23 Mart 2013 Cumartesi

Doktor Bey Götümün Bakire Olduğunu Sanıyordu!




Doktor Bey Götümün Bakire Olduğunu Sanıyordu! (Göknur 21 Y., Konya / Türkiye)

Bundan 3 sene önceydi, Lise biteli 1 sene olmuştu ve artık evde sıkıntıdan patlıyordum. İş arıyordum, ama heryerde çalışamazdım. Hem babamlar izin vermezdi, hemde ben öyle pek zora gelemezdim. Birgün babam geldi ve doktor bir arkadaşının ona bir numara verdiğini, bir başka doktor arkadaşının muayenehanesine tıbbi sekreter gibi birini aradığını söyledi. Mesai sabah 10’dan akşam 9’a kadarmış, maaşı filan da iyimiş. Üstelik muayenehane çokta da uzak değilmiş.

Ertesi gün görüşmeye gittim. Kapıyı, yerine bakacağım kadın açtı, karnı burnunda hamileydi, oyüzden ayrılıyordu. Oturduk, doktora haber verdi. Doktor biliyormuş benim geleceğimi, babamın arkadaşı haber vermiş önceden. Hastası çıkana kadar ablayla sohbet ettik, 34 yaşında, 4 çocuklu, 5.’ciyi bekliyormuş, eşi de o işhanında bir başka doktorun yanında çalışıyormuş. Doktor beyden (yani Ali beyden) bahsetti bana, “Kendisi çok sakindir, öyle kızgınlıkları yoktur, çabuk uyum sağlarsın!” falan dedi. Kendisinin de uzaktan akrabası oluyormuş zaten.

Daha sonra Ali bey beni odasına çağırdı. İçeriye girdiğimde adam beni şaşırtmıştı doğrusu. Uzun boylu, iri yapılı, esmer, çok hoş kaşı gözü olan, çekici bir erkekti. Kısa bir konuşmadan sonra, “Pazartesi gel ve başla. Yapacağın şey telefonlara bakmak, arayanları not etmek, çay makinasında çayımı kahvemi hazır etmek, ve eğer yaparım dersen, öğle yemeklerini pişirebilirsin, beraber yeriz!” dedi. Ben de kabul ettim...

Çalışmaya başladım. Aradan bir iki ay geçti, hiçbir sorun yoktu. Mesai sırasında kendisine ‘Doktor bey’ yada ‘Hocam’ diyordum, mesai dışında ise ‘Ali abi’. O da beni sevmişti, ara sıra takılıyor, “Naber bizim kız?” falan diyordu, ama mesafemizi herzaman koruyorduk. Ben işe iyice alışmıştım, her işi becerebiliyordum. Yemekelerimi falan çok beğeniyor, gelen giden olduğunda sürekli beni övüyordu. Haa bu arada kendisi de evli değil, 34 yaşında bekar bir doktor, okul iş derken evliliğe fırsat bulamamış. O yüzden benim tavırlarım, yemeklerim, demlediğim çay bile ona ilaç gibi geliyordu. Ama ben ona ‘Abi’ diyordum, o da bana kendisinden küçük bir bayana nasıl yaklaşılırsa öyle yaklaşıyordu. Fakat bütün bunlara rağmen ben içten içe kendisini çok beğeniyordum, çok çekici buluyordum. Bazen masturbasyon yaparken bile üstümde onun olduğunu hayal ederek boşalıyor, sonra da bundan utanıp pişmanlık duyuyordum...

Birgün sol göğsümde aşırı ağrılar hissetmeye başladım, gerçekten beni kıvrandırıyordu bu ağrı. Anneme doktora gideceğimi, meme kanserinden çok korktuğumu söyledim. Annemin verdiği cevap ise aklıma gelmeyen bir cevaptı, “Kızım sen zaten bu branşla ilgilenen bir doktorun yanında çalışıyorsun, Ali abin bir baksın, ciddi birşey varsa özel hastaneye gideriz!” dedi. “Yok anne utanırım ben!” falan desem de, “Kızım adam hipokrat yemini etmiş bir doktor, ayrıca çokta efendi, sen bir söyle, olmazsa bir bayan arkadaşına yollasın seni!” dedi...

Ertesi gün işe gittiğimde Ali bey aradı ve biraz geç geleceğini söyledi. Ben de bilgisayarın başında internete takılıyordum ki, birden ağrım gene başladı. O sırada Ali bey geldi, “Ne oldu, neyin var?” dedi. Utana sıkıla söyledim. “E be güzel kız, daha önce neden söylemedin sen bunu bana? Gel bir bakalım, umarım ciddi birşey değildir!” dediğinde çok utandım, “Yok, gerek yok, geçer...” desemde anlamıştı, “Gel gel, utanma ben doktorum!” deyip güldü. Geçtik perdenin arkasına oturduk ve “Aç bakalım!” dedi, eline vakum gibi birşey aldı. Ben de, “Neyi açacağım?” dedim. “Göğüsünü tabiki!” dedi. Utana sıkıla açtım gömleğimin düğmelerini...

Göğüslerim çok güzeldir, bütün sevgililerim göğüslerime hastaydılar, dik, iri, esmer ve açık kahverengi uçludur. Ben göğsümü açtım. “Südyeni de!” demez mi bana. “Böyle nasıl kontrol edebilirim? Hadi utanma, bak başka hastalar da gelecek!” dedi. Utanarak, yerin dibine geçerek südyenimi de açtım ve uzandım muayene masasına. Elini mememe götürüp, yoğurup sıkmaya, kist var mı diye aramaya başladı. Utanıyordum, kıpkırmızı olmuştum, ama hoşuma da gidiyordu. Amım ıslanmıştı bile. Hiç konuşmuyorduk, ben sadece kısık kısk nefes alıp veriyordum, o ise yoklamaya, zevkini çıkarırcasına ellemeye devam ediyordu. Kontrolunu bitirdikten sonra, “Korkulacak birşeye rastlamadım, göğüslerin de büyük olunca, üstüne falan yatıyorsan, hassas bölge, haliyle ağrıyor olabilir!” dedi ve bana bir hap yazdı. Kendisine teşekkür ettim ve utanarak giyinip çıktım. O da terlemişti ve tahrik olmuştu, ama hiç bozuntuya vermedi...

O günden sonra, günde en az 4-5 kere, o anları düşünüp mastürbasyon yaptım. İnanamıyordum, adamı deli gibi arzulamaya başlamıştım. Bu arada daha önce 2 ilişkim oldu. Bekaretime dokundurmadan, her ikisiyle de herşeyi yaptık. Buna götten sikişmek te dahil. Yani sikilmenin tadını biliyordum ve sikişmeyeli çoook uzun süre olmuştu...

Bakışlarım sürekli doktorun üzerindeydi. Artık daha sexy giyiniyor ve onu tahrik edercesine davranıyordum, fakat hep ilk adımı ondan bekliyordum. O ise belki de benim yanlış anlayacağımdan çekindiği için uzak duruyordu. Ümidim kesilmişti artık, ben ona nekadar yakın ve ateşli yaklaşsam da, o uzak duruyordu. Ben de ilgimi çekmiştim üstünden. Artık sabahları geldiğinde ‘Günaydın, Hoşgeldiniz’ falan derken öyle sıcak davranmıyordum, kendisi istemediği sürece kahvesini kendiliğimden yapıp götürmüyordum, akşamları çıkarken de çok resmi veda edip çıkıyordum. İlgisiziliğimi farketmiş ve bozulmuştu...

Bu onu delirtmiş olacak ki, birgün iş çıkışı hemen arkamdan çıkıp, araba ile arkamdan korna çaldı ve “Bugün ben bırakayım seni, hadi atla!” dedi. “Yok teşekkürler, dolmuşla giderim!” dedim. “Aaa kırma beni, hadi lütfen!” deyince bindim. İkimiz de hiç konuşmuyorduk. Arabayı çok yavaş sürüyordu. “Biraz hızlı sürün lütfen, çok acıktım, bir an önce eve gitmek istiyorum!” dedim. “Hadi beraber birşeyler yiyelim!” dedi. Hık mık etsem de, teklifini kabul ettim ve Meram da güzel bir restoranta gittik. Ne yapmaya çalıştığını ve ne olduğunu tam kestiremiyordum. Evi arayıp, Ali abi ile yemek yediğimizi, sonra kendisinin beni eve bırakacağını söyledim. Annemler kendisine güvendiği için izin verdiler...

Yemeği yedik kalktık. Arabada, “Bir de kahve içelim, iyi gider bunun üstüne!” dedi. “Buyrun bize gidelim yapayım, annemlerle içersiniz!” dedim. “Yok evim hemen burada biliyorsun, gel ben sana yapacağım!” dedi. “Yok teşekkürler!” falan desem de ısrar etti, “Çok iyi Türk kahvesi yaparım!” dedi. “Peki!” dedim ve geçtik evine. Gerçekten bugüne kadar, o meme kontrolu hariç, ikimizin de birbirimize ne bir iması, ne bir tacizi, ne de başka birşeyi olmamıştı. Evine girdiğimizde şaşırmıştım, bekar evine göre temiz ve iyiydi. Salona oturttu beni, kendisi de hemen mutfağa geçti ve kahveleri yapmaya başladı. Kahve kaynarken benden üzerini değiştirmek için müsade istedi. Hemen içeri gidip eşofman ve tişört giymişti. 5 dakika sonra kahvelerle geldi, kahvelerin yanına lokum bile koymuştu. Hoşuma gitmişti :))

Kahveleri içerken hiç konuşmuyorduk, sadece bakışıyorduk. Sehpada duran çocukluk resimleri ilişti gözüme ve albümü elime alıp bakmaya başladım. ‘Bu kim? Şu kim?’ diye sorarken, birden onu yanımda buldum. Resimlere bakarken her solukta nefesini dahada yakınımda hissediyordum sanki. Panik, korku, heyecan ve azmışlık bir aradaydı. Bazen yana doğru bakıyordum, bir gözü albümde, biri bendeydi. Daha sonra, “Saçların çok hoş kokuyor, beni cezbediyorsun!” dediğinde, artık herşeyi anlamıştım. Çok fena azmış olsam da, birden kalktım ve “Ben artık gideyim Ali abi, annemler merak etmesin!” dedim. Elimden tutup geri oturttu beni, “Dur korkma hemen, ben bırakacağım seni merak etme, sadece yanıma otur!” dedi.

Titreyerek yanına oturdum. Minik minik boynumdan öpmeye başladı. “Ali abi ben daha önce...” diye başladığım cümleyi tamamlamama fırsat vermeden, “Biliyorum, bakiresin! Sakin ol, sadece biraz şehveti tadacağız!” diyerek, küçük küçük beni öpmeye devam ediyordu. Çok tahrik olmuştum. Elimi alıp sikine koydu ve eşofmanın üstünden sikine bastırtmaya başladı bana. Utanıyordum, ama hoşuma da gidiyordu. Kulağıma, “Sakin ol birtanem, rahat bırak kendini, senin için yanan yarağımı hisset, tek isteğim o taptaze vücudunu tatmak!” falan diyerek beni azdırıyordu. Bir anda kendimi kucağında buldum, hem de külot ve südyenle...

Onu da soyduk, çırılçıplak, kalkık sikiyle karşımdaydı. Kucağında birsüre öpüştükten sonra, aşağılara indi ve memelerimi emmeye, ısırmaya ve yoğurmaya başladı. Bana, “O gün çok tahrik olmuştum, enfes göğüslerin var, mhhhh mükemmel!” falan diyerek, bir yandan da amımı okşuyordu. Amıma indiğinde ise kokusunu içine çekti ve “Enfes görünüyor, daracık ve sıcacık!” diyerek yumuldu. Doktor bu işi iyi biliyordu, daha önce iki sevgilim de böylesine yalamamıştı amımı. Somura somura, dilini içine soka soka vakumluyor, beni çıldırtıyordu. Orgazmın ne olduğu sanki ilk defa tatdım. Sarsıla sarsıla, saçlarını çeke çeke, titreyerek, süzüldü zevk sularım onun ağzına. Tam 2 kere beni yalayarak boşalttı. Bir kadını nasıl tatmin edeceğini çok iyi biliyordu, eee 34 yılın en az 15 yılı karı kız sikmiştir. Böyle bir adamı kim boş bırakır ki?

Daha sonra sikini ağzıma verdi ve ağzımı sikercesine gidip gelmeye başladı. Yalayıp, emiyor, ısırıyordum, inliyordum. Derken 69 olduk, ben sikini emerken, o da götümün yanaklarını sıkıp, okşamaya başladı. Parmağını götümün deliğine sürttüğünde irkildim. “Korkma, sadece okşuyorum, arkadan denemek istermisin?” dediğinde, “Hayır!” dedim. Daha önce götten siktirdiğimi bilmiyordu tabi ve ısrar ediyordu, “Lütfen, bak çok zevk alacaksın!” diyordu. Aslında o yarağı biran önce götüme yemek için deliriyordum, biraz daha naz yaptıktan sonra, “Peki!” dedim.

Banyodan hemen vazelin getirdi. Adeta bebek kremler gibi kalçalarımın içini dışını, götümün deliğini vazelinle güzelce yağladı ve 10 aya yakındır sikilmeyen o götümü parmaklamaya başladı. Sonra beni halıya yan uzattı, kendisi de arkama o şekilde geçti, yavaş yavaş sikini götüme sürtmeye başladığında çıldırmıştım, zevkten delirmiş gibi inliyordum. Hiç anlamadığım bir anda sikinin başını götüme öyle bir soktu ki, nefesim kesildi resmen, abartısız nefes alamadım. Kalanını yavaş yavaş geçirdiği dakikalarda az kalsın bayılıyordum. Hızlı hızlı gidip geldiğinde ise ikimizde de film kopmuştu. Rahat bir 15-20 dakika götümü siktikten sonra deli gibi inleyerek götümün içine akıttı döllerini. Amımı okşadığında ben de 3. orgazmımı yaşamıştım. Nefessiz arkamda uzandı kaldı, ben de aynı şekilde. Sonrasında okşayıp öperek kaldırdı beni ve giyindik. Oturduk birer kola içtik, sonra beni eve bıraktı.

O gece MSNde uzun uzun konuştuk. İtiraf etti, beni ilk gördüğü günden beri arzuluyormuş. Şimdi 3 seneye yakındır yanında çalışıyorum, 3 senedir ful sikişiyoruz ve yapmadığımız şey kalmadı. Bu arada nişanlandık. Eee hayat seksten ibaret, insan yanıbaşındakini farkedince gerisi geliyor :))

[Göknur]




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder