23 Mart 2013 Cumartesi

Yeni Yıla Yarağım Amın İçinde Girdim!


Yeni Yıla Yarağım Amın İçinde Girdim! (Volkan 19 Y., Ankara / Türkiye)

Selam arkadaşlar, ben Volkan. 19 yaşında bir gencim. Bu sene yeni yıla girerken yılbaşı gecesi bizim evde kuzenlerim Atakan ve Tolgayla olmayı planlıyorduk. Annemleri de o gece teyzemlere göndermiştim. Annemlerin evden çıkmasından yarım saat snra kuzenlerim ellerinde biralarla ve çerezlerle gelmişlerdi. Oturduk muhabbetimizi yapıyoruz, biralarımızı içiyoruz, bir yandan da tombala oynuyorduk.

Muhabbet koyulaşmışken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda gelen alt komşumuzun kızı Sevcandı. Sevcan daha 18 yaşında, yaşıtlarına göre iri memelere ve göte sahip, harika bacakları olan, balık etli, hem sexy, hem çok güzel bir kızdı. Aslında ondan hoşlanıyordum. Birçok kez onu düşünüp 31 çekmişliğim de olmuştur. Kapıyı açıp onu karşımda gördüğümde şaşırmş, bir o kadar da heyecanlanmıştım. Dediğine göre annesi ve babası o gece hasta olan dedesinin yanındalarmış ve yılbaşını orda geçireceklermiş. O da bu fırsattan yararlanıp kendi evlerinde içmeyi düşünüyormuş. Fakat bira açacağını bulamadığından bizden istemeye gelmişti. Ben hemen ona evde tekbaşına sıkılacağına gelip bize katılmasını teklif ettim. O da, “Neden olmasın!” diyerek bize katıldı.

Sevcanı kuzenlerimle tanıştırırken, bir yandan da tepeden tırnağa süzüyordum. Üzerinde vücut hatlarını belli eden kot pantolon onu çok sexy gösteriyordu. Sevcana da bir bira kapıp gelmiştim buzdolabından. Aklıma birden Sevcanla Twister oynamak geldi, onu o değişik pozisyonlarda görmek istiyordum. Odamdan Twister oyununu kapıp geldim. Atakan, ben ve Sevcan oynuyoruz, Tolga da kartlardakini söylüyordu, ‘Sağ el yeşil’ yada ‘Sağ ayak kırmzı’ diyerek bize yapacaklarımzı söylüyordu. Fakat sıra Sevcana geldiğinde, Tolga karttan değil de kafasndan uydurup Sevcanı domaltacak pozisyonlar söylüyordu. Bir an öyle birşey oldu ki, sikmeyi hayal ettiğim kız şimdi kocaman götüyle domalmıştı, oyun gereği ben de pozisyon alırken sürekli ona sürtünüyordm...

Artık oyun çığrından çıkmş, Sevcan da bu durumu anlamış ve birden, “Sizin niyetiniz beni sikmek!” diyerek gitmek istedi. Ama ben gitmesini önlemek için elinden tuttum ve kendisinden hoşlandığımı, aşık olduğumu ve hatta onunla yatmak istediğimi söyledim. Sevcan bana, “Yürü git sapık!” der demez dudaklarına yapıştım. Sevcanı deli gibi öpüyor, resmen dudaklarını kemiriyordum, biryandan da elimle o taş gibi götünü sıkıyordum. Başta benden kurtulmaya çalışan Sevcan şimdi sanki daha istekliydi. Onu kaptığım gibi yatak odasına götürüp kapıyı kilitlemiştim ve odaya kuzenlerimi almıyordum. Onlar da azmışlardı ve kapıyı açmam için kapıyı tekmeliyorlardı. Ama ben Sevcanı tek başıma sikmeyi düşünüyordum...

Sevcanın boynunu kulaklarnı emiyordum. Sevcan da aslında benden hoşlandığını, ama bu durum karşısında ilk başta korktuğunu, ama şimdi artık o da beni istediğini söylüyordu. Ben onun pantolonunu yavaş yavaş çıkartırken, bir yandan da o harika bacakları yalıyor öpüyor emiyor, adeta yiyordum. O da üstündeki tişörtü ve sütyeni çıkarıyordu. Muhteşem memeleriyle ve tüysüz amıyla Sevcan karşımdaydı şimdi. Ben de kendimi soyduktan sonra deli gibi öpüşmeye devam edip, bir yandan da amını parmaklıyordum. Amı cayır cayır yanıyordu. Sevcan amını parmaklamamdan dolayı çok geçmeden tityererek, daha sikimi dokundurmadan boşalmıştı. Amından sonra onun o güzel götünü yalamış, sonra da 69 pozisyonu yapmıştık. Amını yalıyor emiyor hortum gibi içime çekiyordum...

Sevcanın inlemeleri beni delirtiyor, ama erkenden Sevcanın amına girmeyerek, fantazi yaparak, bu zevki daha da uzatmak istiyordum. Daha sonra aletimi ağzına dayamıştım ve çok geçmeden ben de ağzına boşalmıştım, harika yalıyordu. Ama ben halen Sevcanın amına girmemiştim. Ben girmedikçe Sevcan daha çok azıyor, “Aşkm hadi sikini sok, sik beni! Hadi daha ne duruyorsun, girsene içime, o siki istiyorum!” diye bağrıyordu. Onun yalvarması benim daha hoşuma gidiyordu. Bunları duyan kuzenlerim daha da azmışlar, resmen kapıyı kıracaklardı. O kapının daha fazla dayanmayacağından korkuyordum. Bir an önce işimi bitirmeliydim, çünkü Sevcanı onlarla paylaşmak istemiyordum...

Kuzenlerim o ara yeni yıla girmeden 10 saniye kala geri saymaya başlamışlardı. Ben hemen Sevcanı domaltıp, sikimin birazını arkadan amına yavaş yavaş sokup çekiyordum. Sevcan da her sokuşumda kısık sesle inliyor, “Ohh erkeğim benim, hepsini sok!” diyordu. Kuzenlerim kapının önünde, “Hoş geldin yeni yıl!” diye bağırınca, ben de Sevcanın amına öyle bir körükleyip girdim ki, Sevcan çığlık atmıştı. Kızlık zarını patlatmış ve bekaretini bozmuştum. Amından biraz kan geldi, çarşafa sildikten sonra amını sikmeye devam ettim. Boşalacağımı anlayınca biraz yavaşlıyor, bu partiyi sonlandırmak istemiyordum. Sevcan yine orgazm olmuş, ama ben halen boşalmamıştım. Çok geçmeden, “Aşkım geliyorum!” deyince, “Sakın içime boşalma!” demesiyle amından çıkıp sırtına boşaldım. Ve sonrasında beraber yatağa yığılıp kaldık. Birbirimize sarılıp uyuya kalmışız.

Sabah kalktığımda banyoya gitmek için odanın kapısını açtığımda kuzenlerim de salonda sızıp kalmışlardı. Onlar uyanmadan Sevcanla beraber banyoya girip güzelcene temizlendikten sonra evine gönderdim. Daha sonra kuzenlerim uyanınca beni yatak odasına kilitleyip, Sevcanı onlarla paylaşmadığım için üzerime çullandılar...

Artk Sevcanla sevgiliyiz ve çok güzel bir beraberliğimiz var.

[Volkan]







1 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil