8 Nisan 2013 Pazartesi

Karısını Siktim Ama Benim Suçum Varmı?



Karısını Siktim Ama Benim Suçum Varmı? (Erol 45 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhaba arkadaşlar. Benim suçum var mı, okuyunca karar verin. Ben Erol, 45 yaşımda dul ve yanlız yaşayan bir adamım. Karısını siktiğim Kemal abi ise 60 yaşında bir adam, çocukluğum ellerinde geçti sayılır. Cimri, tutucu, geveze bir adam. Hele hele içkiliyken kimsenin konuşma şansı yoktur. Çok asabi bir adamdır. Karısı 50’sinde var, ama çok güzel, taş gibi bir kadın, uzun boylu, bebek gibi, dolgun dik gögüslere, pürüzsüz vücuda, yuvarlak iri kalçalara, uzun sütün gibi bacaklara sahip bir kadın. Kemal abi benim yalnız olduğumu ve akşamları içki içtiğimi bildiğinden, canı içki istesin, çenesi düşsün gelir benim eve. Sanki benim ev meyhane! 1-2 duble de içsin, artık o gidene kadar dinle onu. Birgün olsun bana gelirken bir ufak rakı alıp gelmez. Ben nezaman onun evine gitsem, “Evde rakı yok Erolum, al gel de içelim!” der, kendisi alamaz sanki, cimri herif!

O gün de ben yine evimde içiyorum, adam sanki rakının kokusunu alıyor, geldi hemen oturdu çilingir soframa. Birkaç duble içtik, bu başladı kadınlardan, kızlardan, saunalardan falan bahsetmeye, “Böyle yerler varmış, sen biliyorsundur, kadınlar çalışıyormuş!” diye. Beni mi deniyor bu? İlk defa böyle konuşuyordu. “Bilmiyorum abi!” dedim. “Nasıl bilmezsin? Dul adamsın, ne yapıyorsun? Sen bilmezsen kim bilir?” dedi. Aslında saunada takıldığım bir kadın var, ama söylemedim. Neyse rakımız bitti, bu yine başladı, “Biliyormusun, bilmiyormusun? Yoksa ben çıkıp gidip arayıp bulacağım! Yıllardır aynı kadın, aynı am, bıktım!” dedi. Buna, “Dur abi...” dedim ve saunada takıldığım Burcuya telefon ettim, müsait olup olmadığını sordum. Burcu ne olduğunu sorunca, “Bir abiyle geleceğiz, ona bir bayan ayarlarmısın?” dedim. “Ayarlayıp seni arayayım!” dedi. 15-20 dakika sonra Burcu aradı, ayarlamış. Bindik benim arabaya, saunaya gittik. Burcu bir bayan ayarlamış bizim ayıya, yeme de yanında yat! Tek kelimeyle mühtişti! Ne şanslı adam, Burcudan bile çok çok güzel bir kadın!

Burcu tanıştırdı bizleri. Odalarımıza geçtik. Burcu bana önce masaj yaptı, sonra güzel bir sikiştik ve kalkıp banyomuzu yapıp salona geçtik, ben Kemalin çıkmasını bekliyorum. Burcu, “Seninkinin işi çok uzun sürdü, adam hem yaşlı, hem içkili!” dedi. Ben Burcuyla konuşurken, Kemalin girdiği kadın çıkıp yanımıza geldi ve bana, “Burcu seni bana anlattı, yazık, sen böyle ayılarla gezme!” dedi. Benim ilk aklıma gelen şey, Kemal kadının parasını kesmiştir oldu, cimridir çünkü. Ne olduğunu sordum. Kadın da, “Burcunun sana yaptığı gibi, ben de ona hizmet sunmak istedim, önce masajını yaptım, sonra sevişelim dedim, yok dedi, fantazi yapalım dedim, yok dedi, oral anal yapalım dedim, yok dedi! Adam tutturdu direkt hak çukuru diye, gitsin anasının hak çukuruna! Vermedim, haberin olsun!” dedi. “Nerede şimdi?” dedim. “Ne yaptıysa, banyo yapıyor!” dedi. O sırada Kemal de giyinip geldi, “Hadi gidelim Erol!” dedi. Çıktık, binip arabaya gittik. Yol boyunca hiç yorum yapmadık. Bunu evinin önüne bırakınca bana, “Aman Erol kimse duymasın, rezil oluruz!” diye tembihledi. Ben de onayladım ve evime gittim.

Sabah merak ettim, Kemale telefon açtım. Kemal erkenden çıkmış gitmiş evden, telefonu karısı açtı ve “Erol nerdesin? Çabuk bize gel!” dedi. “Ne oldu abla?” dedim, “Telefonda olmaz, bize gel!” dedi, kapadı telefonu. Ulan akşam gitti karısını mı dövdü yoksa? diye düşündüm. Keşke öyle birşey falan olsaydı, çok daha kötü şeyler oldu diye korktum. Neyse, merakla evine gittim. Karısı gecelikle kapıyı açtı, salona geçtik. Ben hemen, “Ne oldu abla?” diye sordum. Karısı başladı, “Sen ne şerefsizsin ulan Erol!” diye. Karısı bana hiç böyle konuşmazdı, durmadan bana hakaretler küfürler ediyor. Ben tekrar ne olduğunu sorunca, “Bak Erol, sen yalnızsın, kadına kıza gidersin, normaldir, ama benim kocamı neden ayartıp götürüyorsun pezevenk!” dedi. Ben afallamıştım, “Ne kadını kızı abla?” dedim. Karısı da, “Akşam nerdeydiniz ulan?!?” dedi. “Evde içtik abla!” dedim. “Erol bana yalan söyleme ulan!” dedi. “Ya neden yalan söyleyeyim abla? Nerden duydun öyle şeyleri?” dedim. “Nerden mi? Kemal gece geldi, uyuyordum, beni kaldırdı, sen de kadınmısın, ne kadınlar var, neler yapıyorlar, diye bana hakaret etmeye başladı. Ne kadını falan diye sordum, Akşam Erol ile saunaya gittik! deyince sesimi kestim, karşı gelsem dayak yiyeceğimi biliyordum!” dedi.

Şok olmuştum, ulan Kemal abi, bu da söylenir mi, hemde karısına, bu kadar gevezelik olmaz, pes yani! Neyse, karısı bana bunları anlatıp, hesap sorarken dayanamadım, “Orada dur bakalım abla! Ben değil, senin kocan saunaya gitmek istedi!” dedim ve olanları olduğu gibi anlattım ve “Ben de, kocan yalnız gidip te sağa sola parasını kaptırmasın diye, bildiğim yere götürdüm!” dedim. “Kaç para verdiniz orospulara?” dedi hemen. Cimrinin karısı da cimri olur! Kaç para verdiğimizi söyledim. “O parayı bana vermez ayı, ama elin oruspularına verir!” dedi. “Korkma abla, parayı verdi ama karıya birşey yapamadı!” dedim. “Nerden biliyorsun? Beraber mi siktiniz orospuyu?” deyince, girdiği kadının anlatıklarını anlattım. Bu hemen, “Ayı evdeki karıyı halleti de, birde oruspuları sikmek mi kaldı?!?” dedi. “Yaa? Halledemiyor mu?” dedim. “Nasıl halledecek? 60 yaşında adam, siki mi kalkıyor sanki!” dedi. Kızgınlığı biraz geçmişti. Benim (Burcuyla) neler yaptığımı sordu, “Sen bari iyi siktin mi karıyı?” dedi...

Ben detaya girmeden, (Burcuyla) yaptıklarımı anlatmaya başladım, ama bana detayları da anlatmam için ısrar etti. Ben de anlattım. Bunları konuşurken benim yarak kazık gibi oldu. Kemalin karısı oturduğumuz koltukta bana iyice yaklaştı, elini bacağıma koydu, sikime doğru okşamaya başladı. Karı resmen kaşınıyor! Ben de onun geceliğinin üstünden bacaklarını okşamaya başladım. Onu öpmek isteyince, önce nazlandı, ama ok yaydan çıkmıştı, benim vazgeçmeye hiç niyetim yoktu. Bunu öperek halının üstüne yatırdım. Önce dolgun gögüslerini emmeye başladım, sırayla emiyordum. Uçları fındık gibi olmuştu. İnliyordu. Bunun geceliğinin altından külotunu çıkarmak isteyince, önce bacaklarını sıkıştırdı, çırpındı. Ben ne yapıp edip bunun kırmızı külotunu çıkardım. Karı yaşına başına bakmadan Tanga giymiş. Tangasını burnuma götürüp kokladım, mis gibi amcık kokuyordu külodu...

Elini iki bacağının arasına sıkıştırdı, amını kapatıyordu. Ben amını açmaya uğraştıkça, “Erol olmaz, yapma!” diyordu. Ben dinlemiyorum tabii, zorla bunun elini çektim, bacaklarını açtım, yumuldum amına. Amını biraz yalayınca bu gevşedi, zevkten inlemeye başladı. Hemen yarağımı çıkarıp geçirdim amına. Bu, “Oooy! Ne sert yarağın var Erolum!” diyordu. Bunun amına girdikçe, bu inliyordu, “Ooh ooh bas, dibime kadar girsin, çıkarma!” diyordu. Ben bunun amını yarım saat kadar siktim ve ikimiz de doruğa çıktık, ben amına boşaldım.

Kısa bir sessizlikten sonra, “Mahvettin beni, kalk üstümden, yıkanayım!” dedi. Üstünden kalktım. Bu banyoya giderken kalçalarına baktım, ulan ne güzel beyaz kalçları vardı. Banyoda bunu ne yapıp edip götten sikmeliydim. Ben de banyoya girdim. “Burda da mı yalnız bırakmıyacaksın?” dedi. “Beraber yıkanalım!” dedim, girdim duşun altına. O beni sabunladı, ben onun her yerini sabunladım. Bunun arkasına geçip götünü de sabunlayınca, bu irkildi ve “Ne yapıyorsun Erol?” dedi. “Ne yaptığımı görürsün şimdi!” dedim ve kasıklarından tutup götüne geçirdim yarağımı. “Aaah, Erol, ıııh, yırttın götümü, çıkar ne olur!” diye bağırmaya başladı. “Dur bağırma orospu, az kaldı!” deyip pompalıyordum. Bu acıdan inliyor, ellerimi tutuyor, ben köklüyorum. Götü amından çok daha dardı, çok geçmeden götüne boşaldım...

Banyodan çıktıktan sonra bana, canım nezaman isterse kendisini sikebileceğimi söyleyip, karşılığında da bundan sonra bir daha saunalara falan gitmeyeceğime dair söz verdirdi.

Şimdi soruyorum size, bende suç var mı?

[Erol]

2 yorum:

  1. merhaba seçici çiftler ve yanlız bayanlar: istanbuldan suat ben bakımlı temizliğe önem veren biriyim yaşım 35. fantezilerine güvenilir sırdaş tecrübeli bir üçüncü partner arayışında olan evli çiftler, bir telefeon kadar yakınım size 0533 091 1998 kendini yanlız ve mutsuz hisseden özgür bayanlar, düzenli güvenilir bir partner arayışında olan cesur ve güzel bayanlar da çekinmeden arayabilir…

    YanıtlaSil
  2. merhaba seçici çiftler ve yanlız bayanlar: istanbuldan suat ben bakımlı temizliğe önem veren biriyim yaşım 35. fantezilerine güvenilir sırdaş tecrübeli bir üçüncü partner arayışında olan evli çiftler, bir telefeon kadar yakınım size 0533 091 1998 kendini yanlız ve mutsuz hisseden özgür bayanlar, düzenli güvenilir bir partner arayışında olan cesur ve güzel bayanlar da çekinmeden arayabilir…

    YanıtlaSil