3 Mart 2013 Pazar

Renkli Don




Renkli Don

Merhaba sex hikaye okurları; bundan seneler once memleketin fakirligindenmi neden bilmiyorum ama biz kirsal kesimin yasantisi cok degisik olur cunki ne yedigin nede giydiigin belirsiz olur neyse biz hikayemize gecelim. bir yaz tatilinin rastladigi yaz gunu idi okullar tatil hava sicak ama o derece degil annem hastalanmis hastaneye yatmisti o zamanlar bize teyzem bakiyordu tabiki koy yerlerinde avlu veya bahce gibi yerlerde camasir yikadiklari icin teyzem bizide cagirdi ve yikanmamiz gerektigini soyledi bizim evin bahcesinde havuz var havuzu su ile sabahtan doldurdugu icin birazda olsun sicamis ve biz kardeslerimle beraber yikanmak icin havuza girdik kiz kardeslerim benden kucuklerdi ama yinede biraz olsun aklimiz eriyordu buyuk olan kiz kardesim benim onumde egilip kalktikca ben her tarafini goruyordum suya dalmak icin onumde domaliyor ben arkasina gecip seyrediyordum sikim kalkti ama su icinde oldugu icin belli olmuyordu ben saka yapargibi kardesimin arkasina gecip sikimi gotune surtuyor ve saka yapiyormus gibi yapip suya daliyordum ama kardesimde bu isin farkina vardiki oda hoslanmis olsa gerek hemen gelip benim onumde duruyor ve benim surtunmemi istiyordu bende firsat bulup onun arkasindan sariliyordum bu arada sikim gotunun yarigini bulunca ne ben nede kardesim kipirdamak istemiyordu cunki benim sikimi gotunun yariginda hissediyordu ve bundan iyi zevk aliyor oldugun anladfim ben dahada ileri giderek bazen belinden sarilip yarigina surtuyordum bu ara teyzem seslendi haydi cikin hasta olacaksiniz diye seslendi bizde ciktik kurulandik ve teyzemin arkasina oturup konusuyorduk bir ara baktim teyzemin donunun arkasi hafifce sokulmus gotunun deligi ve aminin hemen ucu gozukuyordu benim sikim yine kalkti epeyce bir zaman onu seyrettim. tekrar kardeslerimle kalktik ve oyun maksati ile yukari kattaki bizim yatak odalarina gectik teyzem bize ortaligi dagitmayin diye tembihledi bizde olur dedik ve oyuna daldik biz birbirimize binmekli sobe oynuyorduk ben devamli buyuk kardesime biniyor ve arkasinda got yarigina sikimi denk getirip surtuyordum bir ara yatalim dedik ve hep beraber yataklara yattik ama ben kardesimin yanina duvardan taraf yattim o da kardeslerime dogru dondu sirti bana karsi oldugu icin ben arkasina dayanip sikimi picamasinin arasina denk gewtiriyor yukleniyordum o da bu ara bana karsi yuklenmiye basladi ben daha ileri giderek picamasini biraz asagi siyirip gotunun yarigini meydana cikardim ve sikim yariga denk getirdim ve surttum yine ses olmayinca biraz daha siyirdim tamamen gotu meydana cikti ben yine dayandim ama gotunun sicakligini hissediyordum fakat zorluyordum ama yine ses yoktu o kardeslerimle sakalasiyor bazen gotunu tam arkaya dogru veriyordu fakat ben illede gecirmek istiyordum ama basaramadim ve korkuyordumda bagirir diye bir ara kucuk kizkardesim tuvalete gitti ben bunu firsat bilip kendisine bir gecireyimmi arkadan dedim oda ses vermedi bir daha sordum ama bu ara gotunu bana dogru iyice bastirdi bende sikime tukruk surdum ve zorlamaya basladim bu ara bir daha tukrukledim deligi buldum ve bastirdim icine girmisti bana acidi dedi bende dur biraz birsey olmaz dedim ve oyle kaldim oda ses cikarmadi bu ara kiz kardesimde geldi biz yorganin icinde oldugu icin o bir seyin farkinda degildi biz alistirmistik ama bir turlu hareket edemiyordum sonar bir bahane uydurduk ve yeniden sobe oynamaya basladik kucuk kiz kardesim yumuldu biz saklandik biz kiz kardersimle samanliga girdik otlarin arasina arka tarafa gectik ve orasi cok iyi idi ben yine arkasina sarildim ve surtunmeye basladim bu bana simdi gelir bizi gorur dedi bende gormez dedim cunki iceri grebilmesi icin ses cikarmasi lazim dedim ve picamasini indirdim gotune surtmeye basladim biraz domal dedim ve domaldi bende sikimi tukrukledim ve gotune gecirdim ama ses cikarmadi bende yavas yavas gidip gelmiye basladim bir kac gelip gittikten sonra bosaldim ve cok zevk aldim cunki ilk defa cinsel iliskide bulunuyordum ve firsat buldukca biz bu sikisleri tekrarladik taki ben baska bir sehra liseye gidinceye kadar hepinize bol sanslar benim hikayemde bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder