23 Mart 2013 Cumartesi

Kocama Kızgınlıkla Gidip Kendimi Siktirdim!


Kocama Kızgınlıkla Gidip Kendimi Siktirdim! (Nurten 30 Y., İstanbul / Türkiye)

Selam arkadaşlar ben Nurten. 30 yaşında, 1.65 boyunda, biraz kilolu (70 kg), beyaz tenli, 10 yıllık evli ve çocuğu olan bir kadınım. Kocam Halim ise 32 yaşında, 1.60 boyunda ve 60 kg. Anadolu yakasında aile apartmanında yaşıyıyoruz. Ailemiz baya tutucudur.

Bundan yaklaşık 2 hafta önce kocamla çok kötü tartıştık. O sinirle kendimi evden dışarı attım. Dışarda da bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu. Ne kadar dolaştım hatırlamıyorum. Eve dönerken, eve yakın bir parkta oturup, hem ağlıyor hemde dinlenmeye çalışıyordum. Sonra bir sesle irkildim. 40-45 yaşlarında bir adam bana, “İyi misiniz?” diye soruyordu. Önce cevap vermedim. Adam yine sorunca, biraz korkuyla, “İyiyim, sadece oturuyorum!” dedim. Adam, “Burada hasta olursunuz, neden burdasınız?” falan deyince korkum arttı. “Evim yakın, birazdan gideceğim!” dedim. Adam, “O zaman lütfen gidin, hasta olmayın!” dedi. O ara telefonum çaldı, kocam arıyordu, cevap vermeden telefonu kapattım...

Adam anlamıştı galiba, biraz gülümseyerek, “Her evde olur böyle şeyler, bence bu saate dışarda kalmayın, evinize gidin!” dedi. “Şimdi gitmek istemiyorum!” dedim, ama soğuktan da titriyordum. Adam, “Bak arabam şurda, istersen biraz ısın, sonra hasta olma!” dedi. Önce, “Hayır, lütfen beni rahat bırakın!” dedim, ama bir yandan da adamın ilgisi hoşuma gitmişti. Adam, “Lütfen ama, sana zarar vermem!” diye ısrar ediyordu. Bir anda, “Tamam!” dedim. Arabası güzel bir minibüstü. Bindik arabaya, kaloriferi açtı, ama üşümem geçmiyordu. Terlikle evden çıktığımdan ayaklarım su içinde kalmıştı, soğuktan rengi değişmiş kızarmıştı. Ayaklarımı birbirine sürtüp ısıtmaya çalışıyordum. Adam da bir yandan konuşuyor, bana tavsiyelerde bulunuyordu...

Hem korkuyordum, insem mi diye düşünüyordum, hemde o kadar üşümüştüm ki, ayaklarımı karnıma doğru çekmiş, ellerimle sürekli ayaklarımı ovuyordum. Adam, “Bir dakika, sakın korkma!” dedi ve ayaklarıma ellerini uzatıp ovmaya başladı. Önce, “Lütfen yapmayın!” deyip ayaklarımı çekmeye çalıştım. Ama o, “Lütfen izin ver, sana zarar vermem, sadece ısıtmak istiyorum, korkma benden!” dedi. O kadar nazikti ki, çok etkilenmiştim. Ayaklarımı ovarken içim kıpırdanmaya başlamıştı. İlk defa yabancı bir el bana dokunuyordu. Artık vücudumu da ona doğru çevirmiştim. Ayaklarımı ovarken eli baldırlarıma değmeye başlamıştı ve ben ses çıkaramıyordum. Hatta içimden daha fazlasını istiyordum. Sanki beni anlamış gibi, bir anda, “Çok güzelsin, üzülmek yakışmıyor sana!” dedi ve ayağıma öpücük kondurdu...

Çok şaşırmıştım, hiç tanımadığım biri ayağımı öpmüştü. Sonra tekrar öptü ve ayak bileğime dudaklarıyla masaj yaparken, eli baldırımdan yukarı doğru çıkıyor, ıslak eteğimi yukarı sıyırıyordu. O kadar hoşlanmıştım ki, ses çıkarmıyordum. Öperek baldırlarımdan sonra kasıklarıma kadar gelmiş, amımın etrafını öpüp yalıyordu. Çok hoşuma gidiyor, bir yandan da amımı yalamasını bekliyor, istiyordum, ama birilerinin görmesinden de korkuyordum. “Ne olur yapma, birileri görür!” dedim. “Merak etme kimse görmez, çok güzelsin!” derken nefesinin sıcaklığı beni delirtiyordu. Külodumun üstünden amımı yalarken, bir anda bana, “Hadi arkaya geçelim!” dedi. Elimden tuttu ve minibüsün arkasına geçtik...

Evet artık kimse göremezdi. Birkaç saniye duraklayıp birbirimize baktıktan sonra, bir anda dudaklarıma yapışıp, emmeye başladı. Ben de karşılık veriyordum. Bu arada tişörtümü çıkartmaya çalışıyor, ıslak olduğundan üstüme yapışmış tişörtüm inatla çıkmıyordu. Ben ona yardım edip çıkartırken, eteğimi de sıyırıp attım. O da pantolonunu çıkarttı ve tekrar beni öpmeye başladı. Vücudumuz birbirine yapışmıştı. Kalçamı avuçluyor, iyiyce büyüyen yarağı külodunun üstünden çıkmış karnıma değiyordu. Sonra arkama geçip, ensemi öpüp, göğüslerimi avuçlamaya başlamıştı. Sanki nelerden hoşlandığımı çok iyi biliyordu. Ensemden sırtıma, oradan öperek belime kadar geldi. Bu arada sütyenimi açmıştı. Külodumun üstünden, kocamın çok büyük dediği kalçamı öpüyor, diliyle amıma baskı yapıyordu. Ben de dilini daha iyi hissedebilmek için kalçamı ona doğru itiyordum...

Sonra külodumu da çıkarttı ve bir anda götümün deliği ile birlikte amımı yalamaya başlamıştı. Kendimden geçiyordum. Ben domalmıştım, o da iyice altıma yatmış yalıyordu. Nerdeyse bitecektim, dilini amımın içine kadar sokuyordu. Ben de birşeyler yapmalıydım, ters dönüp adamın Boxerını çıkarttım. Yarağı inanılmaz güzel görünüyordu, bir filmde gördüğüm yarağa çok benziyordu, iri, uzun ve dümdüzdü. Önce elimi sürmeden dilimle kafasından aşağı doğru yaladım, sonra ağzıma alıp emmeye başlamıştım. Ama ağzıma yarısını bile zor alıyordum. Adam beni yaladıkça, ben de onun yarağını daha emmek istiyor, benim aldığım zevki o da alsın istiyordum...

Derken bir anda boşalmaya başladım. Biraz daha 69’a devam ettikten sonra, adama yüzümü dönüp yarağının üstüne oturmaya başladım. Yarağı yavaş yavaş içime giriyordu, her oturmamda amımda biraz daha ilerliyordu. Ben aşağı doğru inerken, o da içime doğru itiyordu. Artık kendimi kaybetmiştim ve sesime hakim olamıyor, resmen zevkten bağırıyordum. Adam dudaklarıma yumuldu, artık sesim daha az çıkıyordu. Kalçamı ayırıp amıma alttan yukarı doğru pompalıyordu. Çok güzel vuruyordu. Sonra beni domalttı ve tekrar yavaş yavaş amıma girmeye başladı. Tamamını soktuktan sonra bir anda hızlanıp, girip çıkmaya başlamıştı. Resmen uçuruyordu beni, bağırmamak için elimi ısırıyordum...

Bir süre böyle devam ettikten sonra beni sırtüstü yatırdı ve bacaklarımı omuzuna aldı. Amıma girip çıkarken göğüslerimi avuçluyor, çok güzel olduğumu söylüyordu. Sonra bacaklarımı omuzundan alıp, iki yana açtı ve amıma dahada yüklenmeye başladı. Sanki daha derine inmek istiyordu. O şekilde amıma girip çıkıyor, bir yandan da boynumu ve göğüslerimi emiyor ve o amıma vurdukça taşakları da kalçamı dövüyordu. Bu arada ben yine boşalıyordum. Biraz daha böyle amımı siktikten sonra o da boşalacaktı, “Geliyorum, dışarı mı boşalayım?” dedi. “Hayır, hepsini içime istiyorum!” dedim. Zaten korunuyordum. Ve bir anda içimde patladı. Dölleri o kadar sıcaktı ki anlatamam. Boşaldıktan sonra yanıma uzandı ve çok güzel olduğumu, böyle bir duyguyu hiç yaşamadığını söyledi.

Aslında ben de hiç yaşamamıştım, ama bir yandan da pişmanlığım vardı. Birkaç dakika sonra aklıma kocamla fantazilerimiz geldi, kocam eş değiştirmeyi istiyor, ben karşı çıkıyordum, bazen ikna oluyor, sonra vazgeçiyordum. Ama bundan çok zevk almıştım. Bu düşünceler içindeyken toparlandık ve giyindik. Adam, “Seni evine bırakayım!” dedi. Başımız belaya girer diye korkup istemedim, “Burdan ayrılalım!” dedim. O da anlayışla karşıladı, ısrar etmeyip, “Tamam, nasıl istersen!” dedi ve birdaha dudaklarımdan öptükten sonra ayrıldık...

Daha sonra o adamı okulda gördüm, çocuğumun sınıf arkadaşının babasıymış. Eşi bizi tanıştırdı, adı Mete imiş. Üstelik eşiyle muhabbetimiz çok iyiydi. Geçen hafta davet ettim, misafirliğe geldiler. Ben mutfaktayken Mete yanıma geldi, arkamdan sarıldı, o geceki sikişmemizi unutamadığını, beni yeniden sikmeyi çok istediğini fısıldayıp salona, eşiyle kocamın yanına döndü. Ben de onu çok istiyordum (halen de istiyorum).

O gece yatakta kocamla fantazi yaparken, kocama Mete ile sikiştiğimi anlatmaya karar verdim. Anlattığımda kocam önce kızar gibi oldu, ama sonradan hoşuna gitti, “Tamam ozaman, ben de Metenin karısını sikeceğim!” dedi. Bunu daha sonra Meteye söyledim, o da eş değiştirme olayına sıcak baktı. Şimdi ilk fırsatta dördümüz bir araya gelmenin planlarını yapıyoruz...

[Nurten]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder