parçala amımı, arslanım, sikicim, kocacığım!” diyordu.

Bir müddet sonra Deniz karımı domaltıp arkadan amcığına girmeye başladı. Karım 3. orgazmını yaşıyordu ki, “Pezevenk kocam, Denize siktir beni hep, doyamıyorum bu yarağa!” diye inledi. Deniz, “Abi karının amına boşalmak istiyorum!” dedi. Karıma baktım, “Ne dersin karıcığım?” dedim. Karım da Denize, “Erkeğim pezevenk kocama sormana gerek yok, kölenim senin, istediğini yap!” dedi. Deniz boşalmaya başlamış, dölleri karıcığımın amından taşıyordu. İşleri bitince Denize teşekkür edip yolladık. Karım bana, “Teşekkür ederim kocacığım, seni çok seviyorum!” dedi. Benim sevgili meleğimi mutlu görmek beni de mutlu etmişti. Yıkanıp odamıza çıktık.

Ertesi günü yine Denize doya doya siktirdim karımı. Arada bir Denizi evmize çağırıyoruz, hem güzel masaj yapıyor, hemde sınırsız erotik zamanlar yaşıyoruz.

[Selami]



1 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil