3 Mart 2013 Pazar

Seksi iç çamaşırı




Seksi iç çamaşırı

SELAM daha önce size bir çok hikayemi gönderdim ama erkekler çok e mail atıyorlar zaten cevap vermiyorum lütfen erkekler tazmasın anlayışlı olun ben lezbiyenim kendimi tarif etmeme gerek yok daha önceleri kendimden defalarca bahsetmiştim.ben antalyada beş yıldızlı otelde personel
şefiyim.aslında işe alımları ben yaptıgım için çok güzel kızlar işe müracat ediyorlar ama ben güvenipte onlara derdimi acamıyorum. yani ben lezbiyenim diyemiyorum.bu konuyu sadece erkek arkadasım biliyor bana sırıl sıklamda aşık hoş görüyle karşılıyor beni bende onu seviyorum tabikii.onunla sevişmekten fazla zevk almıyorum. hep rusları merak ederdim. bunun kolayı var dedi erkek
arkadsım ve bana bir tane rus buldu tabiki paralı sarışın fizigi çok müthiş bir sey ama gögüsleri çok harikaydı paralıda olsa işini çok güzel yapıyordu.arkadasım bizi eve bırakıp iş yerine ugrayıp biraz işi oldugunu daha sonra gelecegini söylediginde gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu. o gider gitmez içecek birseyler alıp sohbete basladık. az da olsa türkçesi anlasabiliyorduk.ben elinden tutup gögüslerini
hafiften okşayıp dudaklarını somurmaya başladım gercekten öpüsmesi dahi çok harikaydı.yatakta beni kendi eliyle soyup bir yandandanda benim her tarafımdan yalıyordu. amım resmen yanıyordu oraya dil attıkça ben sanki çıldırıyordum. erkek arkadasımında gelmemesi için hemen yalvarıyordum.daha önceleri defalarca sevişmeme ragmen bu kadar zevk almamıştım.benim bütün vücudumu öyle
yalıyordu mithis zevk alıyordum.arkama gecip sırtımı yalarken popomo geldi ben çıldırmak üzereydim. popo deligime öyle dil atıyordu zevkten çıglıklarımın dagları deler gibiydi sanki yanan amıma indi orayı öyle yalıyordu fazla dayanamadım ve agzına boşaldım o benim zevk suyumun hepsini yalaması çok müthiş bir seydi.şimdi sıra bana gelmişti gögüslerini yalamak bana öyle zevk veriyorduki antalatamam vücudu
pürüzsüz çok müthüş bir seydi. ben aşagıya dogru indim oda zevkten çıldırıyordu. ben onunkini yalarken oda boş durmuyordu 69 pozizyonu olduk birden ikimiz birden zevkten bagırıyorduk.ikimizde bosaldık çok zevk almıştım biraz sonrada erkek arkadasım geldi. üçümüz devam ettik o bizim seviştigimizi farkedemedi.bana sordu senin bizim sevişmemizi üçümüzün sevişecegini sen seyret diye bekledik dedim.oda inandı o gece gercekten çok müthiş zevk almıştım. size daha sonra size çok hikayemi gönderecegim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder