9 Mart 2013 Cumartesi

Dul Baldızım Meğerse Çok Azgınmış!


Dul Baldızım Meğerse Çok Azgınmış! (Berent 32 Y., İstanbul / Türkiye)

Selam, ben Berent. Size geçen yıl yaşadığım bir anımı yazıyorum. Evliyim, eşim her yaz olduğu gibi bu yaz da ailesiyle birlikte Marmaristeki yazlıklarına gitmişti. Ben işimden dolayı İstanbulda kalmak zorundaydım. Ertesi gün telefonum çaldı, arayan dul baldızımdı (eşimin ablası). Hal hatır sorduktan sonra benim niye gitmediğimi sordu. İşimin yoğunluğundan gidemediğimi söyledim. “Bekar kaldın demek, eee ne yapacaksın şimdi 15 gün boyunca?” diye sordu. Baldızım olduğu için çekiniyordum, fazla birşey diyemiyordum, “Ne yapayım, akşamları arkadaşlarla falan takılıp birşeyler içeriz, sonra da eve...” dedim.

Akşam üzeri eşim aradı ve ablasının evine elektrik tesisatı tamiri için ustaların geleceğini, oraya gitmemi istedi. “Ne zaman?” diye sordum, “Ablam seni arayacak.” dedi. Akşam baldızım aradı ve yarın müsait olursam evinde birkaç saat durmamı istedi. Baldız çalışıyordu ve iş çıkışında yetişse bile adamlarla yalnız kalmak istemiyordu. Ertesi gün işlerimi bitirip doğruca baldızın evine gittim, anahtarı kapıcıdaydı, aldım eve girdim. Ustalar geldiler, işlerini 2-3 saatte bitirdiler. Ben baldızı aradım ve bitirdiklerini söyledim. Baldız teşekkür etti ve “İstersen gitme, akşam gelirken Pide yaptırıp getireceğim, birlikte yeriz!” dedi. Ben ne kadar yok desem de ısrar etti. “Ben gelene kadar istersen internete falan gir, film falan izle...” dedi. “Tamam.” dedim.

Bilgisayarı açtım ve internete girdim. Biraz sörf yaptıktan sonra Bilgisayarı karıştırırken baldızın özel dosyalarını buldum. Gördüklerime inanamadım, baldızımın birsürü çıplak resmi vardı. Benim yarak dikilmeye başladı. MSN görüşmelerinin geçmişini kurcaladığımda ise daha da şok oldum. Yazışmalarının hepsini okudum. Baldız MSN’de, amlı yaraklı, amdan götten sikişmeli laflarla, bir sürü erkekle sanal seks yapmış. Baldızımın bu kadar azgın olduğunu bilmiyordum. Bilgisayarı kapatıp, baldızın yatakodasına gittim. Çekmecelerini kurcalamaya başladım. Fantazi iççamaşırları, sexy çorapları... Hemen onları yatağın üstüne koydum, dokunmaya başladım. İlk defa böyle birşey yapıyordum, ama güzeldi. Çekmecenin birinde Vibratörler ve Dildolar vardı. Sonra banyoya girdim. Kirli sepeti açıktı, iyi ki ustalar buralara girmemişti. Giyilmiş tanga külotlar, ince çoraplar, sexy gecelikler vardı. Kendimi tutamıyordum, hepsini koklamaya başladım. Artık dayanamıyordum, baldızımı sikmek istiyordum.

Baldızımın işten çıkış saati yaklaştıkça heyecanım artıyordu. Vakit geldi ve telefonum çaldı, arayan baldızımdı, dolmuştan inmiş, Pidelerin yanında ne içmek istediğimi sordu, “Bira içermisin?” dedi. “İyi olur!” dedim. 10 dakika sonra baldız elleri dolu bir şekilde geldi. Kapıyı açtım, yardım ederken gözüm göğüslerine takıldı. Baldız farketti ve güldü. İçeri geçerken de arkasını bana sürttü ve “Pardon!” dedi. Dolmuşta çok terlediğini söyleyerek, “Yemekten önce duş almak istiyorum!” dedi. Hiç bir delil bırakmamıştım ortada, baldız anlamasın diye. Ben salona geçtim, baldız da duşa girdi. Banyonun kapısını aralık bırakmıştı, acaba bu bana bir sinyalmiydi? Yavaşça ayaklandım ve banyonun kapısına yaklaştım. Duşakabin olduğu için beni görmesi imkansızdı. Benim yarak yine dimdik olmuştu. Baldızın vücudu çok güzeldi, orta yaşlı olmasına rağmen genç kız gibiydi...

Baldızın yıkanma işi bitti ve bana seslendi. Ben sessizce uzaklaşıp salona gittim ve “Efendim?” dedim. “Balkondan bornozumu getirirmisin?” dedi. “Hemen!” dedim ve gittim getirdim, banyonun aralık kapısından uzattım, aldı. Ben salona, o bornozla yatakodasına, giyinmeye gitti. Üzerine askılı beyaz bir elbise giymiş, içini belli ediyordu, içinde siyah bir külot ve sütyen vardı. Çok kötü olmuştum, artık dayanamıyodum. Mutfağa gelmemi söyledi. Gittim. “Otur, sohbet edelim, ben de bu arada Pideleri hazırlarım.” dedi, Bira verdi, kendine de açtı bir tane. “Eeee neler yapıyorsun, anlat?” dedi. “Çalışmaya devam...” dedim, ama gözüm baldızın orasında burasındaydı. O da farketmiş olacak ki, dolaptan birşey alırken bacaklarını açıyor ve daha çok eğiliyordu. Külodu tüldü, amı gözüküyordu.

Baldız Pideleri servis yaptı, yedik. İçtiğimiz Biraların etkisiyle ikimiz de cesaretlenmiştik. Yemekten sonra ben Televizyon izlerken baldız tabakları falan toparlıyordu. Birkaç dakika sonra baldız yanıma geldi, “Yoruldum, şöyle uzanabilirmiyim?” dedi. “Tabii!” dedim. Sütyenini çıkarmıştı, yan yatıyordu. Sohbet ediyorduk. Başının ağrıdığını söyledi. “Biraz masaj yapmamı istermisin?” dedim. “Oluuurr!” dedi ve yere oturdu. Ben masaj yaparken kolları dizlerimde asılıydı, açıp açıp kapatıyordu. Omuzlarına indim. “Süper yaaa! Hiç bozma devam et!” dedi. “Sırtına da yapmamı istermisin?” dedim. “Yaapp!” dedi, devam ettim. Aşağılara indikçe inliyordu sanki. Omuzu sikime değdinde, “Dur!” dedi. Korktum, durdum. Baldız döndü, yüzüme ilginç bir bakışla, “Ne oluyor?” dedi. “Ne oldu ki?” dedim. “Niye kalktı o?” dedi. Utancımdan kıpkırmızı oldum, salağa yattım, “Neden bahsediyorsun?” dedim. Baldız elini sikime attı ve “Bundan bahsediyorum!” dedi. Fermuarımı açtı, sikimi çıkarıp okşamaya başladı...

Benim hiç sesim çıkmıyordu. Baldız önüme diz çöküp sikimi ağzına aldı ve emmeye başladı. Halen inanamıyordum, baldızım sikimi emiyordu. Bir süre saxo çektikten sonra doğruldu ve öpüşmeye başladık. Dakikalarca öpüştükten sonra baldızı üçlü koltuğa uzatıp, tül külodunun üstünden amını yalamaya başladım. Aynı MSN geçmişindeki okuduklarım gibi, “Isır, em, yala beni!” diyordu. Külodunu sıyırdım bacaklarından çıkardım ve dilimi amında gezdirmeye, yalamaya devam ettim. Amının suları akıyor, inliyordu. Beni üzerine çekerek, “Hadi sok artık yarağını, seni istiyorum, sik beni!” dedi. Bacaklarının arasına yanaşıp, yavaşça sikimi amına soktum. Amının içi sıcacıktı, sikim rahatça kayıyordu. Baldızla farklı pozisyonlarda sikişmeye devam ettik. En son baldızı koltuğa domalttım, arkadan amını sikiyorum. “Kalçalarıma vurarak sik!” dedi. Kalçalarına vura vura sikiyordum baldızımın amını, saçlarını çekiyordum...

Epey bir siktikten sonra baldız, “Ben bittim, sen de geleceğin zaman çıkma, içime akıt!” dedi. İyice hızlandım, bağırarak, baldızın kalçalarını tokatlayarak, götünü parmaklayarak, amının içine boşaldım. Baldız mutluluktan mayışmıştı, “Uzun zaman oldu böyle sikilmeyeli!” dedi.

Eşim Marmaristen dönene kadar, 15 gün boyunca siktim baldızı. Halen uygun vakitlerde çağırır beni, gider farklı fantazilerle sikerim baldızımı!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder