5 Mart 2013 Salı

Karılarınızı Sikmeyi İhmal Etmeyin, Yoksa Boynuzlanırsınız!



Karılarınızı Sikmeyi İhmal Etmeyin, Yoksa Boynuzlanırsınız! (Yasemin 32 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhaba ismim Yasemin, 32 yaşında evli bir kadınım, 1.65 boyunda, kumral, mavi gözlü, beyaz tenli biriyim. Kocam aynı yaşta hafif kiloludur. Ve kocam sekse hiç düşkün değildir. Mahallede komşu kadınlarla konuşurken laf döner dolaşır kocalarımıza gelir, ben utanır ve kocamın isteksizliğini söyleyemem. Diğer kadınlar kocalarının azgınlığından bahseder durur, ben yutkunarak dinlerim. Komşularımdan Şulenin Kadir isminde bir kocası var. Uzun boylu İnce yapılı ve kesinlikle yakışıklı biri değil, hatta çirkin bile diyebilirim. Şule anlatırken kulak kesilirim. Kocasının her zaman çok azgın olduğundan dert yanar. Gecede bir seferin asla yetmediğini, 2 ve 3 kere olduğunu anlatıp durur ve banyo yapmaktan artık vücudunun aşındığını söyler sürekli. Onun anlattıkları yüzünden kocama karşı soğumaya başlamıştım. Ayda bir veya iki kere seks olur mu yaa? Artık dayanamaz hale gelmiştim. Kafama koydum kocamdan hayır yoksa başımın çaresine bakacaktım. Kadındım ve kadınlığımı yaşayacaktım...

Şulenin kocası Kadire siktirecektim kendimi. Bunun çok kolay olacağını biliyordum zaten, çünkü Kadir hani pis gözlü derler ya aynen öyledir, her kadına yiyecek gibi bakar. Bazen ben balkona veya bahçeye çıktığımda kocamı sorma veya hatır sorma bahanesiyle benimle konuşur. Konuşurken de gözleri sürekli dudaklarımda, göğüslerimde ve bacaklarımda dolaşır durur. Adeta beni gözleriyle oracıkta becerir. Önceleri ona çok kızardım, ama dedim ya siktirecektim kendimi, sekse açtım, sonraları ise bu beni heyecanlandırmaya başlamıştı. Sonuçta ben bir kadındım, arzulanmak ve beğenilmek istiyordum. Artık Kadire karşı rahat davranmaya başladım. O balkondayken bende balkona temizlik bahanesiyle veya öylesine çıkar oldum. Beni görünce gözleri parlardı. Yine gözleriyle beni yiyecekti çünkü. Ben de bunu bildiğimden ona göre giyinmeye başladım, yakası bol tişörtler, şeffaf sayılacak etekler giymeye başladım, gündüzleri içime sütyen de takmaz oldum...

İlk seferinde beni öyle görünce gözleri fal taşı gibi açıldı. Üstümde ince açık renk bir tişört vardı ve içimde sütyen yoktu. Altımda ise siyah basma bir eteklik vardı, baktığınızda içini gösteren incelikte bir etekti. Beyaz tenli olduğum için daha dikkat çekiciydi, siyah tanga külot giymiştim. Elimde süpürgeyle balkonu süpürme bahanesiyle balkona çıkmıştım. Kadir de balkondaydı. Onların yatak odasının balkonuyla bizim mutfak balkonu yan yana idi. Üstünde bir atlet ve altında bir pijama vardı. İşten gelmiş ve yatmadan önce bir sigara içmeye çıkmıştı herhalde. Kim bilir, belki de yatmadan beni görüp yatakta benimle ilgili fanteziler kurmak istiyordu. Onu görmezden gelip balkonu süpürmeye başladım, ona arkam dönük, eğilmiş yerleri süpürüyordum. Bir yandan da onu gözleyip tepkilerine bakıyordum. Dedim ya gözleri fal taşı gibi açılmış, bakışlarını arkama dikmiş, gördüklerine inanmaz gözlerle bakıyordu...

Bir ara gözlerim çaktırmadan pijamasının önüne kaydı. Önündeki kabarıklık büyümeye başlamıştı. Eliyle hem önünü sıvazlıyor hem de bana bakmaya devam ediyordu, bana dediysem anlayın kalçalarıma. Eteğim ince olduğu için kalçalarım Kadire ziyafet sunuyordu. Tangam kalçalarımın arasına girmiş, göt yanaklarım iyice belirginleşmiş olmalıydı. Kadir o anda eminim beni domaltıp çatır çatır siktiğini düşünüyordu ve daha neler yapıyordu neler. Kararlıydım, Kadiri orada düz duvara tırmandıracaktım. Uzun müddet arkam dönük vaziyette süpürüyormuş gibi yaparak iyice seyretmesine izin verdikten sonra önümü döndüm. Götümü bu kadar siktiği yeterdi dimi :) Yine eğilmiş vaziyette süpürmeye devam ettim. Tişörtün bol yakası aşağı sarkmış, bu sefer göğüslerim Kadire ziyafet sunmaya başlamıştı. Memelerim tişörtten dışarı fırlamak üzereydi neredeyse. Ben süpürürken vücudumun sallanmalarıyla ara sıra memelerimin pembe uçları görünüyordu. Evlerimiz yan yana ve bitişik sayılır, balkonlar arasındaki mesafe 2 metre ancak vardır. Anlayın, her şeyim net şekilde adamın gözlerine sunuluydu...

Kadir için bulunmaz bir ziyafetti. Kalçalarımdan sonra şimdi de memelerimi yiyordu. Neredeyse balkondan bizim balkona geçecekti, ben öyle düşündüm. Ama hali öyle görünüyordu. Elleri hala önündeydi, artık kabarıklık diyemem resmen sikini dikmiş, pijamasının üstünden 31 çekiyordu. O an eline düşsem beni parçalardı sanıyorum. Bunları düşünmek ve onu o halde görmek beni de heyecanlandırmıştı. Külotum sırılsıklamdı, nefesim kesiliyordu. Yabancı bir adamın önünde neredeyse yarıçıplak vaziyette güya temizlik yapıyordum. Aslında adama kendimi sunuyordum, o da beni seyrederek kendini tatmin etmeye çalışıyordu. Acaba neler geçiyordu aklından? Beni nasıl sikiyordu şu anda? Arkama geçmiş önündeki kazığı kalçalarımın arasına yerleştirmiş köklüyor muydu? Karısının anlattıklarına göre sevişirken ısırmayı seviyormuş (bunu sonradan bende öğrendim), yoksa bembeyaz kalçalarımı ısırıp deliklerimin ikisini de yalıyor muydu? Belki de şu anda seyrettiği memelerimi ağzına almış, morartırcasına emip, uçlarını ısırıyor, yalıyor veya yoğuruyordu...

Yok böyle olmayacaktı, böyle giderse ikimiz de birbirimize bakarak boşalacaktık. Kadir beklide çoktan boşalmıştı, ama ben onun gözlerinin önünde boşalamazdım ya. Nefes nefese kalmıştım. Bacak aram yanıyor, amım zonkluyordu. Bir ara baktım, gözleri kısılmaya, hareketleri hızlanmaya başladı. Benim fark etmediğimi sanıyordu, hızlandı hızlandı ve sonunda çok küçük bir inleme duyduğumu sandım, çaktırmadan baktım, yüzü iyice kızarmış ve sanki yüzüne bir rahatlama yayılmıştı. Anladım ki, Kadiri 2 metre uzaktan vücudumla boşaltmıştım. Sonunda doğruldum ve Kadirle göz göze geldim. Nefes nefese kalmıştı sanki ve zorlukla konuşarak, “Naber yasemin? Kolay gelsin!” dedi. Ben de, “Sağol Kadir abi, temizlik yapıyorum.” dedim. Kocamı sordu, işe gittiğini söyledim. Temizlik yaparken perdeleri çekerek çıkarmıştım ve takmak için merdiven lazımdı ve bizim merdiven yoktu. İşte benim için bir fırsat çıkmıştı..

“Kadir abi perdeleri takacağım, merdiveninizi alabilir miyim?” dedim. Hemen, “Tabi, lafı mı olur!” dedi. Oğluyla göndermesini istedim, bakalım ne diyecekti. “Yok yok ben getiririm! Hem perdeleri takmana yardım da ederim, yorulmuşa benziyorsun!” dedi. Ben de, “Gerek yoktu, zahmet olacak...” dedim. “Amaan ne zahmeti, komşulukta böyle şeyin lafı olmaz! Hemen getiriyorum!” diyerek içeri girdi. Ben de içeri geçtim ve onu beklemeye başladım. Az sonra zil çaldı, tabi Kadir gelmişti elinde merdivenle. Gözleri nasıl parlıyordu anlatamam. Hemen içeri girdi, perdeleri sordu. Ben de odaya geçmesini, perdeleri ütüleyeceğimi söyledim. O da içeri geçip beni beklemeye başladı. Ben bu anın tadını çıkarmak için işimi ağırdan alıyordum, dedim ya Kadiri iyice azdırmalıydım. Bu arada ona bir fincan çay ikram ettim, perdeleri ütü masasında ütülemeye başladım. Kadir hem muhabbet ediyor hem de çayını içiyordu, ben de ütümü yapıyordum. Üstümdekiler aynı tabii. Ütü masasının bir bu yanına bir öbür tarafına geçip, Kadire arkam dönük bir şekilde ütülüyordum. Üstelik öyle bir pozisyonda duruyordum ki, tam güneşe karşı ve sabah güneşi nasıl parlıyordu. Kadir arkamdaki koltukta otururken kesin yine kalçalarımı seyre dalmıştı. Ama ben de az değilim, ütü yaparken nasıl sallıyordum kalçalarımı bir bilseniz...

İlk perde bitti ve takması için Kadire verdim. Merdivene çıktı ve merdiveni tutmamı, merdivenin biraz arızalı olduğunu söyledi. Hınzır şey, niyetini anlamıştım, 2 metre uzaktan iyi göremediği memelerimi şimdi daha yakından görmek istiyordu. Ben merdiveni tutarken o da yukarı çıktı ve perdeleri takmaya başladı. 1 dakikada yapılacak işi uzatabildiği kadar uzattı, ben de memelerime rahat bakabilsin diye ona bakmıyordum, ama çaktırmadan vitrinin camına vuran aksinden gözlüyordum. Eli perdede, gözleri memelerimdeydi. İyi görüntü vermek adına göğsümü gererek tutuyordum merdiveni. Bembeyaz memelerim 1 adım yakınındaydı ve dokunamıyordu, ne kadar zor bir şeydi onun için kim bilir. Az sonra işi bitti ve indi. Ben ikinci perdeyi ütüledim ve “Bunu da ben takayım, sırayla olsun!” dedim ve merdivene çıktım, Kadir merdiveni tutuyordu bu sefer. Eteğim dizlerimin altındaydı ve bol bir etekti, günlük giyim içindi. Bu sefer ben işi yavaştan alıyordum, Kadir de kalçalarımı seyrediyordu ve alı al, moru mor olmuştu. Ben de ondan farklı değildim ya neyse...

İşim bitti, tam inecekken bilerek merdivenin dengesini bozdum ve onun kucağına doğru düştüm, ikimizde biribirize sarılmış halde yerdeydik. Eteğim açılmış, kalçalarım ortaya çıkmıştı. Yüz yüzeydik ve ne o kalkmak için bir teşebbüste bulunuyordu, ne de ben. O an ikimizde de film koptu ve dudaklarımız birleşti. Deli gibi öpüşüyorduk. Kadir bir yandan dudaklarımı emerken bir yandan da elleriyle kalçalarımı koparırcasına sıkıyor, parçalarcasına yoğuruyordu. Canım acıyordu ama umurumda bile değildi. O anda acı bile bana zevk veriyordu. Ne kadar öpüştük bilmem, beni sertçe çevirip altına aldı, külodumu bir çekişte yırtarcasına çıkardı, kendi de pijamasını sıyırdı. Artık benim de tahammülüm kalmamıştı, siki amımın hizasına gelir gelmez ellerimle kalçalarından bastırarak hemen içime girmesini sağladım ve işte en sonunda girmişti, içimdeydi. Ve girer girmez pompalamaya başladı. Bir yandan amımı sikiyor, bir yandan da tişörtümü sıyırmış, memelerimi öpüyor, yalıyor, sıkıyor ve ısırıyordu...

Beni sikerken, “Yaseminim, kadınım, canım sevgilim, birtanem!” diye hırlıyordu. Ben de onu daha da şehvetlendirmek için, “Kadirim, erkeğim, sik beni, doyur beni, kocamın yapamadıklarını yap, parçala amımı, ye beni, bitir beni!” diye inliyor, hafif çığlıklar atıyordum. Kadir demin balkonda 31 çekerek boşaldığı için ikinci seferi uzun sürdü. Ben zaten azmış olduğum için çok geçmeden titreyerek orgazma ulaşmaya başlamıştım. Amım kasılmaya, nefesim kesilmeye başlamıştı. Çığlık çığlığa boşalmıştım. Amımın kasılmaları ve benim boşalırken verdiğim tepkiler Kadire yetmişti, o da benden hemen sonra kasılmaya ve gözü dönmeye başladı, boşalmak üzereydi. Sikini amımdan çıkaracakken ben kalçalarını kavradım ve “İçime boşal aşkım, buna öyle hasretim ki!” dedim. O da, “Olur sevgilim, içini dolduracağım!” diyerek hırıltılarla içime döllerini fışkırarak boşalttı. Ama ne boşalma, döllerinin sıcaklığı, boşalırken sikinin başının büyümesi beni çıldırtmıştı...

Boşalması bittikten sonra içimden çıkmak için hamle yaptı, ama ben yine tuttum ve içimde kalması için yalvardım. Çünkü tadını çıkarmak istiyordum. 10 dakika daha öylece, siki amımın içinde yattık. Sakinleşince dudağıma bir öpücük kondurup, “Artık izin ver aşkım, gitmeliyim, Şule bir şey anlamasın!” dedi. İstemeyerek bırakmak zorunda kaldım. Ama ilk fırsatta yine gelmesi için söz aldım. Zaten karısını bugün yarın köye akrabalarının yanına yollayacağını, 1 hafta yalnız olacağını söyleyerek içimden çıktı...

Kadir karısını köye yolladıktan sonra, 1 hafta boyunca, her gün en az 2 posta sikti beni. Karısı geldikten sonra daha sikişmeye fırsat bulamadık. Beni suçlayacak olanlara şunu da belirtmek istiyorum ki, kocam boynuzlanmayı hak etti, yemeyenin malını yerler. Evli olan erkeklere sesleniyorum, ne olursa olsun karılarınızı ihmal etmeyin, yoksa kocamın başına gelen sizin de başınıza gelir!

Şimdilik hoşçakalın!

[Yasemin]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder