23 Mart 2013 Cumartesi

Tekila Sayesinde Kızlığım Da Gitti Götüm De!



Tekila Sayesinde Kızlığım Da Gitti Götüm De! (Gizem 19 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhaba ben Gizem. 19 yaşında, 1.65 boyunda, 55 kilo, yeşil gözlü, kumral, ortalama üstü bir kızım. Bu anlatacağım hikaye geçen sene oldu. Benim çok samimi olduğum Oğuz adında bir arkadaşım var. Uzun boylu, yakışıklı ve kaslı bir çocuk. Haftasonu ailem şehir dışına çıkmıştı ve evde yalnızdım, canım sıkılıyordu. Oğuzu aradım ve eve çağırdım. 10 dakika sonra elinde 1 şişe Tekila ile bizim kapıdaydı. Hayatımda hiç alkollü içecek içmemiştim, doğrusu nasıl birşey diye merak ediyordum. Salonda oturduk, içmeye ve sohbet etmeye başladık. Daha ilk bardaktan sonra bir hoş olmuştum ve kafam tatlı tatlı dönüyordu. Şişe yarıya geldiğinde, normalde ayıp diye asla söyleyemeyeceğim laflar ağzımdan kendiliğinden dökülüyordu. Şişenin dibi göründüğünde ise kafayı tam bulmuştum ve arkadaşım gözüme daha bir yakışıklı görünmeye başlamıştı...

Bu arada sohbet iyice derinleşmişti ve Oğuz aslında benden hoşlandığını ama bana uzun süredir açılamadığını söyledi. Ben de ona karşı boş olmadığımı söyledim. Öpüşmeye başladık. Deli gibi öpüşüyorduk. Dillerimiz durmak bilmiyordu. Elini yavaşça eteğimin altına kaydırmaya başladı ve külodumun içine soktu. Amımı okşamaya başladı. Amım sırılsıklam olmuştu. Bir eliyle de göğüslerimi avuçluyor, sertleşmiş göğüsuçlarımı sıkıyordu. Amımı öyle bir parmaklıyordu ki, beni çıldırtıyordu. Külodumu nezaman çıkardığını bile hatırlamıyorum. Sonra beni çırılçıplak soydu ve her yerimden öpmeye başladı. Parmaklarıyla amımın dudaklarını aralayıp, klitorisimi ve amımın içlerini yalamaya başladı. Dilini amıma soktukça inliyordum. Sonra ben onu soydum ve iyice sertleşmiş sikini ağzıma almaya başladım. Bir yandan da elimle sikini sıvazlıyordum. Git gide hızlanıyordum ve o da zevkten kuduruyordu. En sonunda ağzıma boşaldı. Bütün döllerini yalayıp yuttum...

Sonra beni kucaklayıp odama götürdü. Beni yatağa fırlatıp üstüme çıktı ve öpüşmeye, sevişmeye başladık. Yarım saat kadar yiyiştikten sonra tekrar kalkan sikini amıma sürtmeye başladı. Artık dayanamıyordum, “Sok içime, sik beni, kızlığımı boz!” diye yalvarıyordum. Sikinin başını amımın ağzına yerleştirip, “Hazır mısın?” dedi. “Hadi sok!” deyince, içime öyle bir girdi ki, acıdan gözlerimden yaşlar gelmeye başladı. Ama bir o kadar da zevk alıyordum. Kızlığım bozulmuş, amımdan kan gelmeye başlamıştı. O beni siktikçe, “Daha hızlı!” diye bağrıyordum. İnlemelerimiz bütün evi sarmıştı. Beni tüm gücüyle sikiyordu ve bir süre sonra ben de sarsılarak boşaldım. O daha boşalmamıştı ve sikmeye devam ediyordu...

Sonra boşalmadan kalktı üstümden, beni götten sikmek istediğini söyledi. Ben o kafayla, “Sik aşkım, neremi istiyorsan sik!” diye inliyordum. Gitti mutfaktan sıvı yağ aldı geldi. Beni domaltıp arkama geçti. Sikini ve götümü iyice yağladıktan sonra, tüm gücüyle kökledi götüme. Çığlık çığlığaydım. O da deli gibi inliyordu götüme her girip çıktıkça. Götümü uzun bir süre siktikten sonra, inleyerek götüme boşaldı...

O gece defalarca kez amımı götümü sikti. İkimiz de çok yorulmuştuk, duş alıp uyuduk. Uyurken bile siki amımın içindeydi. Sabahsa beni sikmesiyle uyandım. Hayatımın en güzel gecelerinden biriydi ve asla pişman olmadım. Oğuzla hala birlikteyiz. O artık hem sevgilim hem de en iyi arkadaşım.

[Gizem]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder