5 Mart 2013 Salı

Kiralık Oda Verdiğimiz Genç Karımı Sikiyor!


Kiralık Oda Verdiğimiz Genç Karımı Sikiyor! (Sedat 36 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhaba fantazi severler. Bu hikayemizi eşimle birlikte yazıyoruz. Biz İstanbulda mütevazi bir yaşantı süren, (eşim 32 ve ben 36 yaşında) evli bir çiftiz. Eşimle sınırsız bir seks yaşantımız var ve çok mutluyuz. Ancak kısa bir süre evvel ekonomik sıkıntılar yaşadık ve 3 oda bir salon olan evimizin bir odasını öğrenciye kiraya vermeyi kararlaştırıp internete ilan koyduk. Kısa sürede birçok kişi aradı. İçlerinden bir Üniversite öğrencisi ile eve yakın bir Cafede buluştuk. Delikanlı çok yakışıklı ve atletik yapılı bir gençti, ayrıca oldukça çekingendi, eşimle beni görünce eli ayağına dolaştı. Eşim mini bir etek giymiş, rahat tavırlarla yanımda oturuyordu. Oturunca eteği iyce sıyrılmış, baldırlarına kadar görünüyordu. Delikanlı titrek sesle adının Murat olduğunu ve bizi rahatsız etmeden evin bir odasını kullanacağını söyledi. Biz de kendisini temiz ve dürüst biri olarak gördüğümüzü söyleyip, şartlarımızı da belirterek anlaştık. “İstersen eve gidelim, evi de gör.” dedik. Murat çok memnun oldu ve birlikte eve gittik.

Onun kalacağı odayı gösterdik, bakıp beğendi, sonra salona geçtik. Eşim, “Birşeyler içermisiniz?” dedi. Murat meyve suyu istedi, ben bir bira istedim. Eşim bizim içeceklerimizi verdikten sonra kendisine de bir bira alarak salona gelip karşımıza oturdu. Murat halen çekingen tavırlarla bir bana bir eşime bakıyor ve kendisini kabul ettiğimiz için teşekkürler ediyordu. Murata çok eşyasının olup olmadığını sordum. Sadece özel eşyalarının olduğunu söyledi. Eşim, “Peki yatak falan yok mu?” dedi. Murat, “Memleketten isterim gönderirler, ancak ailemin yurttan ayrıldığımı bilmelerini istemiyorum...” dedi. Ben de, “O halde dert etme, bir süre salonda yatarsın, sonra da ikinci el birşeyler alırsın.” dedim. Bu arada eşim Murata, “Burası artık senin de evin, rahat ol ve hiç bir konuda yabancılık çekmene gerek yok!” dedi ve birasını bitirip, 3 adet bira ile tekrar geldi. Birini Murata verdi. Murat, “Ben pek içmem abla.” deyince, eşim, “Sıkılma rahat ol, içmek istersen iç, ancak alkol almıyorsan ısrar yok!” dedi. Murat biraz rahatlamış, “Bazen arkadaşlarla içiyoruz, sizin hatırınız için içeyim.” dedi. Eşim, “Hah şöyle! Rahat ol!” dedi.

Biralarımızı içerken eşim Murata, “Bu akşam yurda gidecekmisin?” dedi. Murat da, “Gitsem iyi olur, sizi rahatsız etmek istemiyorum. Hem eşyalarım da yok daha.” dedi. Ben, “Yok canım gitmene ne gerek var, yarın gider eşyalarını getirirsin. Bu gece burda yatarsın artık.” dedim. Murat sıkılarak, “Pijamam falan yok...” dedi. Bu sözler üzerine eşim kalktı, “Ben üzerimi değiştirmeye gidiyorum, gelirken sana Sedatın giydiklerinden getiririm.” dedi ve yatak odamıza gidip bir süre sonra içi tamamen görünen kırmızı mini geceliğini giymiş, elinde iki adet Boxer Pijama ile geldi. Birini Murata birini de bana verip, “Al değiştir üzerini ve rahat ol, karnın açsa dolapta yiyecek var, çekinme.” dedi. Biz dışarda yediğimiz için toktuk, Murat da aç değilmiş, teşekkür etti. Ben hemen pantolonumu ve gömleğimi çıkardım ve Boxeri giydim. Fakat Murat üzerini değiştirmedi, eşime utangaç bir şekilde bakıp önünün kabarıklığını saklamaya çalışıyordu. Eşim de bunu farkedip Murata, “Artık sen de bu evin ferdi oldun, eşim karşımda nasılsa, senin de karşımda öyle olman gerekiyor, yani kendi evindesin sonuçta, öyle değil mi?” dedi.

Murat, “Tabi ki...” deyince, eşim Murata, “O halde gel bakalım benimle yatak odasına!” dedi. Ben gülerek, “Hayırdır aşkım, ne yapacaksın çocuğa?” :) dedim. Eşim de gülerek, “Korkma aşkım, üstüme çekmeyeceğim, yastık yorgan çıkarmama yardımcı olacak sadece, yoksa bizimle aynı yatakta mı yatacak?” :) dedi. Ben de, “Neden olmasın ki? Nasılsa evimizin bir ferdi!” :) dedim. Bu sözler Muratı delirtmiş olmalı ki, Pantolonunun önü çadır kurmuş durumda idi ve yerinden zor kalktı, eşimin kalçalarına bakarak peşinden gitti. Sadece Murat değil, ben de felaket heyecanlanmıştım. Bazen eşimle sevişirken aramıza bir başka erkeği aldığımızı hayal ederek fantazi kurardık, eşim o zaman daha fazla azardı. Tabi ki odayı kiraya vermemiz bu amacı gütmüyordu. Yatak odasından Muratın sesi geliyordu, “Abla burda olmaz lütfen...” diye. Eşim de, “Hadi ama, rahatlayacaksın!” diyordu. Merakımdan dayanamadım, ne oluyor diye bakmaya gittim. Eşim Murata benim Boxerlardan birini vermiş, üzerini değiştirmesini, havanın çok sıcak olduğunu söylüyordu. Murat beni görünce titrek sesle, “Böyle rahatım abi...” dedi. Ben de, “Olur mu canım, değiştir üzerini, gömleğini de çıkar rahatla!” dedim.

Murat ısrarlara karşı koyamayıp önce pantolonunu çıkardı, Boxeri giydi ve gömleğini çıkardı. Artık önünü saklayamıyordu, dimdik olmuştu. Ben çıktım yatakodasından kendime bir bira daha aldım. Eşimin azdığını ve Murata kesin siktireceğini düşünüyordum. Meraktan yatak odasına doğru yaklaştım. Beni farketmiyorlardı. Eşim yatağın üzerine çıkmış, dolaba uzanıp yastık yorgan çıkartıyor ve Murata uzatıyordu. Eşim birden dengesini kaybedince, Murat eşimin bacaklarına ve beline sarılıp kucağına aldı ve birlikte yatağa düştüler. Eşim Muratın resmen sikinin üzerine oturmuştu. Eşim kalçasını Muratın kucağında (sikinin üzerinde) sağa sola oynatarak, “Bu hep böyle dik mi? Yoksa bana mı kalktı?” diye sordu. Murat cevap vermeden eşimi kucağından kaldırmaya çalışsa da, eşim kalkmayıp, “Beni beğendi de mi kalktı? Soruma cevap ver!” diyordu. Murat dayanamadı, “Abla belli olmuyor mu?” dedi. O sırada yatakodasına girdim. Muratın yüzü kızardı hemen. Eşim de, “Kocacığım düştüm, Murat yakaladı beni!” :) dedi. Ben de, “O halde teşekkür etmelisin aşkım!” :) deyip salona geçtim...

Ben salonda bir sigara içerken yatakodasından sadece eşimin sesi geliyordu. “Harika bir yarrağın var Murat!” diyordu. Sigaramı bitirip tekrar yanlarına gittim. Eşim yerde Muratın önüne diz çökmüş Muratın yarrağını yalıyordu. “Kolay gelsin karıcığım!” :) dedim. Eşim de, “Murata teşekkür ediyorum!” :) dedi. “Benim için de teşekkür et aşkım!” :) dedim. Gerçekten Muratın yarrağı benimkinin rahat iki katı vardı. Eşim deli gibi yalarken Murat inleyerek kasılıp duruyordu. Sonunda dayanamadı ve eşimin ağzına boşaldı. Eşim hem yutuyor hem yalanıyordu. Muratın yarrağı hala dimdik idi. Eşim Muratı çırılçıplak bıraktıktan sonra kendi de soyundu ve yatağa uzandı. Ben de soyunup yatağın kenarına oturdum. Eşim amına şaplatarak Murata, “Teşekkür etme sırası sende!” deyince Murat eşimin amını yalamaya başladı. Ben de doğrulup eşimin ağzına verdim. Eşim zevkten çıldırmış gibiydi, kasıla kasıla orgazm oluyordu. Baktım Muratın yarrak kalkmış, “Murat, şu orospuya yarrağınla teşekkür etsene!” :) dedim.

Murat karımın amını yalamayı bıraktı ve mırıldanarak, “Mahvettin beni oruspu, bak şimdi sana nasıl teşekkür ediyorum!” diyerek birden eşimin üzerine uzanıp, ben eşimin ağzını sikerken, o da eşimin amına öyle bir koydu ki, eşim sanki ilk defa yarrak yercesine böğürdü. O değil sikimi koparacak diye korktum. Ve Murat eşimin amını yavaş yavaş, ama kanırta kanırta sikmeye başladı. Murat benden daha uzun boylu ve iri kıyımdı, eşimin üzerinde gidip gelirken benim sikimle burun buruna geliyordu. Merak ediyordum, ne yapacak diye ve bir ara sikimi eşimin ağzından çıkarıp Muratın ağzına doğru uzattım. Murat hiç çekinmeden sikimi yalamaya başladı. Sikim iki ağız arasında eriyordu, ve dayanamadım birden boşaldım. Çoğu karımın ağzına giderken bir kısmı da Muratın yüzüne fışkırmıştı. Ama Murat hiç istifini bozmadan eşimi ritmik ve sert bir şekilde sikmeye devam etti. Ben yine yatağın kenarına oturmuş onları izliyordum...

Muratın kalçaları harika görünüyordu, nasılsa sikimi yalamıştı, elimi attım götünü okşamaya başladım, o anda Murat eşimin amına dehşetle boşaldı. Hemen akabinde eşim de Muratın beline kollarını dolayarak sarıldı ve inleyerek boşaldı. Ancak eşim Murata öyle sarılmıştı ki, Muratı bırakmıyordu. Murat eşimin amından yarağını çıkaramadan yavaş yavaş sikmeye devam etti. Delikanlı eşimi dinlenmeden ikinciye sikiyordu. Eşim kollarını gevşetince Murat birden eşimin üzerinden kalkıp doğruldu. Eşim, “Ne oldu aşkım, yarıda bıraktın beni?” dedi. Murat hiç konuşmadan eşimi kucaklayıp kaldırdığı gibi kucağına aldı, alttan yarrağını eşimin amına geçirdi ve yatağa oturdu, eşimi Jokey gibi zıplatmaya başladı. Bir süre sonra eşim, “Bittimmmm!” diye böğürmeye başladı. Murat güçlü kolları ile karımı belinden tutup kaldırdı, yarrağını karımın göt deliğine hizalayıp tekrar oturtunca, karım çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Murat karımın feryadına hiç aldırış etmeden aynı hızla götünü sikmeye devam etti. Murat karımın götüne boşaldığında, karımın yarrağın üzerinden kalkacak hali kalmamıştı.

O gece Murat eşimi yanımda sabaha kadar sikti. Tabii Murata verceğimiz kiralık odadan vazgeçtik, anlaştığımız aynı şartlarda artık bizim yatak odamızda, bizimle birlikte kalıyor.

Sevgilerimizle.

[Sedat]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder