3 Mart 2013 Pazar

Baldız baldan tatlıdır




Baldız baldan tatlıdır

Merhaba ben Yusuf. Anlatacağım olay yaklaşık 10 yıl önce başımdan geçti. Eşim doğum için hastanede yatıyordu. Eşimin bir kızkardeşi var adı Mehtap. Baldızım Mehtap da o sıra bizde kalıyordu. Ona dayanamıyordum. Evlendiğimden beri ondan gizlice hoşlanıyordum. Hep onu düşünerek otuz bir çekiyordum. Onu sikmeyi çok istiyordum. Bir gün evde tv izlerken banyodan su sesleri gelmeye başladı. Evde Mehtap ve benden başka kimse yoktu. Mehtap banyo yapıyordu. Kendime hakim olamayıp anahtar deliğinden baldızımı seyretmeye başladım. Kıllı amı gözlerimin önündeydi. Elleriyle amını okşuyordu. Anlaşılan azgınlığı tutmuştu. Aslında bu benim için bir fırsat diye düşündüm içimden ama cesaret edemiyordum. Daha sonra arkasını döndü kocaman götü ohh artık dayanamıyordum ne olacaksa olsun dedim ve yavaşça kapıyı açıp içeri banyoya girdim yüzü sabunlu olduğu için beni görmedi. Çırılçıplak karşımdaydı kocaman götü, tazecik sikilmemiş amı dimdik memeleri oh artık daha fazla dayanamadım yavaşça dokunmaya başladım. Hemen yüzünü yıkadı ve beni gördü enişte ne işin var burda ne yapıyorsun çabuk çık lütfen bırak beni diyordu. Hayır Mehtap seni sikmeden bırakmam bu aramızda kalacak merak etme dedim. Ne olursa olsun kararlıydım onu sikecektim. Bu arada amını okşamaya başladım. Kıllı amı ateş gibi yanıyordu. Beni itekledi hayır olmaz dedi sen ablamın eşisin nasıl öyle düşünürsün dedi. Ben de ondan çok hoşlandığımı sadece bi defaya mahsus bunu yaşamak istediğimi söyledim ve zorla yere yatırıp amını yalamaya başladım. Resmen baldızıma tecavüz ediyordum. Bir süre karşı geldi ama daha sonra o da zevkten inlemeye başladı. Baldızımı kıvama getirmiştim artık onu sikebilirdim. Daha fazla dayanamadan yarrağımı ağzına verdim hiç karşı çıkmadan alıp emmeye başladı. Harika yalıyordu beni şaşırtıyordu adeta. Dayanamadım ve ağzına boşaldım. Yarragımı elleriyle yıkayarak tekrar kaldırmaya başladı. Bende yala yala yavrum şişir yarragı da amını sikeyim diyerek ağzına pompalamaya başladım. Yarrak şişti hadi enişte baldızını sik artık dayanamıyorum diye bağırmaya başladı hemen arkasına geçip domalttım koca göt deliğini yalayarak yağladım ve yarragımı deliğe dayayarak bastırdım zorla göte girmiştim pompalamaya başladım önümde inliyordu. Amından da sikecem dedim Hayır enişte amımdan sikme dedi bakireyim dedi ama ben dinlemedim arkadan bir de amına geçirdim saatlerce Mehtabı amından ve götünden siktim çok tatlıydı. Benim olmuştu artık. 2 yıl daha onu gizlice siktim. Daha sonra birini bulup evlendi. Hatta küçük bir kızı oldu. Şimdi pek sikişemiyoruz artık. Ablasına tatile geldiği zamanlarda fırsat bulursam anca gizlice sikiyorum. Bakalım daha ne kadar devam edecek bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder