3 Mart 2013 Pazar

Enişteme düzenli olarak veririm




Enişteme düzenli olarak veririm

Merhaba değerli okuyucular. Adım Özge. 22 yaşında bakımlı oldukça da güzel bir bayanım. Yani etrafımdakiler hep öyle söylerler. Erkekler konusunda hep şanslıydım, istediğimi elde ediyordum. Buna güzelliğimin ve özellikle fiziğimin hep katkısı olmuştur. Lise çağında erkeklerle birlikte olmaya başladım. Kızlığımı lise 1de ilk çıktığım erkek almıştı. Ardından da gerisi gelmişti ve artık seks olmadan bir hayat düşünemez oldum. Ablam Özlem benden 5 yaş büyüktür. 2 sene önce evlenmişti. Kocasıyla mutlu bir yuvaları ve küçük bir kızları var. Ablamın her zaman şanslı olduğunu düşünmüşümdür. Özellikle yakışılı eniştemle evlendiğinde bunu daha da iyi anladım. Evlendiğinden bu yana eniştemden hep hoşlanmışımdır. Onun gibi bir erkekle de beraber olmayı çok istemişimdir. Bir gün bu istek beni bir plan yapmaya kadar götürdü artık dayanamıyordum ve eniştemi yatakta istiyordum. Ama bunun için bir fırsat beklemeliydim, rezil olmak da vardı bu işte. Bugüne kadar hiçbir erkeğin bana hayır dememesinin bana verdiği bir cesaret vardı ama sonuçta evli bir adamdı ve herşey olabilirdi. Ne olursa olsun ilk fırsatta bunu değerlendirmeye kararlıydım. Yiğenimi özlediğimi bahane ederek sürekli onlara gidiyordum. Yine bür gün habersiz onlara gittim. Kapıyı eniştem açtı. Ablamın arkadaşlarına güne gittiğini söyledi. İçimden işte aradığım fırsat dedim. Yiğenimi sordum içerde olduğunu söyledi ve içeri buyur etti. Ben de girdim yiğenimi kucağıma aldım ve sevmeye başladım. Eniştem de karşıma oturdu sohbet ettik biraz havadan sudan. Bir saat kadar sonra yiğenimin uyuması gerekti eniştem onu odasına götürdü ve geri yanıma döndü. Fazla zamanım yoktu bu yüzden bir an önce bu işi halletmeliydim. Enişteme çok şanslısın dedim böyle tatlı bir kızın ve güzel bir karın var dedim. O da evet öyle onları çok seviyorum dedi. Daha sonra ona onların da çok şanslı olduğunu söyledim. Neden diye sordu. Ben de ablamın senin gibi yakışıklı karizmatik bir kocası, yiğenimin de böyle harika bir babası var dedim ve gülümsedim. O da gülümsedi. Konu benden açıldı derken. Erkek arkaşımın olup olmadığını sordu. Ben de yok maalesef kendime göre birini bulamıyorum dedim. Evlilik düşünüp düşünmediğimi sordu ben de senin gibi birini bulursam neden olmasın dedim ve enişteme yaklaştım. Enişte ben senden çok hoşlanıyorum dedim ablamı kıskanıyorum bu konuda dedim keşke ablamın yerinde ben olsaydım dedim. Eniştem şaşırmıştı ne diyeceğini bilemedi. Kızma enişte ama seni çok arzuluyorum ne olur beni şimdi burada ablam yokken sik, seni istiyorum dedim ve eniştemi dudaklarında öpmeye başladım. Eniştem benden hızlı çıktı ve beni tuttuğu gibi yatak odasında götürdü. Kapıyı kapatır kapatmaz beni öpmeye başladı. Yaşasın sonunda arzuladığım erkeği elde etmiştim. Ben de ona karşılık veriyor ve gömleğinin düğmelerini söküyordum ikimiz de çıplak kalmıştık. Eniştem memelerimi avuçluyor uçlarını ısırıyor deli gibi emiyordu. ben de onu yatağa ittim ve üstüne çıkarak boynunu vücudunu emmeye yalamaya başladım. Sikine geldim ve güzelce okşadıktan sonra afiyetle ağzıma aldım harika birşeydi ablamın yerinde olsam her gece yerdim bu dev siki. Ağzıma sığmıyordu kocamandı ama çok güzel şekilliydi. Doya doya emiyordum eniştem de çok zevk almış olacak ki inliyordu. Güçlü kollarıyla beni altına aldı ve amıma gömüldü. Bugüne kadar hiçbir erkek bu kadar güzel emmemişti amımı. Harika yalıyordu sıvılarım akmaya başlamıştı sırılsıklam olmuştum. Enişte dayanamıyorum sik beni artık dedim. O güzel sikini amıma dayadı ve yavaşça soktu. Derin bir oh çektim.. Harikasın enişte devam et dedim. Eniştem yavaş başladı ama hızlı bir şekilde beni sikmeye devam etti. İşini biliyordu profesyoneldi sekste belliydi. Ona boşuna bayılmıyordum. Sik beni enişte parçala amımı diyordum ve ahhh ohhh sesleriyle zevkten dört köşe oluyordum. Eniştem daha sonra oturarak sikinin üstüne çıkmamı istedi. Sikini amıma hizalayıp üstüne oturdum ve zıplamaya başladım. Bir süre böyle sikildikten sonra kalkarark arkamdan girmesni istedim. Hani enişte götümün de sahibi olmanı istiyorum dedim. Eniştem büyük bir zevkle götümün deliğini zorlayarak girdi. Baştaki acıma yerini bambaşka bir zevke bıraktı bir süre sonra. Götümü de vermiştim enişteme. Çok mutluydum. 1 saat kadar sikiştik eniştemle. Defalarca boşalmıştım. Ve eniştem de daha fazla dayanamayıp şiddetle ağzıma fışkırttı. Afiyetle yuttum hepsini bir damlasını bile bırakmadım. Eniştem sen nasıl bişeysin böyle dedi ben ablanı değil seni almalıymışım dedi ben ona gülümseyerek beni de almış oldun işte ne zaman istersen sikersin artık dedim. O da sikerim tabii amının tadını aldım bırakamam artık dedi. O gündür bugündür ablam ne zaman evde olmasa eniştem beni çağırıyor ve bir güzel sikip gönderiyor. Bazen ben dayanamayıp arabayla beni bi yere götürüp sikmesini istiyorum. Yarrağının tadına doyamıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder