3 Mart 2013 Pazar

Eniştem Sikti




Eniştem Sikti

1 yıl önceydi. Ablamlarla beraber pikniğe gitmiştik. Bir dere kenarında yer bezi serip oturduk enistem mangali yakti ve ablamla ben dereye ayaklarımızı sokuyorduk ilerleyen dakikalarda enistemin diğer arkadaslari ve ablamin arkadaslari geldi baya kalabalıktık ablam arkadaşları ve ben derede şakalaşırken ayağımı taşa çarpıp dereye düştüm sırılsıklam ıslanmıştım ve yanımda hiç bir giysi yoktu bir süre öyle durdum daha sonra ablamdan izin istedim yeğenimi alıyım ben gideyim diyordum siz keyfinize bakin dedim o da tamam dedi enişten sizi biraksın dedi kabul ettim ben de seviniyordum o ortamdan çıktığıma arabaya oturduk eniştem yeğenimi kucağımdan aldı çocuğu ıslatma benim kucagımda dursun sen sür dedi tamam dedim ve aslinda ablamin niyetinin beni ordaki biriyle tanıştırmak oldugunu söyledi ve kendisinin bunu hiç onaylamadığını da eklemisti. Eve geldiğimizde çocuğu sen üzerini değiştir öyle gel al dedi güldüm ve şaka yaptığını düşündüm ama ciddiydi evim müstakil ve bir bahçenin içinde oldugu icin kapıyı kapatmadan iceri girdim. Yatak odasına girdim ve acele üzerimi degistiriyordum eniştemi fazla bekletmemek icin. Birden kapının sesi geldi rüzgardan kapanmıştr diye düsündüm. Çekmeceyi açarken birden gözüm yatak odasinin kapısına gitti ve eniştemi görünce o çırıl çıplak halimle korktum içim ürperdi ablamın söyledikleri geçiyordu aklimdan çık diyordum ama dinlemiyordu beni
sadece cok tatlısın diyordu o arada yeğenimi kucagindan indirdi ve bana dogru geliyordu genis omuzlu ve de cok yakisikliydi kalbim durucak gibi olmustu istemiyordum ama karsı koyamıyordum da yapma diyordum sesizce bana sarılıp öpmeye başlayınca karşı koyamıyordum yapma diyordum ama istiyordum onu beni ters çevirip göğüslerimi ve amımı okşuyordu cok hoşuma gidiyordu ve kendimden gecmeye yetmisti boynumu yaliyordu nefesini hissediyordum boynumda ablam geliyordu aklıma ve eski esim pişmanlik duyuyordum ama çok istekliydim ona doğru dönüp gömleğinin düğmelerini açıyordum beni izliyordu elleri belimde gülümsediğini hissediyordum ama yüzüne bakmak gelmedi içimden. Gömleğini çıkardığımda avuçlarımı onun vucudunda gezdiriyordum dudağıma yapıştı ve öpüyordu beni. Dudaklarımdan boynuma geçti ve gögüslerimi iki avucunun eline alip oksuyordu ve de dilinin ucunu gezdiriyordu yaliyordu beni yataga yatirip üzerime cikti ve kaldigi yerden devam ediyordu dudaklariyla göbegime ordanda amıma geçmisti. iştahla yalıyordu beni ve amımın dudaklarini koparircasina icine cekiyordu. Elleri gögüslerimdeydi ve oksuyordu. Daha sonra doğrulmustu ve pantolonunu cikariyordu penisi harika görünüyordu basini amima sürtüyordu ve ben zevkten ölüyordum kalbim cok hizli carpiyordu yegenimin ağlamasi bile umrumda degildi sürtünüyordu ama girmiyordu içime hadi diyordum gir içime sik beni diyordum yavasca girmeye basladi çok yavaş ve dikkatliydi ve ben onu daha cok hisediyordum o hizlandikca inlemelerim çogaliyordu ve ben inledikçe o daha derin giriyordu icime cok sürmemisti üzerimden kalkti yatagin kenarina oturdu ve bende penisinin üzerine oturdum onun kucaginda oturup kalktikca daha da hizlaniyordum hic bitmesin istiyordum. Kucagindan kalktim ve dolabin kenarina ellerimi dayadim kalcalarimi ona dogru uzattim ve amima o posisyonda girmesini istiyordum bacaklarimin arasindan görünen amimi yaliyordu tekrar dudaklariyla kalcalarima ordan sırtıma gelmisti tekrar boynumdaydi dudaklari. Elleri göğsümdeydi ama daha sonra belimden kalçalarıma dogru indirdi benim icime girerken kendine dogru cekiyordu daha hizli diyordum ve daha derin gir ve dedigimi de yapiyordu en son birden icimden cikip kalcalarima bosalmisti. Beni hala kendine dogru cekiyordu yatakta uzaniyorduk öylece. Ne o bir sey diyordu ne de ben. Yegenimin sesi geliyordu kalkıp bakmak icimizden gelmyordu birden bana dogru döndü ve pisman degilim dedi bende degildim ama kendimi berbat hissediyordum git dedim kızıyormusun bana diyordu konusmak istemiyordum hala bazen geliyor cok nadir bazen yalnız geldigi oluyor ayni seyleri yasiyoruz ama ne kadar sürer bilmiyorum. Birbirimize duygusal anlamda bağlanmadıktan sonra bir sey olmaz diyorduk ve birbirimizi kandırıyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder