3 Mart 2013 Pazar

Götü Kocamandı




Götü Kocamandı


Ben sedat 20 yaşında öss sınavlarına hazırlanıyorum haftada 2 gün dersaneye gidiyorumdigrr gün evde çalışıyorum babam ve annem emekliler ailenin en küçügügüm annem 52 babam 60 yaşındalar annemin arkadaş çevresi bayagı iyi devamlı eve arkadaşları geliyor 2008 sınavlarına 1 ay kalmıştı babam kaplıcalarda yer ayırtmış oraya gittiler şimdi gelelim maceraya karşı komşumuz ahmet amca 65 yaşında eşi fadime 53 yaşında fadime esmer 1,50 boyunda 75 kilo müthiş gögüsleri çok güzel kalçaları ve mühteşem götü vargötü geriye dogru çıkık yukarı dogru kalkık yürürken göt sallanır durur çocukları olmamış ahmet amca çocuklugunda ateşli hastalık geçirmiş cocugu olmazmış doktorlar öyle söylemiş babamlar gitti fadime her gün zili 2 veya 3 defa çalıyor adem evladım şu eksik sana zahmet alıver diye beni markete yolluyor bende son zaman gıcık aldım kızmaya başladım kocası kahveden çıkmıyor birgün evden çıktım dersaneye gidiyordum eve kahveden biri geldi ahmet amca hastaneye kaldırmışlar adam kalp krizi geçirmiş tabi ben dersaneye gitmem lazımdı akşam geldim zillerini çaldım kimse yoktu hastaneye gittim fadime yenge aglıyor doktorkarla görüştük damarlarda 2 tanesi tıkalı ameliyat olması lazımmış 2 sonra ameliyata almışlar yaklaşık 15 gün sonra taburcu olurmuş fadime eve geldi günde 2 defa ziyarete gidiyor biri akşam 8 den sonra gece beraber gidiyoruz 3 gün akşamziyaret sonrası gelirken fadime adem yorumdum evladım dedi koluma girdi sıcacık vücüdü vardı eve geldik onun dairesine yemek hazıladı yemegi yedik çay demledi içiyordukfadime yanımda bacalkarı bacaklarıma degdi ben eriksiyona ugradım kot pontalonun kenerından kalınlıgı belli oluyordu fadime bardagımı alırken eli aletime degdi afalladı çayı doldurup getirdi gözü bacak aramdaydı bu sefer karşıma oturdu bana senin kız arkadaşın yokmu ihtiyaçlarını giderecek dedi utandım cevap vermedim bana git banyoya duş al gel rahatla dedi yok ben eve gideyim dedim kalktım 31 çekmesini hayatta sevmem odamda ders çalışmaya başladım saat 11,30 zil çaldı baktım fadime drek içri daldı bana uyku tutmadı sen neyapıyon dedi ders çalışıyom dedim rahatladımmı diye sordu 31 çektinmi dedi ben sevmem öyle kendimi kandırmayı dedim nasıl uyuyacan dedi bilgisarayda slov bir parça vardı kalktı elimden tuttu dans edelim dedi bu karı yarak istiyor dedim içimden boyu omzuma anca geliyordu benim alet nerdeyse göbegini delecekti başını gögsüme dayadı bende saçlarını okşamaya başladım göz göze geldik dudaklarımız birleşti ellerim o koca götünü pjamasının üstünden sıkıyordum çok sıkı götü vardı ben sıktıkca fadime ohhhh ahhhhh diye inliyordu baktım fadime benim tişortu çıkarıyor benim gössümü yalıyor çok zevke geldim pantalanımı çözerken bana ellettirmiyor kendisi soyuyor beni benim kilotu aşagıya sıyırdı gözleri kocaman oldu benim alet 23,cm ve bayagıda kalın fadime iki eliyle tuttu agzına aldı yarısı dışarıda bademciklerine degiyordu omuzlarından tutupyukarı kaldırdım pjamasının üstünü çıkarıp sütyenini çözdüm memeleri taş gibivalla arkadan donunu aşagı indirip o koca götü karşımda kilotunu indirip götünün yanaklarını öpmeye başladım kalçaları süperyalaya yalaya yukarı çıktım fadime dönerek hadi odaya geçelim dedi elimden tutarakodaya geçtik yataga yatırıp bacak arasını girdim tertemizdi her dil attıgımda kıçını kaldırıp ohhhhh diyordu bızırıgını hafif hafif ısırıyordum 5 dk.seller gibi boşaldı yaladım fadime ooohhhhh paşam koçuk aslan ademim diyerek kıvranıyordu benim alet iyice şişmişti beni ters çevirip altına aldı yaladı taşaklarımı emerek dogruldu yavaşyavaş çömelerek amının hizasına getirip kafasını içine aldı dudaklarını sıkarak inliyordu gece çekip birdaha oturdu benim yarak yarısına geldiginde bir yerlere dayanıyor daha fazla girmiyor fadime çıglık çıglıga boşalıyor gögüslerimi tırnakları ile kanatmıştı bende daha boşalmaya niyetim yoktu fadime kan ter içinde kalmıştıinip kalkıyordu gögüslerini sıkıp yuguruyordum omuzlarından tutarak bir kökledim aletim bir yerleri yırtmıştı fadimeden acı bir çıglık aahhhhhhhhh yandım allah üstümden kalktı bacak arası kan olmuştu bırakalım bari dedim banyoya gitti temizledi geldi sen boşalamadın daha dedi yaragımın damarları varis damarı gibiydi önüme domalttım pomlalamaya başladım artık her kökledigimde dibini bulup şap şap şap diye ses geliyordu götü geriye dogru çıkık oldugundan arkan sikmesi daha çok zevk veriyordu fadime yastıgı ısırıyordu derken ikimiz beraber boşaldık fadime çok bitkindi sessiz yatıyorduk fadime sessizligi bozdu hayatımda böyle yarak yemedim ahmetin yaragı 12.cm miş gençken bile iki günde bir yapıyormuş bundan sonra devamlı sik beni paşam bu tattan beni marum etme diyerek dudaklarıma öpücük kondurdu o gece sabaha kadar sikiştik 53 kadın her şikişmemizde ben boşalana kadar iki defa boşalıyordu şimdilik hoşça kalın devamı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder