5 Mart 2013 Salı

Komşumun Oğluna Seks Öğretmenliği Yaptım (2)




Komşumun Oğluna Seks Öğretmenliği Yaptım (2) - (Nesrin 36 Y., İstanbul / Türkiye)

Komşumun oğluyla yaşadıklarım bana Doping gibi gelmişti ve o günden sonra gecelerim daha da güzelleşmişti. Kocamla daha istekli sevişiyor, seviştikçe de doymak bilmiyordum. Kocam da bu azgınlığımı fark etmişti ve yatakta her isteğime cevap veriyor, her pozisyonda sikiyordu beni. Akşam olup ta kocamın eve gelmesini sabırsızlıkla bekliyor, beklerken bazen dayanamıyor ve kendi kendimi tatmin ediyordum. Sonra duşumu alıp yemeğimi hazırlıyor ve nerdeyse kocamı yatakta sikişe hazır bekliyordum. Kocam eve gelir gelmez onu tahrik etmek için her şeyi yapıyor, önce kocama hoşgeldin saksosu çekip duş almaya öyle gönderiyordum. Sonra yemek faslı ve gecenin devamında yatakta kocama amımı emdire emdire, dillete dillete siktiriyordum kendimi. Kocamın hiç şikayeti yoktu. Aksine, bir dediğimi iki etmiyor, canımın sikişmek istediğini hissettiği anda biniyordu üzerime...

Bu arada komşumun oğluyla yaşadıklarımın üzerinden 10 gün kadar geçmiş ve onu hiç görmemiştim. Daha doğrusu özellikle gündüzleri onun geliş gidiş saatlerinde ortalarda görünmüyordum ve onunla karşılaşmamaya çalışıyordum. O da benimle görüşmek için herhangi bir girişimde bulunmamıştı. Aslında merak da ediyordum, kızarkadaşıyla ne yapmıştı ki acaba?

Bir gün öğlen saat birden sonra camdan bakarken onu gördüm. Apartmandan çıkıyordu. Gayet şık giyinmiş, saçlar jölelenmiş gidiyordu. Sanırım kızarkadaşıyla buluşacaklardı, bakalım neler olacaktı. Çok merak etmeme rağmen sormak ta istemiyordum, zaten yanlış bir iş yapmıştım. Merakımı gidermek için soracağım herşey sanki komşumun oğluyla bir ilişki başlatacakmış gibi geliyordu bana. Apartmandan çıktıktan sonra kafasını kaldırıp benim pencereye bakınca göz göze geldik, gülümsedim ve perdeyi kapatıp içeri girdim. TV karşısına uzandım, kanallar arasında geziniyordum. Kanalın birinde yeni başlamış bir aşk filmi vardı, onu seyretmeye başladım. Filmin sonunda müthiş romantik bir öpüşme sahnesi vardı. Erkek kızı vücuduna dayamış, dudaklarını emerek öpüyordu. Amımın kıpırdadığını hissettim. Külodumun üzerinden okşadım. Sım sıcaktı. Islaktı. Ama masturbasyon yapmak istemiyordum, kocam akşama düzerdi beni nasıl olsa...

Kalktım mutfağa gittim, buzdolabından kendime soğuk bir Bira çıkardım. Bardağa doldurdum. Köpürdü. Biranın köpüğünü çok severim. Hemen dudaklarıma götürdüm. İçerken tişörtüme döküldü. Zaten sütyenim yoktu, memelerim ıslandı, tişörtün üzerinden uçları görünüyordu. Gidip tişörtümü değiştirmeyi düşünürken kapının zili çaldı. Şaşırdım, bu saatte kimseyi beklemiyordum, kim olabilirdi ki? Düğmeye bastım aşağıdaki kapı açıldı. Asansör çalıştı. Merakla bekliyordum. Asansörün kapısı açıldı. Komşumun oğluydu gelen. Ama giderkenki afra tafrasından eser yoktu. Saçalar dağılmış darmadağındı. “Noldu Oğuz?” dedim. “Nesrin teyzeeee....” diye ağlamaya başladı. “Gel! İçeri gel, ağlama, anlat noldu?” dedim. Salona geçtik. Kanepeye oturduk. Boynuma sarıldı. Hüngür hüngür ağlıyordu. “Noldu anlatsana çocuk!” dedim. “Nesrin teyze... Çok kötü...” dedi. “Ya bir sakin ol, anlat bakalım neymiş kötü olan?” dedim. Hıçkıra hıçkıra anlatmaya başladı. Kızla buluşmuşlar, ele ele tutuşmuşlar. Siki sertleşmiş tabi bu arada. Kızı öpmeye kalkmış. Dudakları dudaklarıyla buluşunca, kız elini bunun sikine atmış, bizimki heyecandan hemen boşalmış. Her tarafı batmış. Kız da, “Ne o hemen boşaldın?” demiş gülmüş. Bizimki de kızın yanından kaçmış, ağlayarak bana gelmiş...

Haydaa ne yapacaktım ben şimdi bununla. Pantolonu, külodu ıslaktı. Elimi sikine attım, ölü balık gibi yatıyordu. “Kalk, hadi banyoya! Yıkan, temizlen! Korkma her şey düzelir!” dedim. Duşun sesi geliyordu. Biraz sonra ona havlu götürdüm, “Birşeye ihtiyacın var mı?” dedim. “Yok Nesrin teyze.” dedi. Duşun perdesini araladım, bizimki vücudunu sabunluyordu. Siki ölgün bir halde bacaklarının arasından sarkıp duruyordu. Dayanamadım, “Seni sabunlamamı ister misin?” dedim. “Zahmet etme Nesrin teyze.” dedi. Yaklaştım, elinden sabunu aldım. Sırtını döndü, omuzlarını sırtını sabunladım. Kalçaları çok güzeldi. Adeta bir genç kızınki gibi yeni tüylenmeye başlamış, daracık, ama taş gibiydi. Heyecanlanmıştım. Önünü döndürdüm. Boynunu, göğsünü sabunladım, karnını göbeğini sabunladım. Amım sıcak sıcak ıslanmıştı yine. Kasıklarına indim. Benim kasıklarım karıncalanıyordu ama onda bir hareket yoktu. Ölgün sikini elime aldım, sabunlamaya okşamaya başladım, bizimkinden çıt çıkmıyordu. Biraz uğraştım. Tık yok, hareket etmiyordu.

“Bak Nesrin teyze, kalkmıyor işte, erkekliğimi kaybettim, artık bundan sonra hiçbir kadını sikemem!” diye sızlandı. “Dur hemen telaşlanma, sorun yok, düzelir her şey!” dedim, dudaklarına bir öpücük kondurdum. Bu arada benim de üstüm başım ıslanmıştı, soyundum ben de duşa girdim. Vücudundaki sabunları akıttım. Birlikte duş alıp çıktık, yatak odasına gittik. Ben yatağa sırt üstü yattım, o ayak ucuma oturdu, ayaklarımı okşamaya başladı. Yukarı doğru çıkıyordu. Bacaklarımı araladım, amım gözlerinin önündeydi şimdi. Önce ürkekçe okşadı, sonra avuçladı. Ürperdim, amımdan sular seller geliyordu yine. Birden eğildi, dudaklarını amımın dudaklarına yapıştırdı, çeke çeke emiyor, dilini amımın derinliklerinde dolaştırıyordu. Bütün günün azgınlığı su olup akıyordu amımdan. Ayağımın birini sikine değdirdim yokladım, halen tık yoktu. Doğruldum onu sırt üstü yatırdım, memelerimin ucu üzüm gibi kabarmıştı, vücudunda dolaştırmaya başladım. Göbeğine geldim, sikine doğru hareketlendim. Ölgün sikini memelerimin arasına aldım, sanki biraz kıpırdamıştı. Ellerimle memelerimi sıkıştırdığımda siki hareketlenmişti. Az sonra siki fişek gibi fırladı, taş gibi olmuş, eski azametine kavuşmuştu. Şimdi memelerimin arasını sikiyordu.

Devam ettim. Biraz sonra doğruldu ve beni sırtüstü yatırdı, bacaklarımı omzuna aldı, sikini bir çırpıda bastı amıma. Ufffff, köküne kadar oturtmuştu. Çıldırmıştım, kalçalarımı yatağa vurmaya başladım. Hızla sokuyor, yavaşça geri çekiyor, köküne kadar saplıyordu. Artık tam bir erkek olmuştu. Seksin her türlüsünü denemiş bir kadın olarak beni göklere çıkarıyordu. Bir an düşündüm de, bu oğlan, ‘Bana öğret Nesrin teyze!’ deyip adamakıllı sikiyordu beni, kerata yoksa oyun mu yapıyordu. Böyle siken birine ben ne öğretecektim ki? Acımasızca basıyor, uçuruyordu beni. İçimden, ben şimdi sana gösteririm deyip, yatağa yan döndüm, onu yere indirdim. Bacaklarımı iyice ayırdım, ayağımın birini göğsüne dayadım. Sikinin başını amıma dayadı. Göğsüne dayadığım ayağımla köklemesini engelliyordum. Sadece başını sokmasına izin verdim. Şimdi sikinin başını amımın dudaklarıyla sıkıyordum, perişan olmuştu. Ayağımla azıcık yol verdim, 2 cm daha girdi. Yine sıkıp gevşettim, sanki amımla sikini sağıyordum. Köklemek için yükleniyordu, ama ayağım izin vermiyordu. Santim santim sokturup, amımın kaslarıyla sıkıyordum içimdeki muhteşem siki.

Çıldırmıştık ikimiz de. Uçuyordum, artık durmam imkansızdı. Bir anda göğsündeki ayağımı çekince, o anda köküne kadar oturttu amımın derinliklerine. Nefes nefeseydik ikimiz de. Biraz geri çekti kendini, sikini başına kadar çıkardı amımdan, sanki içim boşalmıştı. Sonra birden köküne kadar sapladı. Dudaklarımdan bir “Ahhhhhh!” döküldü. Sonra hızlandıkça hızlandı, dudaklarımdan Oooooohhh’lar dökülüyordu artık. Sert sert köklüyordu. Daha da hızlandı ve birden patladı içime. Spermleri amımın iç duvarlarına tazyikle çarpıyordu. İlk fışkırışında ben de kopmuştum, müthiş bir şekilde orgazm oluyordum, dudaklarım kurumuş, nefes alamıyordum. Bitmiştik ikimiz de. Yığıldı kaldı üzerime. Ben mi ona sikişi öğrettim, o mu beni sikti anlamamıştım, ama bitirmişti beni. Duşa girdi. Ben yataktan kalkacak gücü bulamadım kendimde. Duşunu aldı giyindi. Dudaklarıma bir öpücük kondurup çıkıp gitti.

Kocamın gelmesine az kalmıştı. Biraz yatakta uzanıp dinleneyim derken, öylece uyumuşum içimde boşalttığı spermleriyle. Kocam gelmiş, beni öyle çırılçıplak yatıyor görünce, soyunup yatağa girmiş. Memelerimi emerken uyandım, “Dur kocacığım çok terliyim, duş alıp geleyim.” dedim. “Boşver duşu şimdi!” dedi, ağzını amıma gömdü, dillemeye başladı. “Kız, amın bu gün fena ballanmış, tadı çok güzel!” diyerek, komşu oğlunun bir saat önce içime fışkırtmış olduğu dölleri yalayıp yuttu. Nasıl derdim ki, biraz önce siktirdim kendimi, senin bal dediğin alt kattaki komşu oğlanın spermleri diye? “Seni beklerken dayanamadım masturbasyon yaptım kocacığım!” dedim. Kocam da, “Senin bu azgın haline bayılıyorum karıcığım!” diyerek sikini oturttu taze sikilmiş amımın derinliklerine, daldıra çıkara yeniden uçurdu beni. Komşumun oğluyla geçirdiğim harika dakikalar, kocamla yine bol sikişli geçecek gecenin başlangıcı olmuştu...

[Nesrin]




1 yorum:

  1. SLM BEN İZMİRDEN TOLGA 27 YAŞINDA ESMER TENLİYİM HERYAŞTAN NE İSTEDİĞİNİ BİLEN OLGUN EVLİ DUL BEKAR BAYANLAR NUMARAM 0534 709 17 56 SEVGİLİ TADINDA KAÇAMAK YAPMAK İSTİYORSANIZ ÇAĞRI ATMANIZ YETERLİ SINIR YOK 0534-709-17-56

    YanıtlaSil