3 Mart 2013 Pazar

Bir sabah fantezisi




Bir sabah fantezisi


Sevişmek incelik güç ve zeka gerektirir. Abaza, montofon erkekler aletlerinin büyüklüğüyle övünür, içinde sokarım, yalarım geçen cümle kurmaktan hoşlanırlar, ne kadar abartırlarsa o kadar erkek olduklarını ve kadınları en iyi kendilerinin tatmin edeceğini düşünürler (göbekli, kıllı ucubeler). Gerçekte ise kadının (ve erkeğin) haz alması elbette güç ister ama zeka ve incelik olmazsa sadece boşalırlar. Aletimin çok uzun olduğunu idda edemem, öyle baklava dilimli boylu poslu biri de değilim, ama benimle sevişenlerin bu zevki ilk defa tattıklarına defalarca şahit oldum. Eğer uygulayabilirseniz size dün sevişmemizi anlatayım örnek olsun diye! Deneyin partnerinizin ayakları yerden kesilecektir:
Hafta sonu deniz kenarında bir ev kiraladık saat 7 00 de kalktım, nazlı (eşim) uyuyordu. Plaja kadar iki üç km koştum. Deniz sakin ve güzeldi 5 dk kadar yüzdükten sonra bakkaldan gazete ve ekmeği alıp eve döndüm nazlı hala yatıyordu. Çayı demledim, çok güzel acılı bir menemen hazırlayıp masayı kurdum. İyi bir sex öncesi acılı ve tatlı şeyler yemek sizi zirveye çıkarır. Eşimi kaldırmadan önce son bir rütuş yapıp dişlerimi fırçaladım, ağız kokusu sadece eşiniz için değil kendiniz içinde eziyettir. Çünkü öptüğünüz yer ağzınız gibi kokar ve bu sizi rahatsız eder. Neyse yatak odasına gidip kaldırmadan önce nazlıyı izledim. Üzerinde ince rengarenk penye bir şort ve askılı atlet vardı. Uyurken saçı başı dağılmış, çarşaf kırış kırış olmuş, şort vücuduna iyice dolanmış bembeyaz külotu şorta rağmen belli oluyordu. Sırayla ve ağır ağır boynunu, omzunu,kulağını, yanağını öpüp kahvaltı hazır aşkım diye fısıldadım, ben öperken zaten uyanmış, meyhoş meyhoş yatağın tadını çıkarıyordu, bana doğru dönüp kolunu boynuma doladı “yine erkencisin, şöyle öğleye kadar uyuyamayacakmıyım” dedi, kucakladığım gibi yataktan kaldırdım mutfağa götürürken o da iki eliyle boynuma sarılıp başını geriye düşürüp mızmızlanıyordu. Kahvaltıdan sonra ayakta küçük öpücüklerle sevişmeye başladık. Belime sarılıp, göğsüme kafasını dayadı, kokumu içine çektikten sonra dudağımı öptü, alt dudağımı ısırdı, tekrar öptü, tam geri çekecekti ki bu defa ben sıkıca sarılıp gitmesine izin vermedim ve uzunca öpüşmeye başladık, iki elimle koltuk altlarından tutup yukarı kaldırdım, bacaklarını belime doladı bu defa gerdanından öpmeye öperken de boğazını gerdanını omuzlarını koklamaya başladım. Bacakları belime dolanmış kucağımdayken iki eliyle atletini çıkardı, memeleri dikleşmiş, bembeyaz sütyeni dolduruyordu, iki göğsünün arasına yüzümü gömdüm, kokusunu içime çektim ve dilimle sütyenin etrafını çizerken tek elle sütyenini açtım, artık sütyenden kurtulmak ona kalmıştı ve o da bunu yaptı yere bıraktı diğer odaya geçip çekyatın üzerine attım vücudunun yarısı çekyatta ayakları hala belime dolanmış şekilde ben ayakta duruyordum göz göze geldik bakıştık gülüştük ben göğsünü ve göbeğini izlerken o da beni süzüyordu. Şortunu küloduyla birlikte bir defada çekip attım artık üzerinde hiçbir şey kalmamıştı. Çırılçıplak vücudunu izledim. Koltuk altı ve bacakları tertemiz vajinası kıllıydı ben henüz giyinik ve ayakta onu izlerken ayaklarını kendime çekip yüzümü iki ayağının arasına aldım önce sağ ayak içini aşilini sonra sol ayak içini öpüp sol ayağını bıraktım. Sağ ayağının ucundan başlayarak küçük öpücüklerle bacağının iç tarafını öperek dizine sonra dudaklarımı ve burnumu sürerek bacaklarının üst kısmına kadar çıktım nazlı artık iyice baştan çıkmış nefes nefese hızlanmamı bekliyor bu küçük öpüşmelerin bir an önce bitmesini istiyordu. Ama benim acelem yoktu. Her şeyin tadını çıkarmak iliklerine kadar emmek, vücudunun her noktasına elimle dudaklarımla burnumla dokunmak istiyordum. Sevişmemizi dayanılmaz kılan da tam olarak buydu zaten. Çekyata oturup, kendime doğru çektim. Tekrar dudak dudağa öpüşmeye başladık bir elimlede bacaklarının iç tarafını okşuyor diz kapaklarına kadar inip orada bir yuvarlak çizerek bacağının dışından kalçasına kadar tekrar çıkıyordum.yatırıp boğazını emmeye başladım. Sonra öperek omuzlarını koltuk altını göğüslerini iki göğüs arasına en nihayetinde göbeğini gezdim. Öperek geldiğim yolu tekrar tersine çıkacaktım ki iki eliyle başıma bastırıp aşağı itti ben bu defa bacaklarını vajinayla birleştiği yerleri öptüm ağzımı ve burnumu vajina ile bacak arasındaki o boşlukta gezdiriyordum nazlı ise saçımı çekiyor başımı ittirerek başka şeyler istediğini belli ediyordu. Artık zamanı gelmişti vajinaya yöneldim çok ıslanmıştı. Ağzımı burnumu gömüp iyice kokladım.kıllarını üst dudağımla burnum arasına sıkıştırıp kokuyu içime çektim. Ve tam ortaya bir öpücük kondurdum, sonra bir tane daha, bir tane daha ve ıslaklığı iki dudağımla emmeye çalıştım. Ben öptükçe içerden akıntı geliyordu bu defa dilimi çıkarıp alttan üste doğru iyice yaladım. Artık inlemeler iyice artmış, bir eliyle yastığı bir eliyle kolumu son gücüyle sıkıyordu. Acele etmek istemiyordum ama artık boşalacağını hissettim ve güzel bir atış olması için elimden geleni yapmalıydım iki elimin baş ve işaret parmaklarıyla vajinasını biraz açım dilimi içine soktum ve bunu hızlı hızlı tekrarladım dilimin deliği geçtiğini hissedebiliyordum. İnlemeler ve sıkmalar iyice arttı. Nazlı ben dilimi oynattıkça kendini yukarı doğru çekiyor ve iki bacağıyla kafamı gittikçe daha da sıkıyordu. Sonunda ses de sıkmada kesildi bir iç çekme duyuldu. Ben de yavaşça doğrulup önce yüzüne baktım boşalmıştı sonra vajinaya bakıp son bir öpücü kondurdum ve yanına oturdum. İkimizde konuşmadan bir müddet durduk bu arada saçını seviyordum. Dinlendikten sonra sen boşalmayacak mısın dedi. Hem üzerini de çıkarmadın? Bir şey söylemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder