23 Mart 2013 Cumartesi

Sevgilimle Balkonda Sikiştik!



Sevgilimle Balkonda Sikiştik! (Pınar 18 Y., Konya / Türkiye)

Selam ben Pınar. 18 yaşındayım, açık tenli, kızıl saçlı, 1.67 boyundayım, vücut hatlarım 91-64-95. Anlatacağım hikaye geçen yaz tatlilde tanıştığım erkek arkadaşımla yaşandı. Bu aynı zamanda hayatımdaki ilk ilişki. Erkek arkadaşım 1.78 boyunda, kumral, gayet bakımlı ve yakışıklı. Onunla sevgili omuştuk ve günlerdir gezip dolaşıyorduk. Ramazandaydı, onu iftar vaktinde bize yemek yemeğe çağırmıştım. Babannem akrabalarımıza iftara gitmişti, evde kızkardeşim, ben ve kuzenim kalmıştık. Sevgilim de kızkardeşimin sevgilisiyle geldi. İkisi aynı mahallede büyümüşler. Herneyse biz yemekleri yaptık, onlar geldiler, sofrayı falan kurduk...

Herkes yemeğini bitirdikten sonra kızkardeşim ve sevgilisi ayrı odaya geçmişti. Ben evin büyük kızı olduğum için bütün iş bana kalmıştı. Bulaşıkları çalkalayıp makineye yerleştirirken ister istemez domalmıştım, sevgilim de geldi bana arkadan sarıldı. Yanaklarımı ve boynumu öpüyordu. İşimin bitmesini bekledi ve biz yazlığın en üst katına çıktık. Bizim yazlık biraz büyüktür, odadan balkona çıkmak için bir merdiven var. Neyse biz balkona yerleştik, sigaralarımızı içtik ve öpüşmeye başladık. Ama ne öpüşme, dil atıyordu resmen, dudakları yakıyordu dudaklarımı. Oturarak duvara yaslandık. O beni kendine çekiyor, vücudu göğüslerime baskı yapıyor, bu da beni azdırıyordu. Ben ona yaklaştıkça beni geri itiyordu, ne olduğunu anlayamadım, meğer beni yere yatırmak istiyormuş...

Yattım ve bacaklarımı araladı. Üstümde koyu mavi bir elbise vardı, diz üstüne kadar geliyordu. Hırka da giymiştim, dantel işlemeli. Altımda dantel desenli pembe sütyen ve ona uyan dantel desenli bir külot vardı. Neyse, biz öpüşmeye devam ediyorduk, göğüslerime doğru inmeye başladı, dekoltemi yalayıp elbisemi sıyırıyordu ve bir çırpıda belime kadar indirdi elbisemi, sütyenimi çıkarmadan yalamaya başladı. Sonra sütyenimi yukarıya sıyırdı. Ben çok utanıyor, her fırsatta göğüslerimi kapatmaya çalışıyordum, aynı zamanda o kadar istiyordum ki onun devam etmesini...

Bana rahat olmamı söyledi ve devam etti. Kalçalarımı okşamaya ve sıkmaya, külotumun üstünden fırça çekmeye başladı. Ben bundan çok hoşlanmıştım ve ben de ona uymaya başladım. Elbisemi çıkarmaya çalıştı, ama ben, “Burda olmaz!” dedim. Gerçi kimse görmüyordu bizi, çatı katındaki balkondaydık, ama ben yinede ses olur falan diye odaya inmek istedim. Merdivenleri öpüşerek odama indik ve beni yatağa attı. Üstüme çıktı ve artık delirmiş gibi öpüşüyorduk. Ben elbisemi çıkardım, o da sadece Boxeriyle kalmıştı. Tekrar külotumun üstünden fırça çekmeye başladı. Sütyenimi çıkarmaya uğraşınca ben ona yardımcı oldum. Sonra göğüslerime iyice yumulmuş, yalayıp ısırıklar atıyordu. Bu beni delirtiyordu, nefesim hızlanıyordu, inlemeye başladım. Yavaş yavaş aşağılara doğru yaklaşıyordu...

İyi ki de ağda yapmışım diye seviniyordum. Külotuma kadar indi, dilini külotumun içine sokacakmış gibi yapıp tekrar yukarılara çıkıyordu. Çok sabırsızdım. Elleriyle ve dişleriyle külotumu sıyırdı ve çıkardı. Ben çırılçıplak kalmıştım, onda ise halen Boxer vardı daha. Aşağıya iniyordu, ben amıma yumulmasını beklerken bacaklarıma indi. Sırıl sıklam olmuştum. Bir 5 dakkika bacaklarımı öpüp yaladı. Ben kendimi aşağı doğru ittiriyordum, anladı tabi artık dayanamayacağımı. Baldırlarımdan yalayarak amımı öpmeye başladı. Amımın dudaklarını yalıyordu ve diliyle araladı. Ben artık uçuyordum, ama daha bitmemiştim, dilini bir amıma sokup bir klitorisime değdiriyordu ve klitorisimi ısırmaya başladı. Ben artık titremeye ve bağırmaya başladım...

Sevgilim sessiz olmamı istedi, çünkü alt katta kızkardeşim vardı, kuzenimin ise nerde olduğunu bilmiyorduk. Ben titreyerek ve baya kasılarak boşalmıştım ve boşalırken aşkım parmaklarını soktu amıma. Çok acıdı, ama zevkten buna bile aldırmıyordum. Tekrar öpüşmeye başladık, sevgilimin dudaklarından amımın tadını almaya başladım...

Bu sefer yalama sırası bendeydi ve korkmaya başladım. Ama o beni mutlu etti, ben de onu etmeliydim. Boynundan boğazından yalayarak indim ve ben de aynı onun gibi çıkardım Boxerini. Lambayı açmamıştık, odam karanlıktı, birşey görmüyordum, ama çok büyük bir siki olduğunu hissedebiliyordum. Taşaklarından başladım ve ucuna kadar yaladım. Tekrar taşaklarına inip ağzıma aldım emmeye başladım. Çok hoşuma gidiyordu bunu yapmak. Aynı anda sikine yavaşça 31 çekmeye başladım. Ve sıra gelmişti o az sonra içime alacağım kocaman sikini yalamaya. Yavaştan başladım yalamaya, ama alıştıkça hızlanıyordum, hem 31 çekiyor, hemde deliler gibi yalıyordum. Bu 10-15 dakika böyle sürdü ve sonunda sevgilim, “Geliyorum!” diye inleyerek ağzıma boşaldı. Ben de spermlerini yutmaya çalıştım, ama hepsini yutamadım...

Külodumu alıp onunla yüzümü temizledikden sonra tekrar altına aldı beni. Öpüşüyorduk. Ben sikiyle oynuyordum, o da boynuma sıcak nefesini veriyordu, bu da beni tekrar azdırıyordu. Kulağıma, “Aşkım devam edelim mi?” dedi. Ben de çok azdığım için kendimde değildim, “Bitir beni birtanem, senin olmak istiyorum, sik beni, kadın yap beni!” dedim. O da tekrar kalkmış sikini amıma doğru bastırıp, klitorisime masaj yapmaya ve fırça çekmeye basladı. Sonra, “Hazır mısın aşkım?” diyerek içime girmeye çalıştı. Ama siki büyük olduğu için giremiyordu. Canım yanıyordu ve bırakmasını istiyordum. Ama o, “Aşkım öyle güzel amın var, daracık, tabii ki hemen girmez, rahatla biraz!” diyor ve halen boynumu yalıyordu. Sonra cesaretimi toplayıp gözlerimi kapattım o ve sikini sokmaya başladı. Sikinin ucu girdiğinde çok hoşuma gitmişti ve ben birden kendimi alttan ona doğru bastırınca tamamen girmesini sağladım. O an bağırmayım diye dudaklarımı öpmeye başladı ve artık içimdeydi. Canım çok yanıyordu.

Birkaç saniye bekleyip yavaşça git gel yapmaya başladı. Acı ve zevk birada inlemeye başladım. Üstümde hiç durmadan köklüyordu, beni delip geçecek zannettim. Bunu öyle hızlı yapıyordu ki, 5 dakika sonra sikini amımdan çıkarıp göbeğime boşaldı. Çok güzeldi ama ikimiz de doymamıştık. Sigara molası vermek için balkona çıktık. Balkonu kimse göremediği için çıplak gezmemiz sorun olmuyordu. Busefer bolkonda başladık sevişmeye. Ben diz çöküp sikini tekrar yalamaya başladım. Kalkınca busefer o yattı ve beni üstüne aldı. Halen balkondaydık, ama o an zevkten başka birşey düşünmüyordum. Sikini amıma hizalayıp yavaş yavaş üstüne oturmaya başladım. Yine çok acıyordu. Bir anda belimden tutup kuvetle beni üstüne oturtup geçirdi ve zaman kaybetmeden zıplatmaya başladı. Zıplarken göğüslerim sallanıyordu...

O kadar çok zevk alıyordum ki, çok geçmeden ben tekrar boşaldım. Benim boşalmamla o da boşalacakmış gibi oldu, ama boşalmadı. Siki amımın içinde bir an durdu ve arkadan yapmak istediğini söyledi. Ben kabul etmedim ve inatlaştık. Çok korkuyordum, çünkü arkadan çok fazla acıdığını duymuştum. Arkadan başka bir zaman yapmasına izin vereceğime dair söz verdim. Buna sevindi ve bir bacağımı havaya kaldırıp amımı sikmeye devam etti. Sonra o da boşaldı ve hiçbirşey olmamış gibi milletin yanına indik. Sanırım sikiştiğimizi anladılar, ama kimse birşey demedi. Biz kızlarla hazırlanıp hep beraber sahile inmeye karar verdik. Herkes çıkınca ben ortalığı hemen toparlayıp yanlarına gittim. İnanın yürüyecek halim yoktu, hem canım yanıyordu, hemde yorgundum.

Sevgilimle nişanlanmayı düşünüyoruz :))

[Pınar]





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder