5 Mart 2013 Salı

At gibi komsu kızları



Selam şu anda elleri siklerinde ve amlarında olan arkadaşlar. Benim adım Ayberk, yaşım 28. Yaklaşık 4 yıldır bu sitenin hastası ve ziyaretçisiyim. Bundan 5 sene önce, ben daha askere gitmeden evvel, aynı binamızda iki kız kardeş oturuyordu. Ama ne kızlar yaa, küçük olan tam bir Liseli kısrak, büyüğü ise Liseyi bitirmiş, at gibi hatundu. Ben büyük olanına, yani Ebruya hasta oluyordum, yanıp tutuşuyordum resmen hatuna. Ve asılmaya başladım tabi. O da bana karşı boş değildi, ama onu sikebileceğime hiç ihtimal vermiyordum, çok uğraştırır beni diye düşünüyordum. Neyse buna çıkma teklifi ettim, çıkmaya başladık. Ama aradan geçen aylar boyunca öpüp elleşmekten ileriye gidemeden benim askerlik zamanı geldi çattı, askere gittim. Birkaç ay sonra haberini aldım, üniversite sınavını kazanamayınca mahalleden hıyarın biriyle evlenmiş zilli. Çok üzüldüm tabi, doğrusu kaşara aşıktım. Neyse, askerliğimin bitmesine bir ay kala birde duydum ki boşanmış orospu! Nasıl sevindiğimi tahmin edemezsiniz! Böyle bir açık kapı dul arasan bulunmaz :))

Askerlik bitti eve geldim. Tabi Ebru için yanıyorum yine. 3 gün sonra binada karşılaştık. Geleneksel ‘Hoşgeldin, hoşbulduk, nasılsın iyimisin?’ muhabbetinden sonra, “Evlenmişsin boşanmışsın?” dedim. “Evet yaa sorma hayatım, kısmet değilmiş, boşver!” dedi. Baktım çok rahat zilli. İçimden, Ohhhh oğlum Ayberk yaşadın, sen bunu evire çevire sikip kevgire çevirmezsen adam değilsin lan, kız sikilmeye dünden razı, demek ki yarrağın tadını aldı, artık istiyor diye geçirdim ve buna asılmaya başladım. Zaten yeni de boşanmış, biraz da boşlukta hatun, ilerleyen günlerde boş bırakmadım hatunu, hergün cepten aradım, arayı sıcak tuttum sürekli. Birkaç gün sonra binada gördüğümde dışarda buluşma teklifinde bulundum. “Olur tabii ki, zaten ben de dersaneye gideceğim, hadi merkeze birlikte gidelim!” dedi. Kendi kendime, Lan bu ne iş, ne dersanesi? dedim. Kocasından boşandıktan sonra yeniden üniversite sınavlarına hazırlanıyormuş zilli. Neyse birlikte merkeze gittik ve bunu dersaneyi asması için zar zor ikna ettim, bir Cafeye oturduk birşeyler içiyoruz...

Sohbet ederken ben bunun elini tuttum ve onu çok özlediğimi söyledim. Orospu, “Valla Ayberkciğim ben de seni çok özledim...” der demez, ben, “Hadi kalkalım!” dedim. “Nereye hayatım? Daha yeni geldik!” dedi. “Rahat bir yere canım!” dedim. Bizim kaşar orospu dünden razı, hemen tav olduğu için, “Tamam hayatım nasıl istersen...” dedi ve kalktık. Lan o değil de, eğer ilk günden böyle yapacağını bilseydim, üstüne başına rahat bişeyler giydirirdim. Neyse arabama bindik yola çıktık. Ankarada herkes Çiftlik Park Centeri bilir, oraya çektim arabayı, kapıları kilitledim. Elimi bacağına koyup, hafif hafif okşayarak, “Seni hala seviyorum vede çok özledim canım yaa!” dedim. O da tabi boş değil, “İnan ki bir hata ettim, o lavukla evlendiğime bin pişman oldum!” dedi. Ben etrafa bir göz attıktan sonra taş gibi olan göğüslerini okşamaya sıkmaya başladım. Diğer elimle de kalçalarını sıkıyorum. Ama nasıl istiyorum orospuyu, yarrağım pantolonu deldi delecek. Sikimin kalktığını gören Ebru, “Hayatım sakin ol biraz, kendine hakim ol!” dedi. Ama mümkün mü yaa, at gibi Ebruyla arabada yalnızken ben nasıl sakin dururum...

Hemen arka koltuğa geçtik ve ben bunu iyice soyduktan sonra yatırdım ve başladım göğüslerini yalamaya. Ordan göbeğine, derken sıra geldi bal kutusuna. Bir hatunun amı bu kadar mı güzel olur Tanrım yaa! Orospunun sanki bugün bana amını yalattıracağı içine doğmuş gibi dün geceden ağda yapmış amcığına, bir de parfüm sıkmış. Amına yumulmuşum nasıl yalıyorum ama, amının dudaklarını koparacakmışım gibi içime çekiyorum, dilimi amına sokarak dilimle sikiyorum orospuyu resmen! Zilli de inleyerek saçlarımdan asılarak bastırıyor amına. Çok geçmeden kasılıp kaldı ve sarsılarak orgazm oldu. Amının suları ağzıma fışkırırcasına püskürürken, elektriğe tutulmuş gibi amı göbeği yükselip yükselip iniyordu. “Hadi aşkım, sok artık...” diye yalvarmaya başladı. Ben tabi amını dillemeye devam ediyorum. Ebru kendinden geçmiş bir halde kıvranırken, birden, “Hadi soksana pezevenk, hadisene şerefsiz!” demez mi! Bunun amını yalamayı bırakıp, “Ne dedin kız sen?” dedim. “Özür dilerim aşkım, serefsiz kocam alıştırdı bunu bana, o beni sikerken hep küfür ettirirdi, daha da azıyormuş hayvan, daha zevkle sikiyormuş, ayrıca benim de hoşuma gitmiyor değildi hani!” dedi...

“Haa, demek öyle! Bana uyar, sana gününü gösterecem amına koduğumun orospusu!” diyerek ben de pantolonumu ve külodumu indirip ve zonklayan yarrağımı kökünden tutup uzatarak, “Al ağzına orospu, yala bakiim!” dedim. Ama Ebrunun gözleri yuvalarından çıkacaktı, “Bu ne Ayberk böyle yaa, at yarrağı gibi, aşkım ben valla alamam bunu, bırak amcığımı ağzıma sığmaz bu benim!” dedi. “Orospu, evlenmiş boşanmış kadınsın, alışmadın mı yarrağa?” dedim. “Yok aşkım nerde yaa, kocam olacak salağın siki ufacık birşeydi, hem bukadar da kalın değildi. Hem onun sikmesinden ne olacak ki, 2-3 kere sokar boşalırdı hemen!” dedi. Bu arada benim araba Mercedes Vito olduğundan içi epey geniştir, arka koltukta hemen 69 olduk. Ben Ebrunun yine amını yalarken, o da başladı benim yarrağı yalamaya. Alamam falan diyordu, ama böyle bir yarrak yalama şekli yok yaa! Yalamıyor orospu, resmen somuruyor, yutuyor sikimi. İnanın ki 2 kere boşalttı ağzına, hem de döllerimin damlasını boşa akıtmadan yuttu hepsini orospu...

Baktım iliğimi kurutacak, zorla çektim ağzından, “Daha sikmeden kuruttun beni be, birdaha zor boşalırım!” dedim. Ama işi biliyormuş orospu, “Benim istediğim de o zaten aşkım, hemen boşalma, saatlerce sik beni, parçala amımı, dağıt beni kocacığım!” dedi. Ayberk durur mu bunları duyunca, hemen zilliyi üstüme çıkarıp, ata bindirir gibi sikime oturttum. Oturmasıyla zıplamaya başladı Ebrum, ama ne zıplama, sanki taşşaklarımı da alacak içine. Bir saniye bile durmadan 10 dakika kadar inip inip kalktıktan sonra yavaşladı. “Yorulduysan ara verelim aşkım!” dedim. Ama nerdeee, “Yok aşkım yorulmadım da, pozisyon değiştirelim hadi!” dedi. Hemen bunu üzerimden indirdim, kafasını 2 koltuğun arasına sokarak domalttım ve başladım arkadan kabak gibi açılmış amına pompalamaya. Kalçalarından sıkarak amına geçiririp git gel yaparken gözümün önünde kapkara bir inci gibi duran göt deliği nefes alır gibi açılıp kapanıyordu...

Amını bir süre daha siktikten sonra birden çıktım amcığından. “Ne oldu aşkım, boşalcan mı yoksa? Çıkarma, korunuyorum!” dedi. “Yok ne boşalması aşkım, biraz da arka kapından misafir et beni!” dedim. Bunu duyan Ebru hemen dönerek, “Olmaz Ayberk, ordan siktirmem, bu yaşıma geldim daha deldirmedim orayı! Çok acıyor!” dedi. “Deldirmediysen çok acıdığını nerden biliyorsun orospu?” dedim. “Lisedeyken bir kere denedim ama çok acıdığından vazgeçtim!” dedi. İçimden, Ulan kapıkomşumuza bak be, ne orospuymuş zilli, ama iyiki de siktirmemiş, yaşadım, o götü ilk delen ben olacağım diye geçirerek, “Aşkım sakin ol biraz, ben acıtmadan sikerim!” dedim. “Olmaz Ayberk, kusura bakma götümü siktirmem! At yarrağı gibi sikin var, yırtar götümü!” diyerek kestirip atan Ebruya yalvarmaya başladım, “İnan ki acımayacak aşkım, söz veriyorum, yavaş yapacağım, ne olur sadece kafasını sokup çıkaracağım!” diye. Ebru Nuh diyor, Peygamber demiyordu. “Aşkım amının kızlığını bozamadım, bari götünün kızlığını bozarak kocan olayım!” diye yalvar yakar zor da olsa ikna ettim Ebruyu...

“O zaman bolca kremle, sakın kuru kuru sokmaya çalışma, Liseyken çocuk 20 dakika uğraştı sokamadı!” diyerek çantasından el kremini verdi ve tekrar arkasını döndü. Ebrumun arkasına geçtim ve kremlemeden önce başladım o kara incisini yalamaya. Valla bal dök yala yaa, bir tane tüy olmaz mı, bir tane pürüz olmaz mı? Ama yok işte yaa! Ben göt deliğini yaladıkça Ebru başladı zevkten böğürmeye ve yalvarmaya, “Sok aşkım artık ne olur, istiyorum yarağını götüme, sik götümü artık, del götümü, dayanamıyorum artık sok!” diye. Dilimi çekerek götünün deliğini ve yarağımın başını bolca kremledim. Sonra başladım yarağımla aşağıdan yukarıya, yukarıdan aşağıya badana yapmaya. Mis gibi amcığından akan sularla göt deliğine badana yaptıkça Ebru haykırıyordu, “Soookkk hadi orospu çocugu! Soksana pezevenk!” diye. Bunu da duydum ya, içimden, Tamam artık orospu, senin o götünü yırtmazsam adam değilim lan! dedim :))

Yarrağımın başını götünün deliğine denk getirip, iki elimle belinden sıkıca kavradım, ki kaçmasın diye, çünkü bu yarrağı yeyipte ilk seferde kaçmayan hatun yoktur. Neyse yavaş yavaş itmeye başladım. Ebru hemen “Aşkım vazgeç olmayacak!” demeye başladı. “Dur aşkım sabret, olacak!” dedim ve biraz daha ittirdim. İttirmemle, Plöff diye bir sesle başı girdi. Ebru ise, “Yandım anammmm!” diye bağırdı ve ellerini arkaya atarak bacaklarıma tırnaklarını geçirdi. Ama çıkarırmıyım sokmuşken! “Dur aşkım kımıldama, başı girdi, birazdan alışacaksın!” dedim. Ama Ebru halen bağırıyor, o bağırdıkça ben sokmaya devam ediyorum. Sonunda köküne kadar dayadığımda Ebrunun nefesi kesilmişti. İki üç dakika hareketsiz içinde bekledikten sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. 5 dakika sonra baktım Ebru ellerini bıraktı, bağırmayı kesti ve “Yavaş aşkım, ne olur yavaş, daha yeni alıştı!” demeye başladı. Ben bunu duyunca daha da hızlı pompalamaya başladım...

10 dakika sonra ise götten yemeye iyice alışan ve zevk almaya başlayan Ebru, “Hızlı sok aşkım, dağıt götümü, götten sikilmek çok zevkliymiş, hep sik götümü aşkım, hep sen sik beni!” demeye başladı. Ben de daha fazla dayanamayıp içine öyle bir boşaldım ki anlatamam, döllerim çay bardağını doldururdu herhalde. Orospu büzüğünü sıkarak yarrağım küçülene kadar çıkarmadı götünden. Yarağım kendiliğinden çıktığında ucu hafiften kan olmuştu. Kanı gören Ebru, “Yırttın götümü orospu çocuğu! Kanamış yaa! At yarrağı gibi yarrağın var, alamam diye sana demiştim!” dedi. Ben de, “Aldın işte aşkım, korkma birşey olmaz!” diyerek dudaklarından öptüm. Hemen giyinerek eve doğru yol aldık...

Ebruyu sokağın başında arabadan indirip, 2-3 dakika sonra ben de yavaş yavaş binaya doğru devam ettim. Ebru Binaya girerken kızkardeşi Ezgi balkondaydı. Ezgi deyince, o da tam tay gibi bir kız, bildiğin kısrak yaa! Ezgiyi balkonda mini şort ve askılı bady giymiş halde görünce, eve gider gitmez Ezgiyi düşünerek inanın 2 posta 31 çektim...

Herkese bol sikişli günler! Kızlar amınıza götünüze iyi bakın, mucuk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder