9 Mart 2013 Cumartesi

Azgın Sevgilimle Sikişirken Ablasına Yakalandık!


Azgın Sevgilimle Sikişirken Ablasına Yakalandık! (Yunus 26 Y., İstanbul / Türkiye)

Selamlar sevgili seks hikayeleri okuyucuları, ben İstanbul'dan Yunus. Üniversite için gittiğim Antalya'da yaşadığım maceramı paylaşmak istiyorum. Sevgilim Nazlı ile okulun kantininde tanışarak çıkmaya başladık. Aynı fakültenin farklı bölümlerinde okuyorduk. Tanışmamızın üzerinden 1 hafta geçtiğinde iyice sevgili moduna girmiştik. Ama en fazla yapabildiğim onu öpüp elleyebilmekti. Artık canıma tak etmişti, ne olursa olsun bu işi daha ileriye götürecektim.

Nazlıyı eve davet ettiğimde ev arkadaşlarımı bir bahane ile yollamıştım. Biraz slow müzik ve dans ile yanaşmaya başladım. Nazlı çok heyecanlıydı ve niyetimi az çok anlamıştı. Dudaklarına yumuldum, dans ederken sevişmeye başladık. İyice kızarmıştı. Elimi göğüslerine attım, ses çıkarmıyordu, ama nedense çekingen davranıyordu. Artık yarrağım pantolonumu delme aşamasındaydı. Nazlının elini tutup sikime götürdüm. Nazlı sikimi okşamaya başlayınca, ben de onun o müthiş koca götünü avuçladım. İkimiz de iyice sevişme havasına girmiştik. Kulağına onu deli gibi istediğimi söyleyince, eğilip bir çırpıda sikimi çıkarıp yalamaya başladı. Tam bu iş oldu derken Nazlının telefonu çaldı. Tüm ambians mahfolmuştu bir anda...

Toparlandık, telefona cevap verdi. Arayan ablasıydı, anahtarı olmadığından kapıda kalmış. Nazlı da eve gitmesi gerektiğini söyleyince dünyam yıkılmıştı sanki. Yapacak birşey yoktu. “Tamam, ben seni evine bırakırım!” dedim. Arabama atladık o sinirle çok sürmeden evine vardık. Nazlının ablası yüz ifademden bozulmuş olduğumu anlamış olmalı ki, “Beraber olduğunuzu bilseydim çağırmazdım...” dedi. Ben de, “Önemli değil.” deyip gidecektim ki, “Ben üzerimi değişip hemen çıkacağım, annemler halamlarda, yarın gelecekler, sen de gel içeriye, bir kahve içip öyle gidersin!” dedi. Nazlıya baktım, o da ablasının bu teklifinden hoşlanmış olacak ki, bana sanki fırsat bu fırsat der gibi bakıyordu. “Peki, bir kahve içeyim ozaman.” dedim, hep birlikte yukarı çıktık...

Ablası hemen odasına gidip üzerini değiştirdi ve “Size iyi eğlenceler!” deyip evden çıktı. Ben de mutfağa gidip, kahve yapmaya hazırlanan Nazlı’mı tezgaha dayadım. Nazlı elindekileri bırakıp döndü, dudağıma yumuldu. Hem öpüyor, hemde, “Bu sefer yarım bırakmayacağım aşkım!” diyordu. Bunu duyduğumda delirmiştim. Amını okşamaya başladım. “Hadi annemin yatağına gidelim, beni orda sik!” deyip, sevişerek beni annesinin yatakodasına götürdü. Artık üzerimizdekileri parçalarcasına çıkartıyorduk. Bluzünü çıkardığımda, o ortaya çıkan siyah sütyenden taşacak gibi duran göğüslerine yumuldum hemen. O da benim tişörtüme saldırıp çıkardı ve “Hadi çabuk ol, sik beni aşkım!” dedi. Artık bende film kopmuştu, doğrusu ondan böyle azgınlık beklemiyordum. O anda neden dediğimi bilmiyorum ama, “Seni de, bizi yarıda kesen ablanı da sikecem!” deyiverdim. Nazlı birden duraksadı ve garip bir ifadeyle yüzüme baktı...

İçimden, ‘Eyvah bir çuval inciri berbat ettim!’ diye düşünürken, “Hadi, amım yanıyor!” deyip tekrar dudaklarıma yumuldu. Ben artık dururmuyum, Nazlının pantolonunu bir çırpıda çıkarıp tangasının üzerinden amına gömüldüm. Deli gibi inliyor, “Dağıt amımı erkeğim, sik beni, döllerini boşalt içime!” deyip iyice gaza getiriyordu beni. Hemen tangasını çıkarıp domalttım ve amını götünü yalamaya başladım. Nazlı iyice kendinden geçti ve titreyerek boşaldı. O kayganlaşan amına bir hamlede girince, zevk acı hepsi birbirine karıştı. Amına her girişimde kendini bana yaslayıp, “Sok erkeğim, kökle!” diyordu. Deli gibi pompalıyordum. Tam boşalmak üzereydim ki, “Kolay gelsin!” diye bir sesle irkildik. Ablası kapıdan bize bakıyordu. Şok olmuştum. Sikim o heyecanla küçüldü. Nazlı, “Abla açıklayabilirim...” diye gevelemeye başladı. Ablası yanımıza sokuldu ve “Ablanı da bu yarrağa oturtacaksın orospu, yoksa babamlar herşeyi öğrenir!” diye tehdit savurunca, birkez daha şok oldum, ama aynı zamanda da dünyalar benim oldu.

Bunlar abla kardeş meğer içinde orospu ruhu olan birer fahişeymiş. Nazlı hemen yataktan kalktı ve ablasına, “Gel ozaman orospu, em de kalksın, amımdan yeni çıktı, ben de senin götünü sikecem!” dedi. Ben şok üzerine şok yaşıyordum. Nazlı ablasını soyarken omuzlarını öpmeye başladı. Ben donuk bir halde ona bakıyordum ki, “Ne duruyorsun, ver yarrağını ablamın ağzına!” diye bağırdı. Ben aptallaşmış bir şekilde ablasının ağzına verdim inik sikimi. Nazlı ablasını soyduktan sonra ablasının arkasına geçti ve götüne yumuldu, yalamaya başladı. Biraz yaladıktan sonra bana bakıp, “Ablamı sikmek istiyordun, işte amı da götü de senin, ama beni de unutma!” dedi ve götünü yalamaya devam etti. Ablası da zevkten inleyip, “Amıma in kaltak, amımı yala!” diye emir veriyor ve sikimi emmeye devam ediyordu. O an ablasının ağzına öyle bir boşaldım ki, döllerim direkt boğazına fışkırdı...

Nazlı çevik bir hareketle ablasının arkasından çekilip, “Hepsini yutma orospu!” dedi ve ablasıyla dudak dudağa öpüşmeye başladılar. Döllerimi birbirinin ağzına tükürüp tekrar öpüşüyorladı. Ben de şoku atlatmıştım ve ablasının amını yalamaya koyulmuştum. Deli gibi yalıyordum amını. Ablasının kaçıncıya boşaldığını hatırlamıyorum, sadece, “Sikin beni, dağıtın her yerimi!” diye inliyordu. Nazlı da yarrağıma yumulmuştu. Emerek yalayarak yarağımı yeniden kaldırdıktan sonra, “Hadi sik şu orospuyu da kessin sesini!” dedi. Ablasının amına geçtim ve ilk hamlede kökledim. Ablasından çıkan “Iıııhhhh!” diye kısa bir acı inlemeden sonra gidip gelmeye başladım. Tempoyu yakalamıştım. Nazlıyı öpüp, ablasını sikiyordum. “Daha hızlı, daha hızlı!” diye inleyen ablası sarsılarak orgazm olunca, “Ben de geliyorum!” dedim ve sikimi amından çıkardım. Ablası sikimi göğüslerine doğru tutup 31 çektirerek boşalttı beni. Nazlı da ablasının göğüslerinden döllerimi yaladıktan sonra, birer sigara yakıp biraz dinlendik.

Sonra üçümüz de çırılçıplak mutfağa geçtik, karnımız acıkmıştı. Kahvaltı türü birşeyler hazırlayıp yedik. Çay demledik, çay sigara keyfi yaptık. Derken Nazlı, “Benim amım götüm yanıyor, ikinize de söylüyorum!” dedi. Ablası da dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve “Hadi aşkım kalk, zillinin amını götünü dağıtalım!” dedi. Kalktık ve yatakodasına gittik. Nazlıyı aramıza alıp sevişmeye başladık. O gece sabaha kadar, aklımıza gelen her pozisyonda, her ikisini de defalarca amından götünden siktim. En son ablasının amına boşaldım ve içinden çıkarmadan uyuduk...

Sabah Nazlının inlemesiyle uyandım, ablası amına gömülmüş yalıyordu. Sabah sabah bunları birer kez daha siktikten sonra ordan ayrıldım ve evime gittim. Şimdi ne zaman ev boşalsa sabahlara kadar grup yapıyoruz.

Sikişirken bazen Nazlıya şaka yollu, “Ananı sikeyim!” diyorum. O da, “Ablamı siktiğin yetmiyormuş gibi şimdi de gözünü anneme mi diktin?” diyor. Fakat ablası, “Sik aşkım, annemi de sik! Sen bu orospuya kulak asma, annemi de bir şekilde gruba dahil edeceğim!” diyor. Artık fantazim bunları o koca götlü anneleriyle birlikte sikmek.

Merakla ve heyecanla bekliyorum ve o hırsla sikiyorum kızlarını Nermin teyze! Seni siktiğimi hayal ederek coşuyorum :)

[Yunus]






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder