5 Mart 2013 Salı

Boşandığım Kocamın Yarağından Vazgeçemedim!




Boşandığım Kocamın Yarağından Vazgeçemedim! (Nihan 21 Y., Konya / Türkiye)

Merhaba ben Nihan. Doğumyerim İzmir, ama Konyada büyüdüm. Lise mezunuyum. Maddi durumu iyi bir ailenin tek kızıyım. Sade ve güzel bir hayatım vardı aslında. Lisedeyken evli birine aşık oldum ve senelerce onu sevdim, ama olmadı, kavuşamadık. Tam aşktan ümidimi kesmiştim, artık kimseyi sevemem derken, ilerde evleneceğim kişi ile tanıştım. Ben 18 yaşındaydım, o ise 24 idi. Henüz 1 senelik memurdu ve Elazığda görev yapıyordu. Hem görünüş, hemde davranış olarak tipik bir anadolu erkeğiydi. Çok fazla da kıskançtı. 2 sene flört ettik. Ailelerimiz olsun, yaşam tarzımız olsun, birbirinden çok farklı olmasına rağmen evlendik. Flört dönemimizden biliyordum, çok azgın bir erkekti. Evlenince muhteşem bir seks hayatımız vardı, her gece deli gibi her pozisyonda sikiyordu beni. Sikişirken, bana ‘Orospu, Fahişe’ demesi beni dahada azdırıyordu. Kocam işteyken ben makyajımı yapar, dar taytlar, göğüslerimi sergileyen bluzlar giyer, kocamın işten gelmesini öyle beklerdim. Kocam eve geldiğinde biraz öpüşüp koklaşır ve yarağını kaldırırdım, delirtirdim onu. Bir posta ağzımla boşaltıp, yemeğimizi öyle yer, sonrasında oynaşmaya devam ederdik. Yemekten sonrada deli gibi sikişip uyurduk.

Fakat zamanla kocamın kıskançlıkları artmaya başladı, herkesten ve herşeyden beni kıskanır oldu, giyim kuşamıma sürekli karışır oldu. Daha evleneli 1 sene olmadan, kavga dövüş artmıştı. Hemen hemen hergün kavga edip, daha sonra bu kavgayı yatakta sikişerek bitiriyorduk. Kavga ederken karşılıklı bağırış içinde birden dudaklarımız birleşip, hakaretler, küfürler ateşli bir şekilde söylenmeye başlanıyordu. Kavga esnasında bana, “Birdaha o elbiseyi giymeyeceksin, orospuluk mu yapacaksın, erkeklerin yarağını kaldırmaya bayılıyormusun sen lan?” gibi laflar diyordu. Onun bu asi ve delirmiş tavrı beni çileden çıkartıyordu, ben de ona, “Aptal, ben sadece senin yarağını kaldırıp, sadece senin altına yatıyorum, sadece senin orospunum, daha ne istiyorsun?” diyordum ve başlıyorduk sikişmeye.

Bir süre sonra kavgalarımızın şiddeti okadar arttı ki, artık seks bile düzeltmiyordu aramızı. Yine böyle bir kavgadan sonra ben artık dayanamdım ve bindim otobüse, doğruca Konyaya, ailemin yanına gittim. Akşam kocam eve gelip, beni göremeyince cepten aradı beni. Telefonda delirmiş gibi bağırıyordu, küfür ediyordu, “Nerdesin lan amına koduğumun orospusu?” diye. Annemlerin yanına gittiğimi söylediğimde iyice kudurdu tabi. 3 gün sonra o da geldi annemlere, beni eve götürmek amacıyla. Annem ve babam gereken konuşmayı yapsalarda düşüncelerimin değişmeyeceğini söyledim ve kocamla gitmedim. Annemlerde kaldığım 2 hafta boyunca beni hergün aradı, ama dönmedim ve boşanma dilekçesini verdim. Aslında kocamı seviyordum, sikişmelerimizi de deli gibi özlüyordum, ama yapacak birşey yoktu. Sonunda boşandık.

Kocamdan ayrıldıktan sonra hamile olduğumu öğrendim ve bebeğimi doğurmaya karar verdim. Bir kızım oldu. Kocamla boşandık, ama bu duruma ikimiz de üzülüyorduk. O Elazığda görev yapıyordu, ben ise Konyada ailemin yanındaydım. Haftada 1 kere kızını görmeye geliyordu. Geldiğinde bizim evde kalsa da, o misafir odasında yatıyor, ertesi gün dönüyordu Elazığa. Boşanma, doğum derken aradan 1,5 sene geçmişti ve ben yaraksızlıktan geberiyordum. Kocamın evliyken bana aldığı vibratörlerle sürekli kendimi tatmin ediyordum ve tabi kocamla eskiden yaptığımız sikişmelerimizi hayal ediyordum. Bazen geceleri arıyor, “Kızımın agu gugu sesini duyur bana!” diyordu ve sonradan konuyu üstü kapalı bir şekilde sekse getiriyordu. Ben konuyu kapatıınca deliriyordu.

Geçen hafta babam evde yoktu, iş için Mersine gitmişti. Annem, ben ve kızım vardık evde. Kapı çaldı, açtığıma karşımda eski kocamı görünce şaşırdım, hep Cumadan gelirdi kızını görmeye. Bu hafta Perşembe sabah gelmişti. Neyse, içeriye girdi, kızıyla oynadı gülüştü, derken kahvaltılık birşeyler hazırladım ve yedi. Annem de uyandı ve eski kocamla merhabalaştıktan sonra işine gitti. Annem kuaför işletiyor. Annem giderken de bana, “Kızım dikkatli ol, yaramaz birşey olursa hemen ara!” dedi. Evde ben, kızım ve eski kocam kalmıştık. Biraz babasıyla oynadıktan sonra kızımı uyuttum. Kocam ise oturdu koltuğa ve pür dikkat bana bakıyordu, ben ise görmezden geliyordum. Sonra kahve yapıp karşısına oturdum ve hafiften bacaklarımı ayırdım...

İşinden gücünden konuşurken, konu birden sekse geldi ve yine tartışmaya, kavga etmeye başladık. Kavga esnasında bana, “Yaraksız duramazsın sen, söyle yattın mı birinin altına, rahatmısın benden ayrıldığına, nasıl, amcığın rahat mı şimdi kaltak?” diye bağırdı. Bana bağırmamasını ve küfür etmemesini söyledim. Delirmiştim o laflarına. Biz bağrışırken babam eve geldi. Şaşırmıştım, “Erken döndün babacığım?” dedim. “İşim erken bitti kızım.” dedi. Evde eski kocamı görünce dönüp bana (iyimisin? gibisinden) bir baktı, sonra ona, “Hoşgeldin eski damat. Hayırdır, ne oluyor, sesleriniz ta dışardan duyuluyor?” dedi. O da elini öptü babamın ve “Yok birşey baba, şakalaşıyorduk, kusura bakma, kızımı görmeye geldim...” dedi.

Akşam annem de geldi, akşam yemeğini hazırladık ve yedik. O zaman zarfında eski kocamla tek kelime etmedik, ama bütün gün aklımda onun beni becerişleri vardı. Zaten bana yiyecek gibi bakıyordu, sürekli eli yarağına gidip yatıştırmaya çalışıyordu. Ben ise inadına onun en sinir olduğu ve kıskanıdğı şekilde tayt ve dapdar bir tişört giydim, sürekli azdırıcı hareketler yapıyordum. Gece oldu annem ve babam yattılar, ben de kızımı uyutup yatacaktım. Ona, “Ben yatıyorum, televizyonun sesini çok açmazsan sevinirim!” dedim ve odama geçtim. Yatağıma girdim, ama aklım fikrim onda ve yarağındaydı. Dile kolay, boşandığımızdan beri yarak yememiştim, üstelik her hafta eski kocamla aynı ortamda olmama rağmen. O da çok inattı, her geldiğinde benim duyacağım şekilde banyoda tuvalette mastürbasyon yapıyordu, ama bana ufak tefek dokunuş haricinde yanaşmıyordu...

Kafama koymuştum, onu çıldırtmalıydım. O salonda TV izlerken bir iki kere odamdan çıktım ve WC’ye gittim geldim. Elinde sigara vardı ve azmış bir biçimde çekiyordu sigarayı. En son odama girdim, kapıyı tam kapatacakken, kapıyı tuttu ve açmaya çalıştı. Ben kısık bir sesle, “Napıyorsun ya, annemler duyacak şimdi, amacın ne?” dedim. “Aç şunu, sana gelmedim, kızımı öpüp yatacam!” dedi. “İyi madem, sessizce gir öp ve defol lütfen!” dedim. Odama girdi, ben yatağa uzanıp üstüme örtüyü hafif çektim. Onun ise üstünde askılı atlet ve altında eşofman vardı, o kaslı vücudu beni çıldırtıyordu, üstüne atlamamak için zor tutuyordum kendimi. Neyse, kızımı biraz sevip öptükten sonra yatağına yatırdı tekrar. Benim arkam dönüktü yatakta, bana yaklaştığını hissettiğimde kalbim duracaktı. Birden elini arkama attı ve götümü avuçlayıp sıktırmaya başladı. Dönüp, “Napıyorsun be?” dememe kalmadı, dilini ağzıma sokarak emmeye başladı, sert elleriylede götümü yoğuruyordu...

Offfffff deliriyordum. “Yapma, annemler duyacak, unuttun mu biz ayrıldık, yapma, çekil, babam duyarsa rezil oluruz!” diye sayıklıyordum. “Kim duyarsa duysun! Ayrılsakta eski kocanım ben senin, bu çocuğu kendi kendine mi yaptın sen, amına koyacam artık yeter!” diyerek beni sıkıştırıyordu. Hernekadar karşı koysam da, “Bu direnişlerin beni dahada çıdırtıyor, amını sikmek istiyorum, o amcığını parçalayacam!” dediği an ben zaten bittim ve bıraktım kendimi, sadece, “Sessiz ol...” diyebildim...

Anında ikimiz de çırılçıplak kaldık ve aç köpekler gibi amcığıma yumuldu. Tanrımmm, o ne muhteşem bir histi. Amımı delirmiş gibi emiyor, tükürükleyip yalıyor, parmağıyla açıyor, çıldırtıyordu beni. Birden 69 olduk. Ben de aynı şekilde, aç hayvanlar gibi onun yarağını emiyordum. İkimiz de kudurumuş gibiydik. İlk postayı ağzıma attırdı. Daha dimdikti yarağı. Beni tekrar yatırıp, amcığımı ayırdı ve kökledi o yarağını. Derin bir ‘Ohhhh!’ çektim, muhteşemdi. Çıldırmış gibi sikiyordu beni. Annemler duymasın diye kesik kesik inliyorduk. Ben ona, “Sik beni kocacığım, sik aşkımmm, sik erkeğim, özledim yarağını, deliriyorum, parçala beni, orospu de bana!” dedikçe, sert sert köklüyordu, hayvan gibi sikiyordu beni. Amıma her sokuşunda, “Al, al, al! Hoşuna gidiyor mu orospu? Al, gör erkek neymiş!” dedikçe deliriyordum. Birden onu sırtüstü yatırıp üstüne çıktım ve yarağına oturdum. Yarağında sağa sola hareket eederek başladım hızlı hızlı zıplamaya...

İkimiz de zevkten çıldırmıştık, artık annemlerin duyması umrumuzda değildi ve muhtemelen duyuyorlardı. Ben zıpladıkça tırnaklarım omuzlarına geçiyor ve yarak amımın en dibine kadar giriyordu. “Senin amına korum demiştim ben sana, al işte, bu beğenmediğin, geri kafalı dediğin adamın yarağını yiyorsun, onun çocuğunu taşıyıp doğurdun, onun yarağını yemek nasılmış haa, orospu seni, kaltak, ohhh amını yediğim!” dedikçe, ben de çıldırmış gibi, “Ohhhhh yerim bu yarağı, mhmmm, daha derine geçir, ohhhh, kökle!” diyordum. Beni bir anda tekrar altına aldığı gibi geçirdi yarağını amcığıma ve pompalamaya devam etti. Bir süre siktikten sonra, “Artık dayanamıyorum, gelecem!” dediğinde, ben ikinci orgazmımı olmaya başlamıştım bile. İniltilerle karışık, “Gel erkeğimm, sen de gel!” derken içime fışkırttığını hissettim. Tanrım, ne muhteşem bir histi bu. Okadar zamandan sonra tekrar kadınlığımı yaşamıştım. Sonra yanıma uzandı ve birbirimize sarıldık, uzun uzun konuştuk. Konuşmalarımız alevlendiğinde, o gece 2 kere daha sikiştik.

Ertesi sabah kahvaltıda annemlere barıştığımızı söyledik. Şaşırdılar, ama tahmin etmişlerdir :) Şimdi barışalı 6 ay oldu ve tabi yeniden nikah kıydık. Yine her gece delicesine sikiyor beni, mmmmhhh. Ne olursa olsun, kocamın yarağından vazgeçemiyorum :)

[Nihan]



1 yorum:

  1. 7/24 SAAT MUSAİTİM NE ZAMAN İSTERSENİZ ARAYIN
    0545 571 52 00
    MUTLU OLMAK İSTEYEN BAYANLAR SİZİN İCİN::://
    SLM TATLI HOS BAYANLAR BEN SERDAR ANKARADAN
    YASIM 28 YAKISIKLI KARIZMATIK BİRİYİM
    DEGISIKLİ SEVEN BİR BEYIM
    HER YASTAN BAYANLARIN ARAMASI İSTERİM
    İSTER TELDE BOSALALİM
    İSTERSENİZ REALDE YETERKİ SİZ İSTEYIN
    NASIL İSTERSENİZ NUMARAM GİZLİYE OZEL NOYA AÇIK
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil