5 Mart 2013 Salı

Dul Komşumuza Jigololuk Hizmetim!



Dul Komşumuza Jigololuk Hizmetim! (Demir 18 Y., Ankara / Türkiye)

Selamlar, size anlatacağım hikaye Liseden beri devam etmekte. Adım Demir, yaşıtlarıma göre hep uzun boylu ve kalıplı oldum. 1.92 boyunda, basketbol oynayan bir gencim. Yakışıklı sayılabilcek bir tipim var, kızlarla da aram gayet iyi. Özelliklede Lisenin ilk yıllarında oldukça çapkın bir ergen oldum, sinemada sevgililerimle hayvanlar gibi yiyişip öpüşmemize rağmen, kızlar daha ileri gitmediler. Ben de hiçbirini zorlamadım.

Üst katımızda, orta yaşlı, taş gibi kalçaları olan, gerçekten her erkeğin başını döndürebilecek bir dul yaşıyordu, ismi Nurhan. Nurhan abla 40 yaşlarında olmasına rağmen, vücudu gerçekten etkileyiciydi. Ben de etkileniyordum tabiki, ama asla saygısızlık etmiyordum, zar zor olsada o göğüslerinden ve kalçalarından bakışlarımı alıyordum. Tam bir Sexy Mature yani. Bir yaz günü, Nurhan ablayla markette karşılaştık, alışveriş yapmıştı. Eve kadar poşetleri taşımasına yardım ettim, kapısının önünde bıraktım. Elime biraz para sıkıştırıp, yanaklarımı öptü ve teşekkür etti. Sonra alt kata, evimize indim. Zili çaldım, annemler evde yoktu. Nasıl da sıkışmıştım, ama anahtarım yoktu ve annemleri bekleyecek halde de değildim. Nurhan ablaya çıktım, durumu anlattım, WC’yi kullanmak için müsade istedim. Beni içeri buyur etti. Kendisi de duşa girmek için hazırlanıyormuş, banyodaki WC’yi kullanabileceğimi söyledi...

Banyoya girer girmez gözüme ilk çarpan, duşakabinin hemen yanında duran çamaşır makinesinin üzerindeki dantelli kırmızı Tanga-Sütyen takımıydı. İşerken tangasını elime alıp bakmaya başlamıştım. Nurhan ablayı o iç çamaşırlarıyla düşününce, benim ufaklıkta hareketlenme olmuştu. Neyse ben işimi halledip çıktım banyodan. Nurhan ablaya seslenerek teşekkür ettim ve gitmek için dış kapıya yöneldim. Nurhan Abla içerden geldi, “İstersen annenler gelene kadar salonda bekle, kapıda kalma.” dedi. Ben rahatsız etmek istemediğimi söyleyerek çıkmak için ısrar etsemde, “Hadi ama utanma, geç içeriye!” diyerek beni salona bildiğiniz sürükledi. Bende fazla karşı koymadım, oturdum kanepeye. Nurhan Abla mutfağa gidip çay koydu. “Nurhan abla ben seni meşgul etmeyeyim, işin varsa yap, ben gideyim.” dedim. “Aaa nereye? Bak çay da koydum, kendi evinmiş gibi otur. Ben duşa girecem zaten, 10-15 dakikaya çıkarım.” dedi. “Tamam Nurhan abla.” dedim, ama nedense çok utanıyordum. Bana Televizyonu da açtı ve o güzel kalçalarını kıvırta kıvırta banyoya girdi.

O duştayken ben Televizyon seyrettim. Arada bir bizim evi arıyordum, annem geldi mi diye. Neyse 15-20 dakika sonra Nurhan Abla duştan çıktı, pembe bornozu içinde tam bir seks tanrıçası gibiydi. “Yaa Demir, hava çok sıcak, yanında bornozla otursam olur mu, senin için sakıncası var mı?” diye sordu. “Tabi otur abla, burası senin evin, ben artık gideyim...” dedim. Aslında aklımdan bin türlü şeytanlıklar geçiyordu, ama sonuçta benden kaç yaş büyüktü. “Yok tatlım saçmalama, otur, bornozumdan rahatsız olduysan üzerimi giyinebilirim.” dedi. “Yok Nurhan abla, ne rahatsızlığı...” dedim. “Peki!” deyip geçti karşıma oturdu. Ben kaçamak bakışlarla, bornozundan kısmen görünen bacaklarına ve göğüslerine bakıyordum, dayanamıyordum çünkü. Yarağım kazık gibi olmuştu ve patlamak üzereydi. Şeytan diyordu ki, çıkar üstünden bornozunu, şuracıkta bağırta bağırta becer. Saldırmamak için zor tutuyordum kendimi...

Muhabbet etmeye başladık, okul falan filan derken konu kızlara ve kızlarla ilişkilerime geldi. Biraz muhabbet ettikten sonra ben artık rahat bırakmıştım kendimi, ne var ne yok anlatıyordum. Nurhan abla, “Demir biliyor musun, yanlızlık çok zor...” diye konuşmaya başlayınca, ben anlamıştım artık olayın nereye gideceğini. Bende hafiften yavşamaya başladım, “Anlıyorum Nurhan abla, üstelik dulsun, yalnızlık senin için çok daha zor olmalı...” dediğimde artık ok yaydan çıkmıştı resmen. Nurhan abla, “Ahhh ah, onu gel bana sor!” diyerek derin bir nefes aldı, bacak bacak üstüne attı. Bornozu kasıklarına kadar sıyrılmıştı, benim baldırlarına baktığımı farkettiği halde bornozunu örtmemişti. Ben artık iyice kendimden geçtim ve acaba biraz daha fazlasını görebilirmiyim diye umutlanıyordum...

Çayları doldurmak için hafifçe öne eğildiğinde göğüsleri nerdeyse tamamen görünecekti. Bakışlarımın göğüslerine odaklandığını farkedip, “Bak Demir, bir dul kadın için en zor şey erkeksizliktir. Anlıyormusun? Seninle açık konuşmamı ister misin?” dedi. Ben sadece kafamı sallayabildim. “Bak hayatım, ergenlikte olduğunu biliyorum. Bu döneminde ne kadar azgın olduğunu da biliyorum. Bu kadar yürekli bir şekilde söylememin nedeni, ne kadar zor durumda olduğumu anlaman için. İstersen burdan çıkıp gidebilirsin, ama lütfen burda konuştuklarımız burda kalsın. Ben cinsel arzularımı tatmin edecek bir erkek arıyorum. Eminim sen de kızlar hakkında böyle düşünüyorsun. Eğer istersen birbirimizi tatmin edebiliriz. Burada olan burada kalır, sen yine kızlarla çıkmana devam edersin! Yeterince açık konuştum mu?” dedi.

Bu kadar açık sözlü olması o kadar şaşırttı ki beni, resmen şoktaydım, ellerim ayaklarım titriyordu heyecandan, “Nurhan abla deliriyorum senin için!” diyebildim sadece. “Bunu bildiğim için özellikle bu şekilde açık sözlü konuşuyorum. Hiçbir şey için zorlamıyorum seni, sadece aradığım benim cinsel arzularımı tatmin edebilecek bir erkek. Bunu bir Jigolo ile de yapabilirim, ama anla işte, güven meselesi çok önemli. Hem Jigoloya vereceğim parayı sana veririm! Anlaştık mı yakışıklım?” :) dedi. Ben apışıp kalmıştım, hiçbir şey diyemiyordum, sadece kafamı salladım. Ayağa kalktı, önüme dikilip bornozunun kuşağını açtı. “Nasıl, beğendin mi?” diye sormasıyla, benim o kılsız amına elimi atmam bir oldu. “Bundan sonra bu ellediğin am hep senin, nezaman istersen gelip sikebilirsin!” :) dedi. Ayağa kalkıp, bir elimi de göğüslerine atarak dudaklarına yapıştım, öpüşmeye başladık. Öpüşerek yatakodasına doğru gidiyorduk.

Yatağa uzandık, elim amında, dudaklarını öpmeye devam ediyordum. Yavaş yavaş boynunu emmeye başladığımda, amı vıcık vıcık sulanmıştı. Kulağının arkasını öpüp yalamaya başlayınca amının suları iyice artmıştı. Diğer elim tüm vücudunu geziyordu. Ben de çırılçıplak soyundum. Artık tamamen üstündeydim. Dilimle yavaş yavaş göğüslerine doğru inmeye başladım, göğüslerinin sertleşmiş uçlarını emiyor, ısırıyordum. Her ısırışımda kasılıyor, zevkten gözleri kayıyordu. Hiç konuşmuyorduk, sadece Nurhan ablanın inlemeleri duyuluyordu. Bir parmağımı amına soktum, amını parmaklarken göğüslerini emiyordum. Göbeğini de yalayarak artık amına indim. Amına gelince artık kaybettim kendimi, dilimi dudaklarının arasında dolaştırıyordum, dil darbeleri atıyordum. Nurhan abla zevkten çıdırmış gibi başını bir sağa bir sola atıyordu. Gözlerinin içine bakarak yapıyordum bunu, gözleri kaymıştı. Arada bir amından parmağımı çıkarıp, amını keşfetmeye çalışıyordum. Amının üst kısmını okşuyor, klitorisini ağzıma alıp emiyordum. Bu onu kısa sürede orgazm edip boşaltmıştı. Amından akan suları yalayıp yutuyordum, garip bir tadı vardı.

Nurhan abla delirmiş gibi hırlayarak doğruldu ve beni yatağa sırtüstü yatırıp yarağıma sarıldı. Sikimin ucundaki sıvıyı yayarak, yarağımı ağzına aldı. Öyle bir yalıyordu ki, “Çok özlemişimmmm...” diyerek yarağıma bildiğiniz saldırıyordu. Arada bir çıkarıp sıvazlıyordu. Gözlerimin içine baka baka yaladıkça ben de kendimden geçiyordum. Taşaklarımı okşarken ağzıyla sikimde ileri geri yapıyordu. Ben artık biran önce amını sikmek için sabırsızlanıyordum. Nurhan abla bu isteğimi anlamış olcak ki, hemen yatağa sırtüstü uzandı, bacaklarını kendine doğru çekti ve “Hadi!” dedi. Amı kabak gibi ortadaydı. Yarağımı tuttum, amının girişine doğru hizaladım ve sürtmeye başladım. Nurhan ablanın, “Sokk erkeğim, koy amıma sikicim, doyur beni!” laflarını duydukça müthiş tahrik oluyordum. Birazcık daha yalvarmasını istiyordum, yarağımı sokmadan amının dudakları arasında sürtüyordum. O da, “Sokkk! Sok hadi!” diye bağırıyordu...

Birden yüklendim ve dibine kadar kökledim. Köklememle birlikte çığlık atması bir oldu. Yıllardır tanıdığım Nurhan abla gitmiş, yerine resmen azgın bir fahişe gelmiş gibiydi. Hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladım, bir elimle göğsünü yoğururken, diğer elimle de boğazını tutuyordum. “Hızlı sik! Hızlı! Hızlı!” diye bağırışlarıyla birlikte ikinci orgazmını yaşıyordu. Ama bu sefer boşalırken felaket titriyor ve altımda kurbanlık koyun gibi kıvranıyordu. Bir an telaşlandım, üzerinden çekildim ve sarsıntıları geçene kadar bekledim. Nurhan ablanın sarsıntıları bittiğinde yığıldı kaldı artık. Ben daha boşalmamıştım ve boşalmak istiyordum. Nurhan abla sakinleşince yan döndü ve beni arkasına çekti, kaşık pozisyonuna geçtik. Arkadan tekrar o kılsız şeftalisine gömdüm yarağımı. Kulağının arkasına dil darbeleri atarken, ellerimle de göğüslerini yoğuruyordum. Hızlı hızlı pompalamaya başladım tekrar, durmuyordum, delirmiş gibi sikiyordum Nurhan ablayı. En sonunda artık dayanamadım, amının derinliklerine bıraktım döllerimi.

İkimiz de yorulmuştuk, arkasından sarılmıştım ve hareketsiz yatıyorduk. Döllerim Nurhan ablanın amından çıkıyordu yavaş yavaş ve taşaklarıma akıyordu. Sikim amında küçülüp çıkınca Nurhan abla döndü ve dudaklarımdan öptü, “Harikaydın aşkım! Sana bir süprizim daha var, ama ne biraz dinlenelim.” dedi. “Tamam!” dedim. Üzerine sabahlık gibi birşey giydi, ben de külodumu giyip salona gittik. Sigarasını aldı bir tane yaktı ve “Sen içiyor musun?” dedi. “Evet içiyorum!” dedim, bir sigara da ben yaktım. Sigaralarımızı içerken, elleri vücudumdaydı, her yerimi okşuyordu. Süprizini merak ediyordum, fakat ne olduğunu sormadım. Sigaralarımız bittikten sonra yarı kalkık sikime yumularak emmeye başladı. Yarağımın tekrar kazık gibi dikelmesi uzun sürmedi...

Bir süre öpüştükten sonra, “Sürprizimi merak ediyorsun değil mi!” diyerek önüme domaldı ve “Götümü sikmek istermisin erkeğim?” dedi. Domalık vaziyetteyken o götünün güzelliğini görünce dayanmadım, “İstemezmiyim!” diyerek yumuldum götüne. Göt deliğini yalıyordum, hemde hiç iğrenmeden. Farklı bir duyguydu, am yalamaktan daha farklıydı. Nurhan abla busefer daha farklı inliyordu. Nurhan ablaya, “İlk mi?” diye sordum. “Hayır, rahat ol, götten yemeye alışığım ben!” diye cevap alınca, sikimi bolca tükürükleyip yavaşça götünün deliğine dayadım ve ittirmeye başladım. Gerçektende hemen almıştı içine. Sikimi götüne iyice kanırtıp içinde biraz bekledikten sonra, ileri geri yapmaya başladım. İlk tecrübem olmasına rağmen, oldukça iyi gidiyordum. Anladığım kadarıyla Nurhan abla da benden çok memnundu. Kalçalarına şaplak atarak, hızlıca sikiyordum götünü. Arada bir tempomu değiştiriyor yavaşlıyordum, sonra tekrar hızlanıyordum...

Nurhan abla da elini amına atmış, amını parmaklıyordu. Götü bana daha çok zevk vermişti nedense. Amından daha dar olduğundan olsa gerek daha götünü sikmek çok zevk veriyordu. Kalçalarına şaplak ata ata, 10-15 dakika daha götünü siktikten sonra boşalmak üzereydim. Sikimi çıkarıp beline ve sırtına fışkırarak boşalmaya başladım. Ama nasıl boşalıyordum, böğürüyordum resmen. Nurhan abla hemen döndü, “Sürprizim hoşuna gitti mi erkeğim?” diyerek ucundan halen döl gelen sikimi ağzına aldı, iştahla yalıyordu. “Bitirdin beni Nurhan abla!” diye inliyordum. Sikim ağzında iyice indikten sonra, yatağa yığıldım. Nurhan kalkıp duşa girdi, ben uzanmış sigara içiyordum. Duşunu alıp bornozuyla geldi yanıma yattı. Dudaklarımı öpüp beni duşa gönderdi. Ben de duşumu yaptım, belimde havluyla geldim. Dudaklarına bir öpücük kondurup yanına yattım. Beni övüyordu...

“Demir, şunu bilmeni istiyorum ki, seninle kesinlikle duygusal bir şeyler yaşamamalıyız, birlikte olduk bitti. Burdan çıkıp gittikten sonra herşey aramızda kalacak. Ancak aramızda kaldığı sürece tekrar birlikte olabiliriz!” dedi. “Tamam Nurhan abla!” dedim. Ben duştayken hazırlamış olduğu parayı uzatarak, “Lütfen bunu kabul et!” dedi. Almak istemedim, “Nurhan abla, gerçekten bugün hayatımın en güzel gününü geçirttin bana, ama bu parayı kabul etmek istemiyorum, ben Jigolo değilim!”" dediysemde ısrar etmeye devam ediyordu. En sonunda ısrarlarına dayanmadım, aldım parayı. Üstümü giyinip, eve indim. Annem çoktan gelmiş, bana hesap soruyordu. Arkadaşlarla dışarda olduğumuzu söyledim, odama girdim hemen. Yatağa uzanmış, az önce Nurhan ablayla sikişmemizi ve aldığım parayı düşünüyordum...

Nurhan ablayla haftada bir sikişmeye başladık, her birlikte oluşumuzda bana para veriyordu. Resmen Jigolosu olmuştum kadının, ama halimden oldukça memnundum. Gidiyorum istediğim gibi sikiyorum Nurhan ablayı, sonra aldığım parayı kızlarla yiyordum. Açıkçası herkese bu şans vurmaz, ama şans bana güldü ve iyi değerleniriyorum :))

Herkese iyi sikişler...

[Demir]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder