5 Mart 2013 Salı

Lisedeyken Togo’lu Zenci Kızı Siktim!



Lisedeyken Togo’lu Zenci Kızı Siktim! (Samet 21 Y., Paris / Fransa)

Herkese merhabalar, sanal ortamda bunları ilk defa paylaşıyorum. Hergün burdan çeşit çeşit hikayelerinizi okuyorum. Tabi mutlaka büyük yarraklı olanlar vardır, ama araştırdım, Avrupa ortalaması 15 cm., Türkiye ortalaması ise 14 cm dir. Benimki de 14 ile 15 cm arasında, yani pek uzun değil, ama başı baya bir kalın. Sonuçta yeterlidir. Ben yeşil gözlü, beyaz tenli, 1.80 cm boyunda bir erkeğim. Anlatmak istediğim olay, Pariste Lisede okurken gerçekleşti. Lisede Togo’lu Zenci bir kızı gözüme kesmiştim. (Togo Afrika kıtasında bulunuyormuş, onu da araştırdım). O zamanlar yaşım 16-17. Bu Zenci kızın ilk siktiğim kız olacağını aklımın ucundan bile geçirmemiştim. Onu seviyordum, dolgun memeli, iri popolu, Hip-Hop tarzı vardı, çok çıtır birşeydi. Kızın numarasını ortak tanıdığımız bir arkadaştan aldım...

Kıza telefon açtım, kız beni yakışıklı bulmuş, kabul etti konuşmayı. 2 gün durmadan konuştuk. Sonunda kıza teklif ettim, “Bak deneyelim, olmazsa olmadı deriz, sen yoluna ben yoluma, kimse birşey kaybetmez!” dedim ve Zenci kız da kabul etti. Çıkmaya başladık, ilişkimiz süper gidiyordu. Gerçi okuldaki Türkler iğreniyordu, ama yine de sevgilimin götüne de sürekli bakıyorlardı. Ben de çok sahiplenen biri olduğum için, bu Zenci kız yüzünden az dayak atıp yemedim okulun önünde. Çıkmaya başlayalı bir ay falan olmuştu, sevgilimle yine herzamanki gibi, okulun çıkışında bir park var, ordaki bankta oturuyor, öpüşüp yiyişiyorduk. Elim yanlışlıkla göğüsüne dokundu. Özür diledim. Kız da, “Yok hayır dokunabilirsin, sonuçta sevgilimsin benim!” dedi. Şaşırdım, ama beni deniyor diye düşündüğüm için dokunmadım.

Bir iki hafta sonra, ikimiz de iyice azmış bir vaziyetteydik. Ben kızın götünü okşuyor, avuçluyor ve sıkıyordum resmen. Elimi pantolonunun içine sokup külodunu içe doğru itip, çıplak götünü avuçluyordum. Benim alet dimdik olmuştu, yana yatırdığım için rahatça yapışıyordum ona, ama korkuyordum anlayacak diye. Zenci kız da elini benim önüme attı ve yarrağımı okşamaya başladı. Aman Tanrım, çok güzel bir duyguydu, ilk defa bir kız yarrağımı elliyordu. Çok zevk alıyordum. Göt yanaklarını tuttum ve araladım, sanki sikecekmişim gibi, öpüşmeye devam ediyoruz. Ben bunu tuttum elinden, “Hadi aşkım, sakin bir yere gidelim!” dedim, o da gülerek kabul etti ve parkın derinliklerine girdik. Uzun örgülü bir duvar vardı. O duvara otutturdum kızı, yatırdım sırt üstü, göbeğini öpmeye başladım. Kız bana, “Dikkat et, biri görecek!” diyordu. Ben hiç birşeyi takmıyordum artık, o amı istiyordum...

Pantolonunun bir düğmesini açtım, külodunun üzerinden amının üst kısmını öpmeye başladım. Külodu hepten nemlenmişti. Yukarı çıktım göğüslerini tuttum yaladım her ikisini. Kapkara memeleri vardı, manyak birşeydi. Saçlarımı tutup beni aşağıya indirdi, bende anlayıp külodundan içeri elimi soktum. Amı hafif kıllıydı, ne zaman traş etti bilmiyorum ama kılları yarım cm uzunluğunda vardı tahminim. Parmağımla klitorisini okşamaya başladım (daha önce internetten araştırmıştım, kadına nasıl zevk verilir diye). Amı yanıyordu. İyice okşadım, parmağım ıslanmıştı, ama kız boşalmadı sanırım, çünkü bir süre sonra elimi çekti. Galiba hassas olduğu içindi. Neyse, ogün başka birşey yapmadık, gerisini daha sonraki bir güne erteledik...

3 gün sonra yine aynı yere gittik, okul çıkışı yine. Bu sefer o sikimi okşadı içten, açtı pantolonumu indirdi, ağzına aldı benim aleti ve emmeye başladı. Benim alet küçük diye dert ediyordum sürekli, ama yok, hiç alakası yok. Yarrak yarraktır, kullanmasını bilene. İyice yaladı ve benim boşalasım geldi. Ama nasıl yalıyor, nasıl emiyor, var ya bir ara ben oturdum bacaklarım titriyordu resmen. “Aşkım geliyorum!” dedim, kız emmeyi kesti ve 31 çekmeye başladı bana ve dudaklarıma yapıştı. Öpüşerek kızın eline boşaldım. Tanrım, hiç bu kadar zevk almamıştım, duşta 31 çekmek gibi değilmiş, baya bir değişik, çok güzel bir duyguydu. Sırt çantamdan mendil çıkardım ve yarrağımı temizledim. Etrafa bir göz attım, kimse yoktu. Kendi kendime, tam sikmelik bir ortam dedim...

Kız yarrağımı okşamaya devam ediyordu, benim alet inmiş baya da bir küçülmüştü, utanmaya başlıyordum. Ama yarrağımın boyunu ben sipariş etmediğim için kendime tekrar özgüven geldi ve kıza canı yürekten, “Aşkım çok güzel emdin, bu anı değerlendirip son bir kez emmeni istiyorum, ama istemiyorsan saygı duyarım, sorun değil!” dedim. Kabul etti, eğildi ve benim yumuşak ve küçülmüş aletimi tekrar aldı ağzına. Ağzının içinde devleşti kerata, sertleşti. Yarrağım ağrıyordu resmen, başı mantar gibi olmuş şişmişti. Bu kez daha uzun sürdüğü için sevgilimin ağzı yorulmuştu. Kız eliyle devam ederken, kendi kendime, yok arkadaş, boşalamıyacam dedim, güç kaybediyordum resmen. Bunu yatırdım ve “Amını yalamak istiyorum, çok canım çekti!” dedim. Birşey demedi ve teslim oldu bana. Pantolonunu ve külodunu indirdim ve yine amının kıllarını görünce ilk başta tereddüt ettim, vazgeçmek istedim...

Başımdan tuttu ve amına dayadı ağzımı. Aman Tanrım çok pis kokuyordu ve çok tuzluydu sanki. Ozaman, acaba bütün Zenci amları böyle mi oluyor diye düşünmeden edemedim. Benim alet o arada indi, iyice kabuğuna saklandı. Gözümü kapayıp amını yalamaya başladım, kokuyu ve kılları unutmaya çalıştım, devam ettim yaladım. İnternette gördüğüm öğretme amaçlı videoları uygulamaya çalıştım, klitorisini emdim ve amının dudaklarını emdim. Dilimi soktum amına. Tadına alışmıştım artık, daha vahşice yalamaya başladım. Ağzım burnum hep kızın amından gelen zevk suyu olmuştu. İyice boşalttım kızı. Bu arada benim yarrak yeniden sertleşmişti. Kız yarağımı eline aldı salladı ve “Aşkım prezervatif var mı? Seni istiyorum içime!” dedi. Kahretsin, bende prezervatif yoktu, çünkü bugün işin sikiş boyutuna geleceğini tahmin etmemiştim...

“Yok aşkım, ama seni çok arzuluyorum, dayanamam, prezervatifsiz yapalım!” dedim. “Hayır olmaz, hastalık falan kaparız, birşey olur!” dedi. Ben de, “Aşkm yapma ya, bir kereliğine birşey olmaz! Birdaha ki sefere prezervatif bulundururum yanımda!” dedim ve öyle ikna ettim. Aslında ben de çok korkuyordum hastalıklardan, ama o anki azgınlığımla aklımla değil sikimle düşünüyordum. Yarrağımı biraz daha sıvazlayarak iyice dikleştirdim ve yavaş yavaş amına girmeye başladım. Kız sessiz sessiz bana bakıyordu, arada bir gözleri gidiyordu. Sonunda tam kökledim aleti ve 10-15 dakika pompaladım. Kızın amını delice sikerken, bir yandan da klitorisini okşuyordum, daha çok zevk alsın diye. İyi yapayım diye elimden geleni yapıyordum, ilk sikişimdi, kötü sikmekten korkuyordum. Sırt üstü baya bir siktim kızı, başka pozisyona da giremedik, hem acemiydim, hem de parktaydık...

Kız daha önce sikilmişti, çünkü kızlık falan yoktu, sikimde kan bile yoktu. İyice siktikten sonra boşalmak istediğim gibi çıkardım aleti amından ve yalamaya başladım sevgilimin kara amını. Kızın birşey hissetmediğinden çok korkuyordum, ama kız bana sürekli, “Süpersin!” diyordu. Beni gaza getirmek içindir diye düşünüyordum, ama sonunda titreye titreye boşaldı karşımda ve bacaklarını kapattı. Artık dokunamıyordum bile ona. Ben daha boşalacaktım, tekrar soktum amına pompaladım bir kaç dakika daha ve dayanamadım çıkarım göbeğine boşaldım. Bitmiştim. Eğer dayanabilseydim ve daha da sikseydim o da dayanırdı galiba. Ama tecrübesizlikten ve parkta yakalanma korkusundan daha fazla sikemedim. Çok kötü siktiğimi düşünerek giyindim. Üzülüyordum halime...

“Aşkım sence penisim küçük mü? Zevk almadın öyle değil mi?” dediğimde, “Yok be, ne alakası var? Çok zevk aldım ve küçük de değil penisin! Sadece, keşke daha uzun süre devam etseydik, ama vaktimiz yok!” dedi. Sevinmiştim. Bir dahaki sefer onu daha uzun sikmek istiyordum. Bir kaç hafta sonra Zenci sevgilimden bıkmaya başlamıştım. Aşk falan bitmişti, başımdan atmak için başka bir kızla yattığımı söyledim. Kız çok üzüldü, ağladı. Benim de içim parçalandı, özür diledim, pişman oldum, ama ağzımdan yalan bir kere çıkmıştı ve ayrıldık.

İşte böyle arkadaşlar, beni ilk milli yapan kız Zenciydi. Sonu pek iyi biten bir anı da sayılmaz ama, sizlerle paylaşmak istedim. O Zenci kızdan sonra çok daha değişik ilişkilerim oldu, hatta bir erkekle bile beraber oldum. Bu arada, kimse sikinin boyundan utanmasın, sikin boyu değil, işlevi önemli!

Şimdilik hoşçakalın, görüşmek üzere!

[Samet]


1 yorum:

  1. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil