9 Mart 2013 Cumartesi

Havalı Küçük İlaydayı Siktim Perişan Ettim!


Havalı Küçük İlaydayı Siktim Perişan Ettim! (Can 45 Y., Ankara / Türkiye)

Mrb. ben Can, 45 yaşındayım. 1,89 boyunda, 80 kiloda, atletik, iri yapılı biriyim. Yıllardır bekar yaşıyorum. Dükkanım vardı, genelde gençlere hitap eden şeyler satıyordum. Dükkana devamlı gelen İlayda adında bir kız vardı. Lolita denen tiplerden, minyon, oldukça güzel, dolgun dik memeleri, incecik bir beli vardı. Kalçası da arkaya çıkık, dipdiri duruyordu, (92-57-93 mış). Kız çok rahat tavırlıydı, özgür takılan ailesini takmayan, burnu havalarda bir kızdı. Kimseyi pek beğenmeyen, herşeyin en iyisini bilen ve yapan havalardaydı. Ona iyi davranırdım, dükkana geldiğinde çay falan ısmarlardım, sohbet ederdik. Kızın kompleksi vardı, herkes ona ufak bir kız gibi davranıp ciddiye almıyormuş, buna çok takılmıştı. Ben de ona büyük bir kadınmış gibi davranınca çok hoşuna gidiyordu. Ara sıra, çok güzel olduğunu söyleyip kompliman yapınca iyice havalara giriyordu.

Bir seferinde konu içkiden açılmıştı, çok iyi içtiğini anlatmaya başladı. “Ben pek içemiyorum.” dediğimde, “Hadi ya, kalıbından utan!” dedi. Çok kızdım ama belli etmedim, “Yarın benim evde içelim mi? Hem sohbet ederiz, hep dükkanda oturuyoruz...” dedim, “Tamam.” dedi. Ertesi gün akşam üzeri İlayda geldi, dükkanı kapatıp çıktık. Biraz alışveriş yaptık, bira falan aldık, hazır yemek alıp eve gittik. İlayda güzel bir koku sürmüştü, belli ki banyo da yapmış, saçları pırıl pırıldı. Üstünde eteği bol olan desenli bir elbise vardı. İncecik beline oturan elbise, kalçasını daha da ortaya çıkarmıştı. Eve geldik, yemeklerimizi yedik. Ben kendisinden izin alarak duşa girdim, duştan sonra eşofman giyip geldim...

Sonra mutfağa gidip biraları açtım, onun şişesinden biraz döküp içine dolaptaki Votkayı ilave ettim. Kafaya koymuştum, İlaydayı bu gece sikecektim. Getirip şişeyi verdim, içmeye başladık. Ben ağır içiyordum, o ise şişeyi bitirmişti, yine istedi. Gittim busefer onun birasına daha fazla Votka koydum, getirip verdim. Yarısına geldiğinde kanapeye yayılmaya başlamıştı. Kahkaha atıp arkaya yaslandıkça beyaz bacakları açılıyor, bacakların bittiği yerde siyah külotu görünüyordu. Gözlerim devamlı bacak arasına kayıyordu. Kız farkında bile değildi, bacakları iyice ayrılmıştı. Kaymaya başlamıştı bile, konuşup gülüyordu...

Güzel bir müzik koyup, “Dans edelim.” dedim. “Olur.” dedi, ama ayakta zor duruyordu. Kısacık boyuyla başı göğsüme ancak geliyordu. Eğilerek belinden tuttum, incecikti. Güzel kokusunu içime çekiyordum. İyice bana yaslanmış, ayakta danstan çok sallanıyorduk. Dik memeleri karnıma değiyordu. Önüm kabarmaya başlamıştı bile. Sikim karnına değince ne yapacağımı şaşırdım bir an, ama İlayda tepki vermiyordu. Sıkıca sarılmıştım artık. Hafif ayrılıp, sikimin dikleşmesini bekledim, sonra yine sarıldım kıza. Eğilerek saçlarını koklayıp öpmeye başladım. Ses çıkarmıyordu. Kendini iyice yaslamıştı bana. Sıkıca sarılıp, boynunu falan öpüyordum yavaşça...

Ellerim daha aşağı kaydı, dolgun kalçasını okşuyordum artık. Diri kalçaları harikaydı. Eteğini yukarı çekip, elimi altına soktum. Sıcacık kalçasını okşadıkça bana iyice yapışıyordu. Elim bacak arasına gitti amını avuçladım. Amı çok kabarık etliydi, ıslanmıştı bile. Kızın elbisesini omuzlarından indirip, boynunu, omuzlarını öpmeye başladım. İlaydanın gözleri kapalıydı. Kucakladım yatağa götürdüm, yatağın kenarına oturtup devam ettim. Sütyeni çözünce dolgun memeleri serbest kaldı. Uçlarını emdikçe irileşip sertleşiyordu. İlaydayı yatağa uzatıp boynunu memelerini öpüp yalarken ellerim de bacak arasında okşuyordu. Kız gözü kapalı, başını yana çevirmiş, yarı açık dudaklarıyla yatıyordu. Nefesi sıklaşmış, göğsü hızla inip kalkıyordu...

Elbisesini siyah külotuyla sıyırırken kalçasını hafifçe kaldırdı. Bembeyaz vücudu vardı. Bacaklarını kapalı tutuyordu. Kabarık amında yeni çıkmış, kısacık, seyrek kıllar vardı. Aşağı kayıp, ayak bileklerinden yukarı, bacak içlerini yalayıp öperek çıktıkça, İlayda bacaklarını aralıyordu. Amı harika birşeydi, kabarık dudakları iyice yapışmış, çizgi gibi duruyordu. Dilim etrafında dolandıkça kalçasını kımıldatıyordu artık. Harika bir nemli sıcaklık ve koku geliyordu amından. Dilimle amının çizgisine dokunmaya başladım. Dilimi içeri sokunca, sıcak ıslak amını ağzıma itip ünlemişti. Devam edip am dudaklarını emmeye başladım, elimle aralayıp şişen klitorisini emiyordum. İlayda nın am deliği ufacıktı. Kızlık zarına kadar soktum dilimi, yaladım. Dilimi içinde oynattıkça kalçasını kaldırıp inliyordu. Ekşimsi am sıvıları iyice akmıştı.

Sikim kazık gibi olmuştu, kasılmaktan ağrıyordu artık. Amını dilimle sikerken soyunmaya başladım. Sikim çok büyüktü, İlayda nasıl alır diye düşünüyordum. Ama vazgeçmeye de niyetim yoktu, aldığı kadarıyla sokacaktım. Kız altımda sessizce inleyip duruyordu. Yavaşça üstüne uzandım, omuzunu ve belini sıkıca kavrayıp, bacaklarımla bacaklarını iyice yana ayırdım, yarrağımı amına denk getirip hafifçe itip çekiyordum. İri yarrağımın başı kızın amını aralayıp deliğe geldiğinde am dudakları yarrağımın başını kapatamıyordu bile. Amının ateş gibi deliğini bulan yarrağım kasılıp duruyordu. Bir iki hafif itmemle başı iyice ıslanmıştı. İlayda da zevkle kalçasını oynatıyordu. Kızı sıkıca kavrayıp girmeye başladım...

Kızlık engelini yırtan yarrak zorlanarak biraz girdi. İlayda kasılarak “Ihhh!” diye inleyince durdum. Yataktan yukarı kaçmaya uğraşıyordu, ama sıkıca tutmuştum. Sesini çıkarmıyordu, ama direnir gibi itiyordu beni. Bırakmadan öylece bekledim biraz ve yine abandım. Yarısından fazlası girince yine inleyip kaçmayı denedi. Altımda sıkıca tutuyordum. Amının sıkılığına zor dayanıyordum, sanki sımsıkı bir fırına girmişti yarrağım, amı el gibi sıkıyordu. Ama kız inatla halen ses çıkarmadan kasılıyordu. Başı yana dönüktü, gözleri kapalı, yüzü kasılı duruyordu. Yavaşça hafif geri çekip sokuyordum. Amının sıvıları yarrağımı ıslattıkça daha kolay oluyordu. Bir süre İlaydayı yavaşça sikmeye devam ettim. Kız gevşiyordu ama yüzünü hiç bana çevirmedi. Ben her seferinde biraz daha derine sokuyordum. Alıştıra alıştıra yarısından fazlasını geçirmiştim artık. İlayda yine gevşiyordu, sanırım iri yarrak zorlansa da zevk veriyordu.

Son bir defa daha yüklenince yine “Ihhh!” diye inledi, ama artık amının dibini esnetip durmuştu yarrağım. Öylece durdum yine. Halen birazı dışardaydı, ama harika bir amın içindeydim şimdi. Yine yavaşça çıkarıp sokmaya başladım. İlaydanın amı sanırım zorlandığında hafif kasılıyordu. Sıcak amda hemen gelmemek için bekledim. Kızın boynunu öpüp yalıyordum, yavaşça girip çkıyordum yine. Amının darlığı, sıcaklığı, ıslaklığı harikaydı. Şimdiye kadar siktiğim en güzel amdı. Gelmemek için başka şeyler düşünüp, devamlı seri ama yavaş sokup çıkararak bir süre devam ettim...

İlayda altımda inliyordu ve artık direnmeden yatıyordu. Hızlandım yavaşça. Her seferinde daha sert geçirdikçe amı daha da esnetip, sonunda sertçe köklemeye başladım. Kız önce acıyla inler gibiydi, kökleyerek sikmem canını yakmıştı sanırım. Her köklediğimde “Ihhh!” diyor, altımda sarsılıyordu, memeleri titreyip duruyordu. Ellerimin üzerine doğrularak, daha sert köklemeye başladığımda yüzünü kasıp, kapalı dudaklarıyla inliyordu, ama hiç ses etmiyordu itiraz anlamında. Sertçe kökleyip öylece kaldım. Amından çıkarmadan kızı kucaklayıp yatağın kenarında oturdum. İlaydanın belinden ve omuzundan sıkıca kavrayıp kucağımda kaldırıp sertçe yarrağıma oturturken, alttan da kalçamla darbeler atarak sikmeye devam ediyordum...

İlaydayı her kucağıma oturttuğumda yarrağımın daha da kalın olan dip tarafı bile amına giriyordu. Kasıklarımız sertçe birleştikçe kız kucağımda sarsılmaya başlamıştı, titriyor, kıvranarak inliyordu, ter içinde çırpınarak orgazm olmuş, kucağıma yığılıp kalmıştı. Ama ben halen gelmemiştim. Biraz öylece kaldıktan sonra kızı kaldırdım, yatağın kenarına yastıkları koyup yüzüstü yatırdım, önümde domalmış vaziyette duruyordu. Kalçasından tutup iyice bacaklarını ayırdım, yarrağımı dayadım amına. Amının kenarı kanla karışık sıvılarıyla iyice ıslanmıştı. Yine yüklendim ve tek seferde köküne kadar geçirdim. Durmadan devam edip seri şekilde sikmeye başladım yine. Altımda halsizce yatıyordu. Bir süre daha kökleyerek siktiğim amın içinde yarrağım kasılmaya başladı. 8-9 defa müthiş bir kasılmayla amına fışkırıp, yorgun bir vaziyette kaldım...

Yarrağım biraz inince çıkardım. İlaydanın amı hafif aralık kalmıştı, amından sıvılarım süzülüyordu. Kızlığından akan birkaç damla kan amının etrafına yayılmıştı. Duşa girdim geldim. İlayda yan olarak bacaklarını karnına çekmiş yatıyordu. Kalçasının görünüşü harikaydı. Yanına girip yorganı üstümüze çektim, kıza iyice sarıldım. İlayda halsizce uykuya dalmıştı. Sarhoşluğun ve içine zorlanarak aldığı iri yarrağın verdiği acılı zevkle iyice yorulmuştu.

Gözlerimi kapatıp siktiğim güzel amın tadını düşünerek ve havalı ufak kızın 45 yaşındaki kendinden beden olarak da iki kat büyük biriyle neler olacağının dersini vermenin tatmin edici duygusuyla uykuya dalmışım.

[Can]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder