23 Mart 2013 Cumartesi

Halamın Taze Evli Gelinini Siktim!



Halamın Taze Evli Gelinini Siktim! (Ahmet 25 Y., Elazığ / Türkiye)

Merhabalar, ben Elazığın bir köyünde oturuyorum. Halamın birtek oğlu var, onu da askere gitmeden halam everdi. Gelinleri Fadimeyi ilk defa düğün akşamı gördüm, ozaman içimde birşeyler uyanmıştı. Halam oğlu evlendikten sonra askere gitti. Bense evlerinin etrafında Fadimeyi göreyim diye dolanıyordum. Görüyordum da. Havadan sudan konuşuyorduk onunla, oturup sigara içiyorduk. Sürekli onun yanında olmak istiyordum, ondan hiç ayrılmak istemiyordum. Ama nasıl açılacağımı bilmiyordum sadece. Halamla gelini ise beni komşularının kızına asılmak için dolandığımı sanıyorlardı, oysa ben halamın gelini Fadime için gidiyordum...

Birgün canım sıkıldı halamlara gittim. Evde halam yoktu ve Fadime evde tekbaşına iş görüyordu. Fadime, “Hoş geldin Ahmet, komşu kızını mı görmeye geldin? Gel buyur!” dedi. “Hayır ben başka birini seviyorum, ama ulaşması biraz zor!” dedim. “Neden zor ki?” dedi. “Sevdiğim evli!” deyince, Fadime şaşırdı ve bana, “Akıllı ol, köy yerinde adın çıkar!” dedi. Bense, “Hiçbir şey umurumda değil!” dedim. “Yaa öyle mi, kim bu şanslı kadın?” diye sordu. Ben isim veremedim, “Sonra söylerim!” diyerek konuyu kocası Murata getirdim, “Onu özledin mi?” diye sordum. “Özlemez olurmuyum, tam 3 ay oldu gideli, bugünlerde dağıtıma gelecek, Muratı çok seviyorum!” dedi. Ben de, “Nasıl özledin?” deyine, gülerek içeri kaçtı. Anladı tabii benim ne demek istediğimi.

Birkaç gün sonra Murat izine gelmişti. Bu durum benim zoruma gidiyordu, çünkü Fadimeyi sikiyordu. Bense Fadimenin kalçalarını hayal ederek 31 çekiyordum. Murat dağıtıma gitti ve Fadime yine bana kalmıştı. Bir ay geçmişti ki ben İstanbula gittim geldim. Geldiğimde ilk işim halamlara gitmek oldu. Fadime beni görünce sevindi, “Hoşgeldin Ahmet, nerelerdesin?” dedi. “İşim vardı.” dedim. Halam bize gitti gezmeye, ben balkonda oturdum sigaramı yaktım. Fadime geldi yanıma oturdu, bir sigara da ona verdim. Fadime bana, “Eee sevgilinle aran nasıl?” dedi. “Onun haberi yok, ben onu seviyorum, ama söyleyemiyorum! Neyse boşver, sen anlat, Murat telofon açıyor mu, görüşüyormusunuz?” dedim. “Ahhh ahh, 6 ay oldu gideli, birkaç kere telefon açabildi, onda da kısa konuşabildik!” dedi. “Şimdi daha çok özlemişsindir! Birşey lazım olursa bana söyle!” dedim. O da, “Tamam olur Ahmet bey!” diye güldü...

Birden aklıma şeytanlık geldi. İstanbuldan seks dergisi almıştım, ceketimin cebindeydi. Bir cesaret çıkarıp dergiyi dürdüm ve uzattım ve “Al şunu sakla hemen, sonra okursun, canın sıkılmaz!” diyerek verdim. O da bakmadan alıp koynuna koydu. Ben biraz daha oturup ordan ayrıldım. İki gün sonra tekrar gittim halamlara. Halam da tam bahçeye gitmek üzere evden çıkıyordu. Halam gidince Fadime gülerek yanıma geldi, “Sen manyakmısın, onlar neydi öyle?” dedi. “Yaa ne yapalım, biz de böyle tatmin oluyoruz!” dedim. Fadime gülerek, “Hani senin evli bayan arkadaşın vardı, ona git ateşini söndürsün!” dedi. Ben de gülümseyerek, “O sensin!” deyiverdim. Fadimenin şaşkınlığı geçince, “Ne diyorsun sen yaa, olamaz böyle birşey, çabuk burdan git, birdaha da gelme!” diye bağırdı. “Tamam Fadime, ama birsefer öpeyim, daha gelmem!” dedim. “Hayır!” diyerek yatak odasına kaçtı, ben de peşinden girdim. “Ne olur git burdan!” diye yalvarıyordu. “Gidecem, ama bir defa öpeyim!” dedim. “Tamam ama sadece bir defa!” dedi. Ben hemen dudaklarına yapıştım, tam bir saat öpüştük...

Güya onu bir defa öpüp daha görüşmeyecektik, ama öpüşmelerimiz tam 4 ay sürdü. Her fırsatta gizli saklı öpüşüyorduk, ama ileri gidemiyorduk. Öpüşürken kalkan yarağımla eve gidip 31 çekip rahatlıyordum. Yine halamın bahçeye gittiği bir gün Fadimenin yanına gittim. Beni içeri alınca hemen boynuma sarılarak, “Özledim seni!” dedi. Hemen Fadimeyi yataklara dayadım ve öpüşmeye başladık. Yarağım yine kalkmıştı. Öpüşürken bir yandan da pijamasının üstünden yarağımı Fadimenin amına bastırıyordum. Hemen hemen yarım saat öpüştük ve Fadime, “Dayanamıyorum artık Ahmet, içime sok!” diye inliyordu. 4 ay boyunca öpüştük ve Fadime ilkdefa onu sikmemi istiyordu. Pijamasını yarıya kadar indirdim, elimi amına attım, amı sular içinde, çeşme gibi akıyordu. Fermuarımı açıp sikimi çıkardım, Fadimeyi ters çevirip ayakta bacaklarını ayırdım ve sikimi arkadan amına birden soktum. Amı yanıyordu. Gidip gelmeye başladım. Her soktuğumda Fadime inliyordu. Fazla dayanamadım ve içine boşaldım. Fermuarımı çekip, yakalanma korkusuyla hemen ordan ayrıldım...

Ertesi gün halam evden çıkınca Fadime beni arayıp çağırdı. Hemen gittim tabii. Bu defa yere uzattım ve memelerini yalamaya başladım, bir yandan da amıyla oynuyordum. Fadime sabırsızlanıyordu, “Hadi Ahmet dayanamıyorum!” diyordu. Yarağımı çıkarıp yalaması için ağzına verdim. Fadime gülerek, “Bu mu bana girdi? Ağzıma sığmıyor, amıma nasıl giriyor?” diye inleyerek yarağımın etrafını yalıyordu. Ben de parmağımı amına sokup çıkarıyordum. “Hadi yeter, sik artık, şimdi kaynanam gelir!” deyince, bacaklarını omzuma aldım yarağımı amına dayadım, bir hamlede içine girdim. Fadime inleyerek, “Çıkar içimden, karnım sancıdı!” dedi. Dinlermiyim, ufak ufak girip çıkıyordum. Fadime inleye inleye bağırıyordu, “Canım yanıyor!” diye. Amına boşalana kadar sikmeye devam ettim...

Murat askerden gelene kadar birkaç kez daha birlikte olduk Fadimeyle. Murat askerden geldikten sonra ise Fadimeyi zor bela ikna edip sadece bir kez daha sikebildim. Şimdiyse beni istemiyor, hep Muratla sikişiyor!

Saygılarımla.

[Ahmet]




1 yorum:

  1. merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil