3 Mart 2013 Pazar

Baldızımın sarhoşluğunu fırsat bildim




Baldızımın sarhoşluğunu fırsat bildim

Slm sevgili arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay önce evlenmiş biriyim. Akraba aracılığı ile eşimle tanıştık aylarca konuştuk nişanlandık ve evlendik.Ilk buluşmamızda eşimin kendinden 3 yaş küçük olan evli kız kardeşi vardı yanımızda bizi başbaşa bıraktı gitti. Baldızımın ismi arzu eşimin ismi burcu. Arzunun kocasını tek nisanda gördüm sadece hoş peş muhabbetimiz. Nişandan sonra arzunun eşi eve misafirliğe davet etti işim yüzünden gidemedim memlekete gelince ilk fırsatta geleceğimi söyledim. Ama nasip olmadı geçen yıl nisan ayında iş kazasında öldü. Cenaze için memlekete geldim balzıma baş sağlığı vs onu yanlız bırakmayıp yardımcı olduk nişanlımla. Nişanlıyken nişanlım baldızımın yanında kaldı göz kulak oldu. Nede olsa genç ve güzeldi ve üstelik dul kalmıştı. Aradan aylar geçtikçe onların yanına gidiyorum hem baldızımı hem nişanlımı görüyordum.
Neyse evlendikten bir hafta sonra baldızımı yanımıza çağırdık geldi. 2 yaşındada oğlu vardı. Günler ayları kovaladı ve bende baldızıma karşı ilgi başladı. Eşimle ne zaman kavga etsek hep o bana teselli veriyordu. Birgün kayınpederimin önerisiyle büyük ev bulup aynı eve geçmeye karar verdik. Baldızımla dublex bir ev bulduk. Iki katkı 8 odalı tek banyo ve tek mutfak vardı yani artık tek aile olmuştuk. Evleri taşıma yerleştirme telaşı bitince eşime bir akşam içelim karşılıklı arzuda içermi diye sordum bilmem birde sen sor dedi. Arzuya sordum siz içersiniz ben eşlik ederim dedi bende sende içmezsen bizde içmeyiz dedim. Tamam dedi. Akşam olunca iyi ve büyük bir şişe şarap aldım balık pişirdiler iki kardeş ve oturduk içmeye. Eşim içkiye dayanamaz iki kadehte kendinden geçti. Baldızımın ne kadar konuşması değiştiysede yinede aklı yerindeydi. Eşimi çıkardım üst kata odamıza giderken baldızıma bekle geliyorum dedim. Eşimi yatırdım üzerini çıkardım ve geri döndüm. Baldızım sigara yakmış alkolün etkisiyle gülüyor kahkaha atıyordu. Biraz daha oturduk ona içermişın doldurayımmı diye sordum hayır yeterli dedikçede ısrarla iki kadeh daha icirdim. Içimde o ana kadar hiç bir kötülük geçmemişti ve halen geçmiyordu. Dedim arzu haydi kalkalım sabah toplarız burayı dedim kalkması için tuttum sarıldım koltukladım ayakta zor duruydu. Kusmak istiyorum çok kötüyüm deyince onu odasına değil alt kattaki lavaboya götürdüm. Elini yüzünü yıkadım halen kendinde değildi. Arzu istersen soğuk duş al iyi gelir mışıl mışıluyursun dedim gerek yok iyiyim dedi bende olmaz öyle şey seni bu halde bırakamam deyip duş almasına ikna ettim. O an bile aklımdan kötülük geçmiyordu. Banyo üst katta bizim yatak odamızın kenarındaydı. Arzunun yatak odası ise üst kata çıkan ahşap merdivenlerin dibindeydi. Arzuyu banyoya sokup çıktım eşimi bakmak için yatak odamıza girdim. Eşim çoktan uyumuş dünyadan haberi yoktu biraz bekledikten sonra banyoya yöneldim arzunun işi bitmismi diye kapının önüne geldiğimde kapının tam kapanmadığını fark ettim. Gizlice içeri göz attım arzunun sırtı dönük duş alıyordu. Ilk kez arzuyu çırılçıplak görmüştüm sanki kafamdan aşağı ılık su döküldü. Kendimi toparladım kapıya tıkladım işin çokmu canım seni bekliyorum deyince geliyorum bekle dedi. Banyodan çıktı ve üzerine bornoz giymişti. Bornozun altında birşey olup olmadığını bilmiyordum.. Arzuyu tekrar koltukladım ve merdivenlerden yavaş yavaş indirip odasına sokup yatağına yatırdım. Üzerine incecik bir yorgan öptüm ve oturma odasına girdim. Beni tarifi imkansız bir heyecan sarmıştı. Baldızımın vücudun sadece bir kısmını görmüştüm o bile beni tahrik etmeye yetti. Bembeyaz tenli 1.65 boylarında fiziği düzgün beline kadar inen simsiyah saçları vardı.. Ne yapsam ne etsem diyesigara üstüne sigara yaktım aradan yarım saat geçti kalktım yukarı eşimi bakmaya gittim. Eşim halen mışıl mışıl uyuyordu. Aşağı indim arzunun yatak odasının kapısına vardım yavaşça kapıyı açtım ışığı yaktım. Güya arzuyu kontrole gelmişcesine yatağa yaklaştım aynı bıraktığım gibi yatıyordu. Kısık bir sesle arzu iyimisin nasıl hissediyorsun kendini dedimsede hiç tepki yoktu. Sırtı kapıya dönük yan yatıyordu. Onun o kendinden geçmiş hali beni dahada tahrik etmişti. Yavaşça sokuldum ve yorganı yavaş yavaş aşağı çektim bel hizasına kadar indim o an sanki arzu uyandı sandım hemen odadan çıktım. Kapı halen açıktı ve ışık yanıyordu. Odada sigara içtim. Tekrar arzunun odasına girdim amacım üzerini öptüm çıkmaktı ama onu sırt üstü döndüğünü görünce dayanamadım artık. Yavaşça yatağın yanına sokuldum dizlerimin üstüne çöktüm.heyecandan elim vücudum zangır zangır titriyordu. Uzandım bornozunu ipini çözdüm ve yavaş yavaş açtım. Artık tüm vücudu çırılçıplak sereserpe önümdeki yemek gibi beni bekliyordu. Göğüsleri iri ve dimdikti. Yavaşça dokundum okşamaya başladım heyecandan ellerim titriyordu. Ben okşadıkça hiç tepki yoktu ve bu bana dahada hevecan veriyordu. Işığın yanık olması işimi dahada kolaylaştırıyordu. Sol bacağını tuttum yavaşça ayırdım sonra birazda sağ bacağından tutum. Artık baldızımın 13 aydır yarak deymeyen amını görebiliyordum. Küçücüktü sanki bakire gibiydi. Yalamak istedim o pozisyonda zordu. Kalktım ayaklarının olduğu yerden yaklaştım kollarımı bacaklarının altından sokup göğüslerini okşamaya başladım. Sonra sağ elimle amının dudaklarını ayırdım iç dudaklarını yalayıp emmeye başladım. Artık arzunun uyanıp uyanmaması önemli değildi gözüm döndü. Amını öyle somururcasına yalıyorum emiyorum adeta uyansın istiyordum fakat uyanmadı. Yalamayı bırakıp göbeğine doğru öpmeye başladım öpe öpe göğüslerine ordan boynuna ve dudaklarına geldim. Sikimi amının dudakları arasında fırça misali yukarı aşağı sürtüyor bir yandandan dudaklarını yalıyordum. Amı öyle sulanmıştı ki içeri girmesi an meselesiydi. Sikimi deliğe dayadim yavaşça başını soktum.O kadar sıcak ve suluyduki beni dahada tahrik ediyordu. başıyla git gel yaptıktan sonra yavaş yavaş içeri köküne kadar soktum. Anlatılmaz birşeydi dar ve sıcacık bir o kadarda suluydu. Gidip gelmelerim hızlandıkça baldızımında tepki verdiğini hissettim. Ben hızlandıkça kalçasını oynatmaya başladı. Bir ara gözlerini araladı tekrar geri kapayınca ben aynı tempo devam ettim. Nasıl olsa olan oldu deyip bacaklarını omuzuma aldım öyle hızlı hızlı köklüyordum boşalmam an meselesiydi. Ben vurdukça baldızımdan inlemeler çoğaldı. Artık daha dayamadım içine yanardağ misalipatladım. Epey sperm altı içine. Sikimi çıkardım külotumla baldızımın amının döllerini sildim. Islak mendille göğüslerini yaladığım yerleri temizledim. Bornozunu tekrar bağladım yorganını örtüp odadan ayrıldım oturma odasınageçtim. Içimi artık heyecan değil korkusardı. Ya anlayıp eşime söylerse yada polise giderse millet içine çıkamam diye kara kara düşünmeye başladım. Eşimin yanına uzandım sabah herkesten önce ben kalktım. Baldızımın uyanınca anlayıp anlamayacağı korkusu içimi sardı. Tv yi açtım sigara içiyordum baldızımın çocuğu ağlamaya başladı. Anlaşılan baldızım halen uyanmamıştı. Odalarına gittim baldızımı uyandırdım çocuk ağlıyor arzu uyan saat 9 oldu dedim uyku mağmurluğuyla bana baktı çocuğu ona verdim odadan çıktım. Çocuğun sesi kesilince baldızım oturma odasına yanıma geldi. Dün gece neler oldu deyince dilim tutuldu kekelemeye başladım. Sarhoş oldunuz arzu ikinizde sızıp kaldınız seni yatağına yatırdım hatırlamıyormusun dedim deyince sadece bu kadarmı dedi kızgın bir şekilde. Evet dedim gitti. Üzerini giydi kahvaltı hazırlamaya başladı yanına çağırdı. Dediki dün gecenin açıklamasını bekliyorum senden adam gibi anlat belki anlayış gösteririm dedi. Korkudan yok dedim inkar ettim. Neyse aradan 3 gün geçti eşimin hastaneye gitmişti erkenden biz evdeydik. O 3 gün boyunca baldızımla aramızda soğuk rüzgarlar esti. Üst kataterasa çıktım sigara içmeye aradan bir kaç dakika sonra baldızım yanıma geldi ve sigara istedi. Sigaraları içtik ve bana seninle birşey konuşacağım dedi. O öyle deyince bende tabi benimde konuşmam gereken şeyler var deyip içeri girdik. Misafir odasında ayak üstü konuşmaya başladık. Bana dediği ilk söz doğru söyle o gece bana ne yaptın deyince bende anlatmaya başladım. Dedim arzu ikimizde sarhoştuk seni duşa soktum yıkandın ondan sonra seni yatağına götürünce alkolün etkisiyle sevişmeye başladık deyince lafımı kesti dedi ben uyuyormuydum uyanıkmıydım deyince uyanıktın hatta beni sen soydun diye yalan konuştum. Nasıl geceydi diye sordu bende muhteşemdin dedim. Peki neden yalansöyledin bana anlamazmı sandın içime boşalmışsın sabah uyandığımda bacakaram senin döllerinle doluydu dedi. Özür dilerim arzu korktum öyle olsun istemezdim dedim. Salak deyip suratıma tokat attı ve aşağı indi. Bende peşinden indim ayaklarına kapandım. Arzu seni ben gerçekten seviyorum elimde olmayarak aşık oldum bazen bu yüzden kendimden nefret ediyorum ve seni çok seviyor çok kıskanıyorum diye ağlarcasına yalvarıyordum. Benim bu yakarışlarımın ardın ayağa kalk dedi bende kalktım boynuna sarıldım lütfen affet beni arzu seni seviyorum dünya bir yana sen bir yana diye yakarıyorum. Tam o esnada arzuda bana sarılarak bu yaptığımız yanlış ablam duysa ne olur rezil oluruz olamaz böyle şey dedi. Bende nerden duyacak elimizde dedim. Sonra oturduk dertleşmeye başladık arzu ağlıyordu yalnızlığın sahipsizliğin zor olduğunu herkesin ilk fırsatta yararlanacağını söylüyordu. Bende dedimki sahipsiz değilsin ablanıda senide korur kollarım. Ikinizide hiç ayırmadım yine ayırmam ne tür ihtiyacın olunca bana söyle ben varım deyince teşekkürler iyiki varsınız deyipboynuma sarıldı. Bende ona sarıldım bir kaç dakika öyle kaldık sonra dedim hadi sil gözlerini ağlama ben yanındayım deyip göz göze bakıştık. Ellerim kalçalarından tutuyor onun elleride benim sırtımdaydı. O an ne olduysa dudak dudağa öpüşmeye başladık. O kadar ateşli ve arzuluydu ki anlamam. Hemen oracıkta yatak vardı yatağa attım ve kilotunu soydum yalamaya başladım. Sarhoşken o sulu am kat kat sulanmıştı biraz yaladıktan sonra içine kökledim. Beni sırt üstü yatırdı üzerimde oturup kalkmaya başladı. Ilk boşalması kendi oturup kalkarken oldu ikincisi ise 5 dakika sürmedi aynı pozisyonda ben altan gidip geldim kasılarak boşaldı. Sonra sırt üstü yatırdım yatağın kenarına çektim. Benim ayaklarım yerde onun bacakları belime sarılı gidip gelmeye başladık. Içine boşalabilirmiyim sakıncası varmı deyince rahat ol sipiral ile korunuyorum doğumdan sonra taktırmıştık deyince öyle köklemeye başladım ve amını yırtarcasına boşaldım. Kalktık üzerimizı başımızı düzelttik ve indik. Aradan eşim geldi zavallını hiçbirşeyden haberi yoktu. Şimdi ise her fırsatta beraber oluyoruz aynı evin içinde gizli aşk yaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder