14 Mayıs 2013 Salı

Türbanlı Yengemi Kahveciyle Sikişirken Yakaladım!


Türbanlı Yengemi Kahveciyle Sikişirken Yakaladım! (Volkan 21 Y., İstanbul / Türkiye)

Dayımın türbanlı karısı (yengem) 47 yaşında, 1.73 boyunda, 75 kiloda, esmer, koca memeli, geniş götlü bir kadındır. Yengemin o götü beni deli eder ve hep onu düşünerek 31 çekmişimdir. Yengemi sikmek istiyordum, ama çok tutucu bir kadındı, bir türlü cesaret edemiyordum. Yengemi sikmek için bir girişimde bulunamıyordum, dayıma söyler diye korkuyordum, ta ki bu olay yaşanana kadar. Bir gün dayım kredi kartını evde unutmuş, işyerinden ayrılamadığı için beni aradı, gidip kredi kartını getirmemi istedi. Evin anahtarını verdi, zira yengem evde olmayacakmış, hastaneye gideceğini söylemiş dayıma. Aldım anahtarı dayımın eve gittim. Kapıyı açtım, yatak odasından müzik sesiyle karışık, yengemin inleme sesleri geliyordu. Koridorda da bir çift erkek ayakkabısı görünce sessizce içeri girdim...

Yavaşça yatakodasına yanaştım. Sessizce aralık olan kapıdan içeriye hafifçe baktım. İlk gördüğüm şey yatağın köşesinde duran yengemim dantelli külodu oldu. Kafamı biraz daha uzattım ki, mahallenin kahvecisi Mahmut abi yengemi domaltmış, çatır çatır götünden sikiyor. Yengemin kafasında başörtüsü var, ama geri tüm vücudu çırılçıplak, sertçe sikiliyordu. Manzara karşısında benim yarak anında taş gibi olmuştu. Mahmut abinin yarak 15 cm civarında ve biraz da kalındı. Mahmut abi yengeme, “Koca götlü orospum, bu götü sikmek için o kadar bekledim lan!” deyip, yengemin göte şaplaklar atıp, sikini yengemin daracık göt deliğine hunharca sokup sokup çıkarıyordu. Yengemin göt kan içinde kalmıştı, ilk defa götten sikildiği belliydi. Mahmut abi yengemin götüne pompalarken, yengem de çılgınca inleyip, “Sik beni Mahmut, daha hızlı sik erkeğim!” diyordu. Gözlerime ve kulaklarıma inanamıyordum, o tutucu yengem tam bir orospu karı gibi kahveci Mahmut abiyle sikişiyordu!

Mahmut abi yengemin götten çıkıp, yatağa kendisi sırtüstü uzandı ve yengemi yarrağının üzerine oturttu. Ben de bu arada telefonumla video çekiyordum (sonra yengeme şantaj yapıp sikmek için). Mahmut abi busefer yengemi amından sikmeye başlamıştı. Yengem de, o hafif kıllı pembe sulu amcığı ile, Mahmut abinin sikinin üzerinde zıplıyordu. Yengem durmadan, “Aaahh, ıııhhh, oohhh! Süpersin Mahmut! Daha hızlı, daha hızlı sik!” diyordu. Mahmut abi de, “Lan orospu, sen neymişsin böyle! İliğimi kuruttun kahpe!” dedi ve hızlandı. 5 dakika daha yengemi öyle sikti ve “Geliyorum orospu, aç ağzını!” diyerek yengemi üstünden indirdi ve sikini yengemin ağzına verdi. Yengem başladı çılgınca yalamaya ve Mahmut abi hırlayarak yengemin ağzına boşaldı. Orospu yengem tüm dölleri yutmuştu. Mahmut abi giyinmeye başlayınca, ben hemen kapıdan çekilip, oturma odasından kredi kartını alıp, sessizce evden çıktım.

Kredi kartını götürüp dayıma verdikten sonra, tekrar yengeme doğru yola çıktım. Halen aklım almıyordu, nasıl oluyordu da, 2 yetişkin çocuğu olan, tutucu ve türbanlı yengem, bir orospu gibi çatır çatur sikişiyordu. Bunu bilmiyordum, ama bildiğim birşey vardı, yengemi ben de sikmeliydim. Kafamda şantaj planını yaparak yengemin eve vardım. Heyecanla zile bastım. Yengem günlük elbisesini giymiş, fakat elinde ıslak havluyla kapıyı açtı, “Hoşgeldin! Geç içeri, ben de tüm gün hastanedeydim, gelir gelmez banyo yaptım!” dedi. Oturma odasına geçtik.

Yengemin daha bana, “Nasılsın, ne var, ne yok?” demesini beklemeden, ben hemen, “Yenge gel otur yanıma, bak sana ne seyrettireceğim!” deyip telefonumdaki videoyu açtım ve birlikte izlemeye başladık. Yengemin surat kıp kırmızı oldu, eli ayağı titremeye başladı. Yengeme bunu neden yaptığını sorduğumda, “Dayın artık beni sikemiyordu, dayanamıyordum, Mahmutun da eskiden beri bende gözü vardı, dayınla evlenmeden önce onunla flört yaşamıştık, çağırdım ona verdim! Dayına söylemeyeceksin değil mi?” dedi. “Söylemem, ama bana da vereceksin orospu! Benim de sende gözüm var, yoksa dayıma söylerim!” dedim.

Yengem hiç itiraz etmeden, “Tamam!” dedi, zaten itiraz edecek durumu da yoktu. Yatakodasına geçtik, hemen yengemi soyup yatağa ittim. Yeni banyo yaptığı için mis gibi kokuyordu. Kendim de yıldırım hızıyla soyunup, zaten kalkık olan yarağımı verdim yengemin ağzına. Yengem güzelce yalayıp ıslattıktan sonra, yengemi sırtüstü yatırdım ve bacaklarını havaya kaldırarak ayırdım, yarağımı o kıllı amına sokmaya başladım. Off müthişti! Sonunda yıllardır arzuladığım yengemin amını sikiyordum, rüyada gibiydim. Ben yengemin amına girip çıktıkça, yengem yine orospulaşmıştı, “Sik erkeğim, ohhh, hızlı sik!” diyordu. Ben iyice hızlandım ve pompaladım, “Orospu yengem benim, al kahpe!” deyip, bir yandan da o sarkık büyük memelerini öpüp emiyordum...

Yengemin amını sikip bir posta orgazm ettikten sonra, sıra artık o koca götündeydi. Hep bu götün hayaliyle 31 çekmiştim. Yengemi domalttıp götüne dayadım benim yarağı. İlk başta yarağımın kafasıyla göt deliğine fırça çekiyordum. Yengem büzüğünü açıp açıp kapatıyor, “Hadi sok artık, sik götümü erkeğim!” diyordu. Ben de, “Al lan orospu!” deyip sertçe kökledim götüne. Orospu yengem, “Yavaşşş!” diye çığlık attı, ama umursamadım, yengemin götüne pompalamaya başladım. Yengemin götü sıcacık ve daracıktı. Yengeme, “Amına koduğumun orospusu, yarak istersin haa? Al sana yarak!” diye küfürler ede ede sikiyordum götünü. Yengemin götünü biraz daha sikip, sonra çıkardım yarağımı, ağzına boşaldım, yuttu tüm döllerimi kahpe...

Temizlendikten sonra, birer sigara yakıp konuşmaya başladık. “Bak yenge, Mahmutu unut, artık sadece bana vereceksin, yoksa dayıma herşeyi söylerim!” dedim. Yengem de, “Tamam erkeğim, tamam sikicim!” dedi. Ve o günden beri yengemi sadece ben sikiyorum. Süper bir duygu bu :)

[Volkan]




4 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.:)

    YanıtlaSil
  2. BEN MEHMET 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Slm istanbul pendikten oğuz yas 33 tanışıp bulusabilecegim bayan arkadaşların aramasını bekliyorum 0551 957 92 15

    YanıtlaSil