3 Mart 2013 Pazar

Üniversiteli Kızın Lezbiyen Sex Hikayesi




Üniversiteli Kızın Lezbiyen Sex Hikayesi


Adım Sevgi üniversite öğrencisiyim ve istanbulda üniversiteden başka bir bölümden bir kız arkdaşımla birlikte kalıyorum. Kız arkadaşımın adı Selma harika güzel ve sexy bir kız çok rahat hareket eden ve giyen biri çok da tatlı bir Erkek arkdaşı var aslında ondan bende etkileniyorum ama arkadaşlar arasında birinin erkek arkdaşıyla olmak bana biraz ters ayrıca Selmada dikkatimi çeken bir şey var kızları çok beğeniyor istanbula ilk gelip onunla kalmaya başladığımda bu bana biraz tuhaf gelmişti ama sonra alıştım. Kızları beğenir ve yorum yapar. Bir gün kendisi duş alırken bana seslendi ve sırtını sabunlamamı istedi duşa girdim tabi ev kıyafetlerimle bana böyle olur mu üstünü çıkar ıslanacaksın dedi. Gerek yok dediğimde utanıyor musun kızım sen de duş alırsın dedi ben de soyundum sadece iç çamaşırlarım kaldı onlara da güldü bu arada harika bir vucudu vardı zaten okulda herkes onu hayal ediyordu. Bana baktı vücudun çok güzelmiş dedi sırtını sabunlarken duşu bana tutu ve ıslandım her yerime sabunlarını surdu duş maceramız oyuna döndü bu sırada iç çamaşırlamı çıkardı sesimi çıkaramadım sonra elindeki lifi bana verdi kalçalarımı da sabunla dedi hoşuma gitmeye başlamıştı sonra lifi elimden aldı ve kendisi beni sabunlamaya başladı fakat biraz falza ileri gitmişti bacak aramı kalça aramı nedense hoşuma gitti duşta biraz oyanştık ve bornozlarımızı giydik. Onun yatağı iki kişilikti oraya uzandık erkeklerden sohbet ederken hepsinden bıktım dedi. Ve geçen seneki benim erkek arkdaşım ve onu aldatmama kadar geldi konu. Bu sırada bornozunu çıkardı hadi popoma otur ve bana masaj yap dedi anlamasam da ufak ufak masaj yapıyordum. Uff dedi böyle olmaz uzman bir masör çağıralım diye kalkı laptobunu açtı google dan masaj sitelerini arattı bir kaçına baktı ama bir sitede takıldı kaldı. sitede eşiniz için masaj yazıyordu. iyi de bu evli çiftler için masaj dedi sen bekarsın ve teksin bana aa bizde çiftiz işte dedi pat diye dudağımdan öptü tabii bu şaka şeklinde olduğundan pek aldırmadım hatta hoşuma gitti samimi davranışı. Sitede tantra masajdan bahsediyordu bunumu yaptırıcaksın dedim hayır yaptıracağız dedi ben yaptıramam hem öğrenci olarak masaja ayıracak çok param da yoktu ben veririm parsını dedi ben normal masaj yaptırabilirm dedim bakarız dedi ve siteden masöre mesaj attı sohbetimiz sırasında mesaj geldi randevu şekli v.s. Derken msn e ekledik tanıştık akşam 21:30 için randevu aldık.
Bu arada biz içmeye başlamıştık sanki arkdaşım beni birşeylere hazırlıyor gibiydi iyice çakır keyif olduk bornozlarımızla duruyorduk hala birbirmize sarılarak dans ediyorduk iki sevgili gibi Selma çok sıcaktı ona sarıldığımda ayırlmak istemiyordum. Birde öpüşmeye başladık ne odluğunu anlamamıştım çok ateşli bir şekilde beni yatağa yatırdı Hiçbir erkekle bukadar azgın öpüşmemiştim yatakta deli gibi öpüşüyorduk sonra elini vajinama attı elliyor okuşuyor parmaklıyordu ikimiz de delirmiştik birden ağzımdan seni seviyorum senden çok hoşlanıyorum aşkım kelimesi çıktı…. belki bunu o söylemeliyidi ama ben söyledim o da bana ben de seni erkekler artık kuklamız olabilir diye sevişiyorduk birbirimizin yalamadık yerini bıramadık içeriden getirdiği salatalıkla beni hiçbir erkeğin edemediği kadar tatmin etti bu arada saat 9 olmuştu hadi kalkalım giyelim masörümüzü güzel kaşrılayalım dedi cidden aşık olmuştum aşkımın dediği gibi ikimiz de mini eteklerimizi giydik telefon geldi kapıyı açtık gayet hoş bakımlı bir masör vardı kapıda elinde çantasıyla içeri aldık. Bir şey içer mi diye sorduk bu arda içki ve sevişmenin etksiyle hala başım dönuyordu. Masörümüz sadece bir bardak su istedi kim masaj istiyor diyince ikimiz de dedik sırayla mı diye sordu. açıkcası nasıl oluyor bilmiyoruz dedim.
Açıkladı: isterseniz birinize masaj yaparken diğeriniz izleyebilir veya yan yana yatıp her hareketi sırayla ikinize de uygulayabilirm dedi. Selma ikincisini istedi. Selma masörden beni soymasını istedi yakışıklı masörüm beni soydu iç çamaşırmla kalmıştım Selma geldi ve onları kendi çıkardı. Sonra masörü de kendi soydu arkasından kendi de soyundu ikimiz de yatağa uzanık masör önce benim ayaklarımdan başladı ve kalçama kadar 15 dk masaj yaptı sonra Selmaya aynı şekilde masaj uyguladı arksından Benim kalçama oturdu az önce ayaklarımda hissettiğimim penisi kalçamda ve arada sırada oradan kayarak vajinamda hissediyordum bu sırada Selma ile göz gözeydik Selma beni sevdiğini hep istediğini bugünü çok beklediğini söyluyordu. Masörümüz buna alışkın biriydi sanırm herşey normal gibi masajına devam ediyordu. Bir de Selma elini masörün penisine götürdü ve ne yaptığını anlayamadan benim içime doğru bastırmasını söyledi artık masörü içimde hissediyordum ama masajı kesmedi bu harika birşeydi bu arada Selma masörü öpüyordu bunu çok kıskandım ve elinden tuttum bana merak etme aşkım ben seninim ama bu tatlıyı ikimiz de tatmalıyız dedi.. hoşuma gitti sonra Selmayı yatırdı onun poposuna oturdu masaja başladı bu sefer direk içine soktu Selma çok inliyordu bende Selmayı öpüyordum sonra masöre yöneldim onunla öpüşmeye başladım Masör penisni Selmadan çıkardı nereye boşalmamı istersiniz dedi Selma Vajinasının üstüne boşalmasını istedi. Masörümüz boşaldıktan sonra benim kafamı spermlere doğru çekti onları yalamamı istiyordu.. ayık kafa olsa yapmazdım belki ama şu anda herşey olabilirdi onları ve Selmanın vajinasını yalıyordum o sırada arkamda masörün dillini hissetim harikaydı tam bir profesyoeneldi. Biraz sonra da penisni içime soktu haytımda Sexten bukadar zevk alabileceğimi düşünmemiştim sanırm masajın etkisiydi. Sonra Selma kalktı içeri gitti elinde bir kremle geldi bana beni Gerçekten seviyormusun dedi Evet aşkım dedim ozaman bunu yapmak istiyorum dedi herşeyi yapabilirsin dedim. Eline bir parça krem aldı masör içimde giderken parmağını arka deliğime soktu canım çok acımadı ama farklı birşeydi.. bir müdet böyle devam ettik sonra masörü sırt üsttü yatırdı. Ve kendi arka deliğine penisini sokarak oturdu çok rahat almıştı sonra beni vajinasına doğru çekti masör arkadan onun içine giererken bacaklarına ve sırtına masaja devam ediyordu.. ben de Selmanın vajinasını yalıyordum. 5 dk sonra Selma benim Hiç boşlamdığım şekilde bir erkek gibi fışkıra fışkıra boşaldı sonra ikisi de bana yoğunlaştı butun bu anlattıklarım yaklaşık 1.5 saat sürdü masörümüze güzel bir para ve bahşiş verdikten sonra öperek uğruladık. Sonra ikimiz de birbirmize sarıldık ve uyuduk sabah uyandğımızda iki sevgili hatta iki aşıktık. Ve hala birlikteyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder