23 Mart 2013 Cumartesi

İşyerindeki Evli Adamı Azdırdım Kendimi Siktirdim!


İşyerindeki Evli Adamı Azdırdım Kendimi Siktirdim! (Selcan 25 Y., İstanbul / Türkiye)

Selam. Erkeklerle arası iyi olan, 25 yaşında, balıketli, dul bir bayanım. Çalıştığım işyerinde beni bakışları ile bile tahrik eden evli bir adam var. Benden 1 yaş küçük. Her münasebette ona dokunuyor, kolumu çarpıyor, masaların arasından geçerken kalçalarımı ona değdiriyorum. Bazen masasına eğilip, birşeyler anlatırken göğüslerimin çatalını gösteriyorum. Yanındaki sandalyeye oturup masaya yaslanıyorum ve pantolunumdan çıkan kalça gamzelerimi gösteriyorum. İşyerinde sürekli amım sulanmış birşekilde onu düşünüyor, akşamları da evimde onu hayal ederek mastürbasyon yapıyordum.

Geçen Pazartesi günü servisi kaçırdım. Üstelik bardakan boşalırcasına yağmur yağıyor. O yağmurda eve nasıl gideceğimi düşünürken, bir baktım bizimki otoparktan çıkıyor. Yağmurdan ıslandığımı görünce beni arabasına aldı, evime götürmeyi teklif etti. Severek kabul ettim. Islanmış ceketimi arabada çıkarırken yanlışlıkla olmuş gibi elimi sikine dokundurdum ve “Pardon istemeyerek oldu!” dedim. Bana gülümseyerek, “Çekinme, rahatça elle!” demez mi! Canıma minnet, elimi attım önüne ve pantolonun üzerinden sikini okşamaya başladım.

TEM otobanına çıktığımızda siki pantolandan fırlayacak gibi olmuştu. Bu durumdayken bana hayır diyemez diye cesaret alıp fermuarını açtım ve sikini külotundan çıkardım. Siki arabanın vitesi kadar vardı. Sikini çekiştirmeye başladığımda, “Yapacaksan adam gibi yap, ağzına al!” dedi. Dururmuyum, hemen eğildim ağzıma aldım ve emmeye başladım. Bana, “Karım bile böyle ağzına alamıyor!” diyerek, bir eli direksiyonda, diğer eliyle kalçalarımı okşuyordu. Çok geçmeden de ağzıma boşaldı. Hepsini yuttum tabii...

Kavacık çıkışından gideceğimize bir önceki çıkıştan sapınca, “Ne o, yoksa beni kaçırıyormusun?” dedim. Gülerek, “Evet, öyle güzel saxo çektin ki, bakalım başka ne marifetlerin var orospu!” dedi. Ormanlık bir alana çekti arabayı. Dışarıda halen yağmur yağıyordu. Nefes alışlarımızdan arabanın camları buhar tutmuştu. Eteğimi yukarı sıyırdı ve külotumu yırtarcasına çıkarttı. Sonra beni arabadan dışarıya indirdi, çamurların üzerine yatırdı. Bacaklarımı ayırıp, koca sikini amıma sapladı, “Al, orospuluğunun cezası!” dedi. Ceza ne kelime, ben zevkten kıvranıyorum. Deli gibi amımı sikerken, göğüslerime çamur sürüyor, hem sevişiyoruz hem çığlık çığlığa bağırıyoruz. Ben her, “Daha fazla sok! Daha hızlı sik!” dediğimde, “Arsız orospu seni!” diye bana tokat atıyordu. Kaç kere o boşaldı, kaç kere ben, hatırlamıyorum. Karısından daha iyi sikiştiğimi ve amımın daracık olduğunu söyledi.

Ertesi gün ofiste yalnız kaldığımızda fotokopi odasında götümü de siktirdim. Daha sonraki günlerde bu sikişmelerimiz devam etti. Hiçbir şey yapamasak bile, en azından otoparkta ağzıma alıyorum. Kalçam çimdiklerinden mosmor oldu. Şimdi çok mutluyum, işime daha çok konsantre oluyorum. Nede olsa istediğim zaman sikiliyorum. Beni azgın bir boğa gibi sikiyor, ben ona “Sikicim!” diyorum, o da bana “Orospum!” diyor.

[Selcan]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder