23 Mart 2013 Cumartesi

Kocamla Olmuyordu Jinekoloğum Sikince Hamile Kaldım!


Kocamla Olmuyordu Jinekoloğum Sikince Hamile Kaldım! (Bahar 32 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhabalar, adım Bahar. İstanbulda yaşıyorum. 1.69 boyunda, 68 kg ağırlığındayım. Kocamla evleneli 10 yıl oldu, ama halen çocuğumuz olmadı. Çok doktora gittim ama tedaviler cevap vermedi. Komşuların çocuklarını severek geçti zamanlarım. Sorun bende olduğundan kocam rahattı. Ama kocamla seks hayatımız her geçen yıl bozuldu, yatakta beni sikerken hemen boşalıyor ve beni yarım bırakıyordu. Benim gibi çocuğu olmayan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine yeni bir Jinekoloğa gitmeye başladım. Yeni Jinekoloğum Umut bey oldukça yakışıklı ve uzun boylu bir doktordu. Muayenede bana çok iyi davranır, “Bu tedaviden sonra çocuğunuz olacak!” der, hep moral verirdi bana. Sonraları ondan etkilendiğimi hisseder oldum.

Her muayene öncesi olduğu gibi, bundan 5 ay önce de muayeneye gitmeden önce amımı iyice yıkayıp traş ettim. Nedense o gün içim heyecan doluydu. Doktorun yazıhanesine gittim, yardımcı kız beni muayene odasına aldı, hazırlanmamı söyleyerek çıktı. Ben alt kısmımı soyunup muayene koltuğuna uzandım. 5 dakika sonra doktorum Umut bey ve yardımcı kız geldi. Önceleri çok utanırdım, ama zamanla alttan bakılmaya iyice alışmıştım. Sonra yardımcı kız dışarı çıktı, kapıyı da kapattı. Doktor biraz muayene etti ve ekrandan baktı. Bir ara ayağa kalktığında önündeki kabarıklık ilk kez dikkatimi çekti. Tüm sağlıkçıkların giydiği gibi mavi bir pantolon giymişti, pijamaya benziyordu...

Gözümü doktorun kabarık önünden alamıyordum. Yarağı oldukça iri olmalıydı. Birden içim gitti. Doktor önüne baktığımın farkında olmadan, yanımda durmuş ekrandaki görüntüleri inceliyordu. Bir ara yarağı karnıma hafiften temas edince iyice huylandım. Tekrar eğildi ve amıma uzun bir aparat soktu. Elimde olmadan, “Offf!” dedim. Doktor hemen, “Birşey mi oldu?” dedi. Utandım, “Yok...” dedim. Doktor amıma soktuğu aparatı yavaş yavaş sokup çıkarıyor, içimde sağa sola çeviriyordu. Koltukta bacaklarım ayrık, gözlerim kapalı yatıyordum Doktor amımı kurcalarken ben birden kasıldım, resmen orgazm olmak üzereydim. Doktorum da bunu anladı ve “Devam etmemi istermisin?” diye sordu. Gözlerimi açmadan, “Hı hı!” diye inledim.

Doktor amıma soktuğu aparatı çıkarıp, amımı okşamaya, bızırımla oynamaya, uzun uzun amımı yalamaya, parmaklamaya başladı. Ben artık kendimi iyice saldım ve inleyerek titreyerek orgazm oldum. Gözlerimi açtığımda doktor ayağa kalkmış, pantolonunu indiriyordu. Yarağını sıvazlayarak başucuma geldi. Dokundum ona bir süre, sonra ağzıma aldım. Tadı muthişti, gittikçe de büyüyordu. Sonra çekti yarağını ağzımdan, özür diledi, beni çok begendiğini ve yardımcı olmak istediğini söyledi. Ama ben azmıştım, “Lütfen devam edelim!” dedim...

Bacaklarım zaten koltukta sonuna kadar ayrık ve amım fırın ağzı gibi açıktı. Doktorum bacak arama yanaşıp yavaşça yarağını amıma dayadı. Aman Tanrım yanıyordu. Yavaşça girdi çıktı, sonra tekrar girdi ve sikmeye başladı. Yarağının taa rahmime değdiğini hissediyordum, ama çok zevkliydi. Jinekolog koltuğunda 20 dakika sikti Umut bey beni ve birkaç kez orgazm etti. Derken o da geldi ve içime fışkırdı, 3-4 dakika boşaldı amıma. Spermleri resmen bardak bardak aktı rahmime. Sonra toparlandık, önce doktor çıktı muayene odasından, ben de 5 dakika sonra çıktım, eve gittim...

Birdahaki muayeneye gittiğimde hamile olduğumu öğrendim. Kocama söylediğimde çok sevindi. Ama çocuk Umut doktorumdandı. Artık doğurup büyüteceğiz!

[Bahar]






1 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil